تصاویر/ روایتی متفاوت از سفر به کره‌شمالی

تصاویر/ روایتی متفاوت از سفر به کره‌شمالی
کد خبر : ۳۶۹۷۰
بازدید : ۶۴۰۵
فرادید | کره شمالی که چند دهه است ارتباط مردم و حامان خود را با جهان به شکل بی سابقه ای محدود کرده و به کشور اسرارآمیز جهان تبدیل شده در ماه های اخیر عمدتا به خاطر تنش با مقامات امریکایی در صدر اخبار جهان قرار داد.

به گزارش فرادید، هفته گذشته هشدارهای آمریکا، چین و کره جنوبی در راستای کاهش تحرکات موشکی و هسته ای کره شمالی موثر واقع نشد و پیونگ یانگ بار دیگر دست به آزمایش یک موشک بالستیک زد. این امر باعث شد دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در گفتگویی اعلام کند احتمال "درگیری جدی" با کره شمالی وجود دارد. با این حال او ابراز امیدواری کرد کیم جونگ اون رفتار عاقلانه از خود نشان دهد و حتی بتواند با او دیدار کند.

بحران کره شمالی باعث شده رسانه های نیز بیشتر به این نقطه از جهان توجه کنند و عکس ها و تصاویر زندگی مردم که طی چند سال اخیر و با کاهش محدودیت رفت و آمد عکاسان و خبرنگاران بیشتر شده را بازنشر کنند. "میشائیل هیونویچ" یکی از همین عکاس-گردشگرانی است که سال گذشته توانسته به کره شمالی سفر کند. او ابتدا به چین رفته و سوار بر قایق بر روی رودخانه "یالو" در مرز با کره شمالی مناظر سرسبز کشور همسایه چین را مشاهده و عکاسی کرده است. او سپس با قطار از چین عازم کره شمالی شده است. این عکاس با قطار از شهرهای "سینویجو"و "راکوون" عبور کرده و در نهایت به ایستگاه قطار "پیونگ یانگ" رسیده است. در مسیر هیونویچ مناظر سر سبز، زمین های کشاورزی و طبیعت چشم نواز بیش از هر چیز به چشم آمده و گزارش او را روایتی متفاوت از سفر به کشور رازها کرده است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید