راموس پس از اخراج به پیکه چه گفت؟

راموس پس از اخراج به پیکه چه گفت؟

سرخیو راموس حرف‌هایش به جرارد پیکه پس از اخراج در ال‌کلاسیکو را بازگو کرده است.

کد خبر : ۳۶۵۰۳
بازدید : ۷۱۷۶
سرخیو راموس حرف‌هایش به جرارد پیکه پس از اخراج در ال‌کلاسیکو را بازگو کرده است.
راموس پس از اخراج به پیکه چه گفت؟

به گزارش 11 نیوز، ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا باز هم حاشیه داشت و راموس و پیکه در متن حواشی قرار گرفتند. پس از اخراج در دقیقه ۷۷ سرخیو راموس حرف‌هایی به پیکه زد و در جمع خبرنگاران این حرف‌ها را باز هم تکرار کرد.
راموس ابتدا در مورد اخراجش گفت: «به نظر خودم کارت قرمز برای خطایی که انجام داد مجازاتی بیش از اندازه سنگین بود.
اخراج من روند بازی را تحت تأثیر قرار داد. بعد از ۴۰ بار دیدن آن صحنه اعتراف می‌کنم که دیر به توپ رسیدم اما هدفم این نبود که کسی را مصدوم کنم. مسی داشت خوب بازی می‌کرد و پرید. من پای او را نزدم. اخراج من جریان بازی عوض کرد.»

راموس در مورد برخوردش با پیکه هم بیان کرد: «رسانه‌های‌شان (رسانه‌های کاتالان) حالا بروند هرچه می‌خواهند بگویند. من وارد این دام نمی‌شوم. خطاب (ژست کنایه‌آمیز) من داور به خاطر تصمیمی که گرفت نبود. من به پیکه گفتم که حالا هرچقدر می‌خواهند با توئیت‌هایش درباره داوران نظر بدهد، اعتراض کند.»

راموس درباره شیوه خوشحالی لیونل مسی پس از زدن گل سوم بارسلونا که پیراهنش را از تن درآورد و پشت آن را که نام و شماره‌اش درج شده را رو به هواداران رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو گرفت هم گفت: «هر کسی وقتی که گل می‌زند می‌تواند به هر شیوه‌ای که می‌خواهد خوشحالی کند. چیزی دیگری برای گفتن دراین باره نیست.»

کاپیتان رئال در مورد ادامه رقابت برای قهرمانی هم گفت: «امیدواریم که نتیجه این بازی روی بازی‌های بعدی‌مان در لالیگا تأثیر نگذارد. در لیگ قهرمانان مشکلی نداریم. در لیگ اما دوست داریم که با تمام قوا بازی کنیم اما مصدومان‌مان زیاد هستند.
این باخت چیزی را برای ما عوض نمی‌کند. الان مسئله اینکه ما بخت قهرمان هستیم یا نه نیست اما هنوز هم همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید شش فینال پیش رو را ببریم.»

رابطه راموس و پیکه سوال دیگری از خبرنگاران بود که شماره ۴ رئال در پاسخ به آن گفت: «من با او مشکلی ندارم. هر کدام از ما داریم از تیم خودمان دفاع می‌کنیم اما بعد از ال‌کلاسیکو نباید انتظار داشته باشید که بروم و او را در آغوش بگیرم. من بابت کاری که کردم (طعنه زدن به پیکه) پشیمان نیستم بلکه بابت ۱۰ نفره شدن تیمم ناراحتم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید