واکنش چمران به تیترهای روزنامه همشهری

مرخصی‌ها را هیچ‌وقت در صحن مطرح نمی‌کردیم چراکه یک بحث مدیریتی است و مرخصی را به رییس شورا می‌دهند و از دوره اول رسم نبوده که مرخصی در صحن علنی بررسی شود. رییس شورای شهر تهران در مورد موضوعات مختلف پایتخت در نشست خبری‌اش توضیحاتی را ارائه کرد.

کد خبر : ۳۶۷۱۴
بازدید : ۱۱۰۷
مرخصی‌ها را هیچ‌وقت در صحن مطرح نمی‌کردیم چراکه یک بحث مدیریتی است و مرخصی را به رییس شورا می‌دهند و از دوره اول رسم نبوده که مرخصی در صحن علنی بررسی شود.
رییس شورای شهر تهران در مورد موضوعات مختلف پایتخت در نشست خبری‌اش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا کاندیداتوری شهردار تهران خللی در خدمات رسانی به مردم شهر وارد می‌کند، گفت: به نظر شما مسوولیت شهردار بیشتر است یا رییس جمهور و یا معاون اول رییس جمهور؟ که به نظر می‌رسد جواب سوالتان را گرفتید.

وی با بیان اینکه همواره از سال 84 به شهرداران گفته‌ایم که اوقاتی که به شهرستان می‌روید، مرخصی باید بگیرید، گفت: شهردار تهران نیز تقاضای مرخصی خود را به شورای شهر ارائه کرده و در این مدت نیز با سختی به کارهایش رسیدگی می‌کند.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران زمانی که در تهران باشد به امور رسیدگی می‌کند، در مورد مرخصی قالیباف گفت: مرخصی‌ها را هیچ‌وقت در صحن مطرح نمی‌کردیم چراکه یک بحث مدیریتی است و مرخصی را به رییس شورا می‌دهند و از دوره اول رسم نبوده که مرخصی در صحن علنی بررسی شود.

چمران در مورد شائبه استفاده شهرداری از امکانات شهر و تیترهای جهت‌دار روزنامه همشهری نیز گفت: قانونا شهردار نباید از امکانات استفاده کند و در مورد روزنامه همشهری ما هم اعتراض داریم.

وی با بیان اینکه ما هم به همشهری اعتراض داریم چراکه خبرهای ما را هم نمی‌نویسد، گفت: روز یکشنبه جلسه داشتیم اما هیچ چیزی ننوشته است و معتقدیم همشهری از آن‌ور افتاده است.

رییس شورای شهر تهران افزود: روزنامه همشهری را با روزنامه‌های دولتی دیگر مقایسه کنید و جای سوال است که آیا آنها هم از امکانات دولتی استفاده می‌کنند یا خیر؟
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید