کار مجری که به «ترامپ» توهین کرد به کجا کشید؟

کمیته ارتباطات فدرال، پرونده «استفن کُلبرت» را که در برنامه‌ای تلویزیونی به «دونالد ترامپ» توهین کرده بود، بررسی می‌کند.

کد خبر : ۳۷۱۷۰
بازدید : ۱۲۷۷
کمیته ارتباطات فدرال، پرونده «استفن کُلبرت» را که در برنامه‌ای تلویزیونی به «دونالد ترامپ» توهین کرده بود، بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، «گاردین» نوشت: پرونده «استفن کُلبرت» مجری برنامه تلویزیونی «شوی آخرشب با استفن کُلبرت» که اخیرا برای اعتراض به سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از الفاظ غیراخلاقی استفاده کرده بود، مورد بازرسی کمیته ارتباطات فدرال (FCC) قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته ارتباطات فدرال اعلام کرده که پس از پخش این برنامه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، اعتراضات زیادی نسبت به جوک غیراخلاقی «کلبرت» در مورد رابطه «دونالد ترامپ» و «ولادمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه صورت گرفته است.

بنابر اعلام رئیس این کمیته، پرونده «کلبرت» و شبکه «سی.بی.سی» طبق قانون مورد بررسی قرار می‌گیرد و دادگاه عالی و دیگر دادگاه‌ها بر آن نظارت خواهند داشت. احتمال می‌رود شبکه تلویزیونی «سی.بی.سی» که این برنامه را پخش کرده، جریمه شود.

با این حال «کلبرت» مجری این برنامه، روز چهارشنبه گفته است: «اگر این فرصت را داشته باشم، باز هم همین کار را انجام می‌دهم. فقط شاید چند کلمه را بیش از حد نیاز زمخت بودند، تغییر دهم.»

او ادامه داد: «آن عبارت را تکرار نمی‌کنم اما فقط می‌خواهم بگویم زندگی کوتاه است و هر کس به دیگری علاقه‌اش را به هر روشی ابراز کند، از دید من یک قهرمان آمریکایی است. فکر می‌کنم همه ما سر این مساله توافق داریم. امیدوارم من و رئیس جمهور هم هم‌عقیده باشیم. حرف دیگری نیست، فقط همین.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید