ناپدری كودک را بارها به زمين كوبيد!

ناپدری كودک را بارها به زمين كوبيد!

دختربچه ٥ ساله‌اي در مشهد بر اثر ضرب و شتم ناپدري‌اش دچار مرگ مغزي شد. در حال حاضر حيات اين دختربچه با كمك دستگاه‌هاي پزشكي ممكن است. وقتي كه اين كودك را به بيمارستان منتقل كردند آثار ضرب و شتم روي شكم، سر و صورت او به وضوح قابل ديدن بود.

کد خبر : ۳۶۷۶۶
بازدید : ۶۱۱۴
دختربچه ٥ ساله‌اي در مشهد بر اثر ضرب و شتم ناپدري‌اش دچار مرگ مغزي شد. در حال حاضر حيات اين دختربچه با كمك دستگاه‌هاي پزشكي ممكن است. وقتي كه اين كودك را به بيمارستان منتقل كردند آثار ضرب و شتم روي شكم، سر و صورت او به وضوح قابل ديدن بود.
به گزارش اعتماد، مدير بيمارستان شهيد هاشمي‌نژاد مشهد درباره اين حادثه گفت: اين كودك بعد از انجام معاينه‌هاي اوليه براي اقدامات پاراكلينيكي و تصوير‌برداري اعزام شد. در اين معاينه‌ها معلوم شد كه او علاوه بر شكستگي‌هاي پا و لگن دچار آسيب‌هاي مغزي نيز شده است.
او گفت: اين دختر خردسال را وقتي به بيمارستان آوردند هوشياري بسيار كمي داشت.
متاسفانه والدين او سه ساعت بعد از وارد كردن ضربه‌ها او را به بيمارستان آوردند. اين كودك بعد از اقدامات اوليه درماني به بخش مراقبت‌هاي ويژه منتقل شد.
دكتر تقي‌زاده درباره اينكه اين كودك خردسال چگونه مورد حمله ناپدري‌اش قرار گرفته گفت: گويا ناپدري پس از مشاجره با مادر كودك او را چندين بار بر زمين كوبيده كه اين مساله باعث بروز آسيب‌هاي شديد بدني و مرگ مغزي شده است. حالا در بدن اين كودك هيچ گونه علايم حياتي وجود ندارد و تنها با اتصال به دستگاه‌هاي پزشكي و بيمارستان زنده مانده است.
دكتر سيدمجيد تقي‌زاده، مدير بيمارستان هاشمي‌نژاد گفت: اين دختربچه خردسال روز پنجشنبه هفتم ارديبهشت ماه توسط اورژانس ١١٥به بيمارستان هاشمي‌نژاد مشهد منتقل شد.
همچنين ماجراي اين دختر ٥ ساله به وسيله بازپرس ويژه قتل عمد دادسراي عمومي و انقلاب مشهد نيز پيگيري شد.
او گفت: پدر اين كودك بعد از اينكه از ماجرا باخبر شد به دادسرا آمد و از ناپدري دخترش به علت اينكه او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود شكايت كرد.
ناپدري اين كودك بازداشت شد و تحقيقات پليسي در اين زمينه آغاز شده است.
كاظم ميرزايي افزود: به گفته پزشكان وضعيت اين دختربچه كه اينك در بيمارستان بستري است، وخيم است. پس از اعلام مددكاري بيمارستان، ناپدري اين كودك توسط نيروي انتظامي دستگير و به جرم خود نيز اعتراف كرده است.
سال گذشته نيز پسربچه‌اي به نام طاها در مشهد قرباني ضرب و شتم پدرش شد و زير شكنجه‌هاي او جان سپرد. مادر طاها در ابتدا مدعي شد كه پسرش با خوردن غذا دچار خفگي شده و جان سپرده است. اما پزشكان بيمارستان با معاينه طاها پي بردند كه او بر اثر ضرب و شتم فوت شده است.
پدر طاها كه متهم به قتل و كودك‌آزاري است، گفت: «از دو سال قبل با همسرم اختلاف داشتم و در آستانه طلاق بوديم. دادگاه حضانت طاها را به من سپرده بود و مادرش هفته‌اي دو بار با او ملاقات داشت. پسرم دو هفته قبل از مرگ بهانه‌گير شده بود و حتي يك بار مي‌خواست دخترمان را خفه كند. چند بار كتكش زدم تا رفتارش را درست كند اما فايده‌اي نداشت. روز حادثه طاها سر صبحانه ليوان شير را به سمت مادرش پرتاب كرد من هم عصباني شدم و او را با كمربند كتك زدم. بعد پرتابش كردم كه سرش به لبه مبل خورد و گريه‌اش قطع شد. بعد از آن پسرم را به اتاقش بردم و چند ساعت بعد كه برگشتم متوجه شدم جايش را خيس كرده است. او را به حمام برده و شستم. خواستم به او سوپ بدهم كه نخورد. او را به بيمارستان برديم كه او در آنجا جان باخت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید