تصاویر/ آتش گرفتن جوان معترض در ونزوئلا

تصاویر/ آتش گرفتن جوان معترض در ونزوئلا
کد خبر : ۳۷۰۶۰
بازدید : ۵۴۷۳
فرادید | تشدید اعتراضات در ونزوئلا باعث شد برای چندمین بار در هفته های اخیر نیروهای امنیتی ونزوئلا با معترضان درگیر شوند که این درگیری به کشته شدن یک تن و مجروح شدن 34 تن دیگر انجامید؛ در این میان تصویری از یکی از این مجروحان بیشتر در رسانه های جهان منعکس شده است.

به گزارش فرادید، پس از آنکه چند روز قبل نولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا دستور برگزاری انتخابات با هدف تشکیل یک مجلس موسسان جدید را صادر کرد هزاران نفر از معترضان در مخالفت با تصمیم رئیس جمهور ونزوئلا بار دیگر به خیابان ها ریختند، این تظاهرات در ابتدا آرام و مسالمت آمیز برگزار شد ولی ممانعت نیروهای امنیتی از ادامه این راهپیمایی موجب بروز درگیری های شدیدی بین جوانان و سربازان شد.

بیش از 200 نفر هم در جریان اعتراضات خشونت آمیز در شهر کاراکس پایتخت ونزوئلا زخمی شدند. معترضان قصد تظاهرات به سوی ساختمان مجلس ملی را داشتند که با مخالفت نیروهای امنیتی روبرو شدند. نیروهای گارد ملی ونزوئلا با استفاده از گاز اشک آور و سایر تجهیزات مقابله با شورش، تظاهرات کنندگان را به عقب راندند. در این میان تصویری از یکی از معترضان که در اثر گلوله آتش زا شعله ور شده در رسانه های جهان بازتاب یافت. این معترض 17 سال در جریان اعتراضات در کاراکاس هدف یک گلوله اتش زا از سوی پلیس قرار می گیرد. با این حال مردم موفق می شوند پس از لحظاتی آتش را خاموش کرده و او را نجات دهند.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید