چرا ایوانکا ترامپ به "الهه چینی‌ها" تبدیل شده است؟

چرا ایوانکا ترامپ به "الهه چینی‌ها" تبدیل شده است؟

دختر دونالد ترامپ توانسته است شهرت زیادی در میان مردم چین بدست آورد.

کد خبر : ۳۶۵۱۷
بازدید : ۱۴۷۳۳
دختر دونالد ترامپ توانسته است شهرت زیادی در میان مردم چین بدست آورد.
چرا ایوانکا ترامپ به

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شاید "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در کشور خود هم محبوبیت نداشته باشد؛ اما "ایوانکا ترامپ"، دختر وی در کشور چین طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

یک وبسایت چینی به نام "ویبو" که شباهت های زیادی با شبکه اجتماعی توییتر دارد حتی صفحه ای با نام "الهه ایوانکا" برای دختر رئیس جمهور آمریکا راه اندازی کرده است که طرفداران زیادی هم دارد. گزارشها حاکی از آن است که بیشتر کاربران این وبسایت چینی علاقه زیادی به "ایوانکا ترامپ" دارند.

استاد یکی از دانشگاه های پکن اعلام کرد: "بیشتر محبوبیت ایوانکا ترامپ بخاطر این مسئله است که مردم فکر می کنند او یکی از حامیان کشور چین است. بیشتر مردم او را بخاطر رفتار دوستانه اش با مردم چین ستایش می کنند. ایوانکا مانند یک پل مهم در روابط چین و آمریکا عمل می‌کند."

این استاد چینی همچنین به ویدئویی اشاره کرد که در آن "آرابلا کوشنر"، دختر ایوانکا ترامپ برای خوشامدگویی به رئیس جمهور چین یک شعر به زبان چینی برای وی خواند.

شی جین پینگ در روزهای 6 و 7 آوریل با دونالد ترامپ در استراحتگاه مارالاگو در فلوریدا دیدار کرد. این نخستین دیدار رئیس جمهور چین و دونالد ترامپ بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید