بهترین ماشین آلات صنعتی در پردیس صنعت

بهترین ماشین آلات صنعتی در پردیس صنعت

پردیس صنعت مجموعه از بهترین های ماشین آلات صنعتی مانند لیفتراک و کمپرسور هوا را با قیمت منحصر به فرد و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

کد خبر : ۳۷۱۲۳
بازدید : ۱۴۳۹

بهترین ماشین آلات صنعتی در پردیس صنعت

پردیس صنعت مجموعه از بهترین های ماشین آلات صنعتی مانند لیفتراک و کمپرسور هوا را با قیمت منحصر به فرد و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

امروز با وجود مشغله فراوان و ترافیک همه ما ترجیح می دهیم برای بررسی و خرید هر نوع کلایی به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنیم. با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت در کشور ما میتوانیم براحتی از طریق گوشی موبایل یا لپ تاپ به وب سایت مورد نظر مراجعه کنیم و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهیم.

پردیس صنعت یکی از معتبر ترین شرکت های ارئه دهنده انواع ماشین آلات صنعتی است که امکان مشاهده و بررسی محصولات متنوع خود را در وب سایت فراهم کرده است.

به گزارش ویرلن، مجموعه پردیس صنعت، عرضه کننده انواع ماشین آلات صنعتی، در سال 1374 با هدف عرضه ابزارآلات صنعتی شروع به فعالیت نمود. محصولات مجموعه پردیس صنعت که به نوعی زیرساخت و جز ملزومات اولیه فعالیت کارخانه ها به حساب می آیند.

محصولات مجموعه پردیس صنعت:

انواع لیفتراک، جرثقیل سقفی و سازه های مربوطه، انواع تجهیزات حمل و جابه جایی بار، جک پالت، پالت پلاستیکی، لیفتراک دستی و میز بالابر و انواع کمپرسور هوای فشرده صنعتی سبک و سنگین برای انواع خط تولید و دستگاه های پنوماتیک، انواع پمپ وکیوم و بلوئر هوا برای کاربردهای صنعتی مربوطه متناسب با موضوع کاری کارخانه ها و انواع بالابر نفری ثابت و متحرک برخی از محصولات این مجموعه معتبر هستند.

پردیس صنعت با بیش از 20 سال سابقه در عرضه ماشین آلات صنعتی در جامعه صنعتی ایران توانسته است گامی هر چند کوچک در پیشرفت جامعه صنعتی کشور برداشته و به عنوان مجموعه ای معتبر در میان مدیران عالی رتبه صنعتی جامعه شناخته شود.

یکی از اصلی ترین علت های این توفیق، کیفیت بالای محصولات ارائه شده توسط پردیس صنعت در طی سالیان گذشته بوده است. ارائه تکنولوژی روز، قیمت مناسب، شرایط پرداخت آسان و سرویس دهی مرتب از دیگر راهکارهایی بوده است که پردیس صنعت بر اساس آن ها توانسته است سهم به سزایی از بازار را به محصولات خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است واحد خدمات پس از فروش این مجموعه توانسته است با استفاده از دو اصل دانش به روز و تجربه و تخصص علمی و فنی از نظر تامین قطعات یدکی اصلی و سرعت بالای سرویس دهی و ارائه مشاوره های تخصصی رضایت خاطر کلیه کارخانه ها و صنایع مصرف کننده این ماشین آلات را فراهم آورد و بیش از پیش بر گسترش فعالیت خود در این عرضه بیفزاید.

جهت آشنائی بیشتر با مجموعه پردیس صنعت، محصولات و مشخصات آنها همچنین مشاهده نامه های رضایتمندی مشتریان می توانید به وب سایت پردیس صنعت مراجعه نمائید.

خدمات ویژه مشتریان پردیس صنعت

پردیس صنعت با ارائه برترین خدمات به مشتری اعم از خدمات پیش از فروش، خدمات در جریان فروش و خدمات پس از فروش تلاش نموده است به عنوان مجموعه ای نمونه و برتر در ذهن مشتریان شناخته شود.

بهترین ماشین آلات صنعتی در پردیس صنعت

با برخی از مهمترین محصولات شرکت پردیس صنعت آشنا شوید:

برای اطلاع از قیمت فروش و دریافت کاتالوگ ماشین آلات صنعتی پردیس صنعت شامل قیمت کمپرسور باد، بالابر نفری، بالابر صنعتی و تجهیزات جابه جایی، پمپ وکیوم و بلوئر هوا می توانید به سایت رسمی شرکت پردیس صنعت www.pardis-sanat.com مراجعه نمایید.

لیفتراک

پردیس صنعت عرضه کننده انواع لیفتراک دیزلی، دوگانه سوز و برقی است و انواع لیفتراک متناسب با ظرفیت کارخانه ها به همراه الحاقی های گوناگون برای کارخانه ها و مجموعه های صنعتی ارائه می نماید.

کمپرسور باد

پردیس صنعت عرضه کننده انواع کمپرسور باد و کمپرسور هوا شامل انواع كمپرسور هوای فشرده اسكرو، كمپرسور پیستونی، انواع کمپرسور فشار قوی در سایزهای مختلف و انواع تجهیزات جانبی، مخزن هوای فشرده، میکروفیلتر، درایر تبریدی و جذبی

تله آبگیر میکروتراپ، هوای فشرده است.

بالابر

انواع بالابر نفری شامل انواع بالابرهای نفربر، بالابر تک ریل، بالابر آکاردئونی، بالابر دوریل، بالابر مفصلی، بالابر کشویی، بالابر فروشگاهی، بالابر تلسکوپی، بالابر سفارشی، بالابر یدک کش، بالابر ریلی، بالابر خاص، بالابر برج پیما در پردیس صنعت ارائه می شود.

بیل مکانیکی

انواع بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در برندهای برتر بیل مکانیکی هیوندایی، بیل مکانیکی کوماتسو، بیل مکانیکی زوم لاین، بیل مکانیکی شانتویی، بیل مکانیکی هیتاچی، بیل مکانیکی ولوو، بیل مکانیکی کوبلکو در شرکت پردیس صنعت ارائه می شود.

بیل بکهو (بکهولودر)

بیل بکهو نیز از دیگر ماشین آلات عرضه شده توسط پردیس صنعت می باشد که با کاربردهای بسیار بالا در عملیات مختلف ساختمانی و راهسازی استفاده می شود که نسبت به عملکرد آن در بسیاری از موارد، نسبت به دیگر ماشین آلات مشابه، مقرون به صرفه است.

برای اطلاع از قیمت فروش و دریافت کاتالوگ دیگر ماشین آلات راهسازی، معدنی و ساختمانی پردیس صنعت شامل قیمت بیل مکانیکی، لودر، مینی لودر، دامپتراک، بیل بکهو (بکهولودر)، موبایل کرین، پمپ بتن، تاور کرین، چکش هیدرولیکی می توانید به سایتپردیس صنعت مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شرکت پردیس صنعت به وب سایت ( www.pardis-sanat.com ) مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۷۷۷۹۲۹ یا ۰۳۱۳۳۸۸۰۳۹۲ تماس بگیرید .

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید