واکنش متفاوت بهنوش بختیاری به قتل مدیر GEM

واکنش متفاوت بهنوش بختیاری به قتل مدیر GEM

بهنوش بختیاری با انتشار متنی در اینستاگرام از سعید کریمی مدیر مقتول شبکه جم و نقش او در رشد سینمای ایران نوشت.

کد خبر : ۳۶۹۰۸
بازدید : ۸۷۷۷
بهنوش بختیاری با انتشار متنی در اینستاگرام از سعید کریمی مدیر مقتول شبکه جم و نقش او در رشد سینمای ایران نوشت.

این بازیگر نوشت:‌ «ساعت هفت صبح از شب کاری خلاص شدم و بعدش باید می‌رفتم سر صحنه دیگرم‌.بدون خواب، منتظر وسیله.

ازاین روزایی که بیست وچهار ساعت کفش از پام در نیومده زیاد داشتم‌‌. اغلب اوقات تلاشم بیهوده بوده و خروجی نداشته.

سینمای نامردما همچنان با ضعیف ترین امکانات. روزی شانزده ساعت کار و دستمزدهای نداده و تحقیر آمیز و درخونه مردم رفتن برای گرفتن سرویس بهداشتی برای عوامل. چه غم انگیز تلاشی برای ما عاشقان جان فدای سینمای بی معرفت ما.

دراین صبح اردیبهشتی به این فکر می‌کردم که مرحوم سعید کریمیان چه نقش عجیبی در رشد سینمای ایران داشتن‌ اگر تبلیغات و تیزرهای فیلمهارو در یه زمانی پخش نمیکردن. شاید هرگز مردم با سینما آشتی نمیکردن. که خب همه زدن زیرش و گفتن خودش پخش میکنه تیزرمون رو نمیگفتن ما میدیم شبکه جم پخش کنه نگفتن دربه درجم هستیم و شماره تلفناش انسانیت حکم می‌کنه به عنوان یه هموطن که کاری عظیم برای سینما کرد. بدون حرافی وراجی برنامه های پرحاشیه بی عمل خیلی کار بود.

رسم است وقتی کسی دستش از این دنیا کوتاه است باید از خوبیهایش هم گفت و شاید حالا که ایشون دراین دنیا نیستن بشه اسمی ازشون آورد و کاری به هیچ گمانه زنی ندارم که ایشون چه شخصیتی داشتند. کی میدونه واقعا.

ایشون برای هرکی بد بود برای سینماگران بعضا بی معرفت ما و تولیدکنندگان محصولات وطنی محافظه کار ما بد نبودند. حمایت از تولید ملی رو چه کسی به واقع انجام داد جز ایشون. همه از ترس به دنبال یه سوراخ موش گفتن جم خودش پخش میکنه.

یاخدا. پشت رفته از دنیا حرف نزنید که تاوان سنگینی دارد. خدایا خودت وجود به ما بده که انقدر ذلیل نشیم که متوسل به فوتوشاپ بشیم. که دست از سر اموات هم برنداریم. خدایا آبادکن اذهان مارا‌. روحش شاد و تسلیت به خانواده و دوستداران ایشون.»
عکس/ پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری درباره مدیر مقتول شبکه جم
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید