لکه‌های صورت را چگونه از بین ببریم؟

لکه‌های صورت را چگونه از بین ببریم؟
کد خبر : ۳۶۷۳۱
بازدید : ۶۰۰۷
لکه‌های قهوه‌ای صورت را چگونه از بین ببریم؟

فرادید | بسیاری از مردم با مشکل لکه‌های کبدی یا اصطلاحا لکه‌های پیری بر روی پوستشان مواجه هستند که موجب کاهش جذابیت و اعتماد به نفسشان می‌شود.

به گزارش فرادید، بدن برای محافظت پوست از اشعه ماورای بنفش نور خورشید، رنگدانه ملانین را تولید می‌کند. یکی از عوارض نور خورشید ایجاد رنگدانه (ملانین) اضافی در پوست است که با گذشت زمان این رنگدانه‌ها زیاد شده و لکه‌های کبدی را ایجاد می‌کند. این لکه ها در پشت دست، ساعد، صورت، پا و شانه‌ها ظاهر می‌شوند و تعدادشان به مرور زیاد می‌شود.

تاکنون انواع لوسیون‌ها و کرم‌ها برای از بین بردن این لکه‌های قهوه‌ای رنگ به بازار عرضه شده‌اند اما علیرغم هزینه‌بر بودن، عوارض شیمیایی بعضا خطرناکی را نیز به دنبال دارند. از سوی دیگر ترکیبی کارآمد، ایمن و طبیعی وجود دارد که می‌تواند مشکل را حل کند.

ترکیب پیشنهادی یک متخصص پوست که ادعا می‌کند بر روی صدها نفر از بیمارانش جواب داده را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. برای این ترکیب به دو مورد نیاز دارید: سرکه سیب و آب پیاز. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیازها را در مخلوط‌کن ریخته تا آبشان را بگیرید. سپس سرکه سیب را نیز به آن اضافه کنید. در آخر نیز ترکیب به دست آمده را به کمک یک دستمال تمیز مستقیما بر روی لکه‌های قهوه‌ای قرار دهید.
لکه‌های قهوه‌ای صورت را چگونه از بین ببریم؟
آب پیاز تازه به علت دارا بودن آنتی اکسیدان ضمن برطرف کردن انواع مشکلات پوستی، از آسیب دیدن پوست نیز جلو می‌کند. سرکه سیب نیز حاوی مقادیر فراوان اسید هیدروکسی است که سلول‌های مرده پوست را نابود و سلامت پوست را تضمین می‌کند.

این کار را به مدت یک ماه تکرار کنید تا بهترین نتایج را کسب کنید. آثار این ترکیب طبیعی شما را شگفت زده خواهد کرد و لکه‌های کبدی (پیری) پس از هفت روز به تدریج ناپدید می‌شوند.

منبع: gohealthyteam.com
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید