آخرین "نتایج انتخابات 96"

آخرین "نتایج انتخابات 96"

برای آگاهی از آخرین نتایج معتبر و موثق انتخابات 96 همین صفحه را دنبال کنید. حسن روحانی و ابراهیم رئیسی، دو کاندیدای اصلی با یکدیگر رقابت شدیدی دارند.

کد خبر : ۳۷۵۵۸
بازدید : ۲۸۴۵۲۵
اولین توئیت روحانى بعد از پیروزی در انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۶
حسن روحانی پس از کسب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر خود نوشت: «‏ملت بزرگ ایران، پیروز ⁧انتخابات ⁩ شمایید؛ خاضعانه در برابر شما سر تعظیم فرود می‌آورم. به عهدم با شما وفادار خواهم ماند.»
تشکر رهبر انقلاب از حضور مردم در انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۳
در پی حضور پر شکوه و حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی صادر و بر نکات مهمی تأکید کردند.

جشن حماسی انتخابات دیروز،‌ بار دیگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد. مشارکت گسترده و پرشور شما، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأی‌گیری، و تشکیل صفهای طولانی برای رسیدن به صندوق‌های رأی در همه جای کشور، و از همه‌ی قشرهای اجتماعی، نشانه‌ئی آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پروردگار بود و ایران و ایرانی را در آزمونِ میدان‌عمل، سرافراز و روسفید کرد. (ادامه را اینجا بخوانید)
گفتگوی روحانی با مردم
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۱
حسن روحانی امروز ساعت ۱۸ با مردم گفت وگو خواهد کرد. این مراسم ساعت ۱۸ از شبکه خبر پخش خواهد شد.
تبریک صدا و سیما به روحانی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۹
صدا و سیما، پیروزی دکتر حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

صدا و سیما، با انتشار پیامی پیروزی دکتر حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری به منتخب ملت ایران تبریک گفت.
روحانی تکرار شد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۵

آخرین

وزیر کشور با اعلام نتیجه نهای آرای ریاست جمهوری حسن روحانی را دوازدهمین رییس جمهور ایران اعلام کرد.

نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بنا به اعلام وزیر کشور به شرح ذیل است:



کل آرای ماخوذه

41220131

حسن روحانی

23549616

ابراهیم رییسی

15786449

مصطفی میرسلیم

478215

مصطفی هاشمی طبا

215450

تبریک تهدیدآمیز زاکانی به روحانی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۴
زاکانی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت.

علیرضا زاکانی در کانال تلگرامی خود ضمن تبریک به روحانی نوشت: شمارش اولیه حکایت از پیشی گرفتن جناب آقای روحانی در انتخابات و پیروزی وی دارد. علی رغم همه بداخلاقی و خلاف گویی های ایشان و همفکرانش در ایام تبلیغات و تخلفات صورت گرفته توسط مسئولین دولتی قبل و در حین برگزاری انتخابات - تا جایی که شائبه مهندسی آراء را در ذهن ها متبادر می ساخت و اعتراضات را برمی انگیخت - با پایان انتخابات و سیر قانونی آن، باید به جناب آقای روحانی تبریک گفت و اعلام نمود که رقابت انتخاباتی پایان یافته و فصل کار و تلاش برای ساختن ایران اسلامی آغاز شده است و در این راه همه نیروهای انقلابی برای توفیق ایشان در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران آرزوی موفقیت کرده و از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهند کرد.
پیام تبریک وزیر بهداشت خطاب به ملت
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۶
متن پیام سیدحسن هاشمی به شرح زیر است:
درود بر ملت شریف ایران که با صبر و نجابت و پیروی از شهیدان گران‌قدرشان، بار دیگر بر آرمان‌های بلند انقلاب پای فشردند؛ برگ زرین دیگری بر تاریخ این دیار کهن افزودند‌ و اردی‌بهشت سال 1396 را در خاطره‌ها ماندگار کردند.

ملتی بزرگ که پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و روزهای پر تنش و اضطراب چشم بستن بر موفقیت‌های ارزشمند دولت در مناظره‌ها، طی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خواست خود را با بلندترین و رساترین صدا فریاد زدند و در روزی سراسر شور و شعور، برای آینده خود، مسیر آرامش، تدبیر، امید، عقلانیت، پیشرفت و تعامل با جهان را برگزیدند.

خدای بزرگ را سپاسگزارم که مردم ایران زمین، پیروزمندان واقعی #انتخابات بیست و نهم اردی‌بهشت ماه، به ادامه راهی که آغاز کرده بودند، رأی دادند. اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین به رهبر انقلاب و هموطنان عزیز، دست همه آنها را که طی یک روز، ده‌ها میلیون ساعت پای نظام و کشورشان ایستادند، می‌بوسم و امیدوارم مسئولان، قدردان این عشق عمیق و اعتماد ارزشمند باشند و جناب آقای دکتر روحانی در این تولد دوباره با قاطعیت و صلابت، برای اجرای کامل قانون اساسی، رعایت دقیق حقوق شهروندی، سامان معیشت هموطنان و همچنین دستیابی به اهداف توسعه پایدار و اجرای برنامه‌های ملی و تعهدات بین‌المللی، گام‌هایی بلند بردارد تا در سال 1400، دنیا چهره‌ای متفاوت از جمهوری اسلامی ایران را به نظاره بنشیند.
چنین باد.

پیام تبریک مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۰
مردم ایران به شکلی پرشور در زندگی سیاسی کشورشان شرکت کردند. من به رییس جمهور #روحانی برای این تفویض قدرتمند تبریک می‌گویم. اتحادیه اروپا آماده است تا به همکاری برای اجرای برنامه جامع اقدام مشترک، تعاملات دوجانبه، صلح منطقه‌ای و تحقق خواسته‌های تمام مردم ایران ادامه دهد.
علی مطهری- برنده انتخابات هاشمی رفسنجانی است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۰
علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب رئیس مجلس که در ایام انتخابات با حمایت از تشکیل جبهه اصولگرایان معتدل به حمایت از روحانی برخاست، در مطلبی به این سوال پرداخته است که برنده انتخابات چه کسی بود؟ مطهری در صفحه توئیتر خود نوشت برنده انتخابات آیت الله هاشمی رفسنجانی است که گفت دیگر به خاطر آگاهی مردم، نگران آینده انقلاب اسلامی نیستم.
پیام تبریک انتخاباتی سید حسن خمینی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۸
سید حسن خمینی در پیام تبریکی یادآورشد: پس از حماسه 29 اردیبهشت،جای خالی آقای هاشمی احساس میشود.

در پیام یادگار امام راحل آمده است: حضور حماسی و افتخار آفرین مردم ،از انتخابات دیروز یک نقطه درخشان در تاریخ ایران ساخت. "دیروزِ شما"، فردای همه ایرانیان را رقم خواهد زد.

جای خالی آقای هاشمی امروز بیشتر احساس می شود ، فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ...[از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند]

بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند [و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده ‏اند.]
آخرین
آغاز شمارش آرای صندوقهای شورای تهران
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۵
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران خبر داد: 50 صندوق باز شده است.
عکس پیروزی به روایت عکاس ویژه رییس جمهور
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۱
محمد برنو، آخرین عکس انتخاباتی رییس جمهور را منتشر و آن را روایت کرد.
آخرین
توییت جدید ظریف
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶
آخرین
توییتر ظریف: ما ثبات خود را نه از "ائتلاف ها" بلکه از مردم خود می گیریم که - بر خلاف برخی- رأی می دهند باید با ایرانیان که آماده تعامل‌اند، با احترام رفتار کرد
پیروزی روحانی قطعی شد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۷
آخرین
میرسلیم برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۱
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی ضمن تشکر از ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات، برای رئیس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی ضمن تشکر از ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تشکر صمیمانه از حضور افتخار آفرین هموطنان ارجمندم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورى، بویژه کسانى که بر مبناى شناختى بى شائبه، با رأى خالصانه شان به این جانب ابراز محبت فرمودند، مراتب تبریک خود را به رئیس جمهورى منتخب مردم که توانست اعتماد اکثریت را به خود جلب کند، تقدیم مى‌کنم.

امیدوارم او بتواند، به فضل خدا در چهار سال آینده با عملکردى حق‌گرایانه و استفاده از همکاران پاکدست و اتخاذ مدیریت درست، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهورى اسلامى و یکپارچگى ملى و جبران فرصت‌هاى سوخته گذشته و اعتلاى شأن ایرانیان و پیشرفت میهن اسلامی‌مان و مقابله با محرومیت و فساد و ظلم و استکبار شود.

سید مصطفى میرسلیم
٣٠اردیبهشت 1396
توئیت جدید اسحاق جهانگیری
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۲
اسحاق جهانگیری: مردم عزیز اعتماد ۲۴ میلیونی تان را پاس میداریم
آخرین
دومین نتیجه اعلام شد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۰
آخرین
دومین نتیجه اولیه انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد

حسن روحانی با ۲۲ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۴۶۸ رای پیروز بلا منازع این انتخابات است.

ابراهیم رئیسی موفق به کسب ۱۵ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۹۴ رای شد.

وزارت کشور نتیجه اولیه انتخابات ریاست‌جمهوری را از 38914470 رای صحیح به این ترتیب اعلام کرد:

وامدار ملت ایرانیم
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در اینستاگرام خود نوشت: "وامدار همه مردم ایرانیم که با حضور پرشکوه و هوشمندانه خود در انتخابات در داخل و خارج از کشور یک بار دیگر اقتدار، امنیت و سربلندی ایران و ایرانی را تضمین کردند."
آخرین
شمارش آرای انتخابات شورای شهر از ساعت ۱۷ امروز
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۷
قاسم میرزایی نیکو، عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، اعلام کرد: در روستا‌ها چند مورد تخلف گزارش شده، اما هنوز درباره تخلفات شوراهای شهر تخلفاتی را جمع بندی نکرده ایم. هیات‌های نظارت مربوط به هرکدام از روستا‌ها و شهر‌ها که در آن تخلفاتی روی داده باشد به آن موارد تخلف رسیدگی می‌کنند و بررسی مستقیم آن‌ها به هیئت نظارت مرکزی فرستاده نمی‌شود. با توجه به اینکه امروز شورای نگهبان و وزارت کشور درگیر نتایج انتخابات ریاست جمهوری هستند لذا شمارش انتخابات شورای شهر از ساعت ۱۷ بعد از ظهر آغاز خواهد شد.
دلیل تاخیر در اعلام آرا
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۱
رئیس ستاد انتخابات گفت دلیل تاخیر در اعلام آرا، تطابق رای‌های گزارش شده شعب به فرمانداری‌ها بوده است. امیدواریم تا ساعت ۲ نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شود.
نتایج ابتدایی اعلام شد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۰
آخرین
25966729 کل آرا

25182310 آرا صحیح

آرا روحانی: 14.619.848

آرا رئیسی: 10.125.855

آرا میرسلیم: 297.276

هاشمی طبا: 189.331
هنوز همه منتظریم
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۸
از زمانی که وزارت کشور اعلام کرده است "تا دقایقی دیگر" نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کند، بیش از یک ساعت گذشته و هنوز خبرنگاران در محل وزارت کشور منتظر حضور رحمانی فضلی هستند.
نتایج آرا روشن است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۵
محمدرضا صادق نماینده حسن روحانی برای هماهنگی با شورای‌نگهبان: نتایج آرا روشن است و منتظریم تا وزارت کشور نتایج بدست آمده را اعلام کند
وزارت کشور برای اعلام نتایج انتخابات منتظر تایید شورای نگهبان است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۸

اعلام نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۴۴
تا دقایقی دیگر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می کند.
کدام مدارس تعطیل است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۴۲
مدارس استان‌های آذربايجان شرقی، آذربايجان غربی، البرز، اردبيل، ايلام، خراسان جنوبی، زنجان، فارس، قزوين، گلستان، گيلان، مازندران،‌ همدان، يزد، تهران، اصفهان، کرمانشاه و خوزستان امروز تعطیل هستند.
تريبون وزارت کشور براي گزارش اوليه آماده شده است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۴۱
آخرین
نماینده رئیسی از وزارت کشور رفت
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۹
صولت مرتضوی، نماینده سید ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش ساختمان وزارت کشور در خیابان فاطمی را ترک کرد. محمد رضا صادق، نماینده حسن روحانی نیز دقایقی پیش وزارت کشور را ترک کرده بود.

خبرنگاران هم‌اکنون در انتظار اعلام نتایج اولیه شمارش آرا از سوی سخنگوی وزارت کشور هستند.
گزارش رسانه امریکایی از روزهای تاریخی ایران
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۲۷
انتخابات ریاست جمهوری شوراهای شهر و روستا و همچنینی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته برگزار شد.

به گزارش فرادید، از شروع رای گیری حضور کم سابقه مردم برای شرکت در انتخابات چشم گیر بوده است. رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد، حضور مردم در انتخابات افزایش چشمگیری نسبت به دوره‌های گذشته دارد. این باعث شد رسانه های خارجی نیز انتخابات ایران را در کانون اخبار خود قرار دهند؛ پایگاه "یو اس.ای.تودی" در همین رابطه گزارشی مصور منتشر کرد و حال و هوای انتخاباتی ایران را در روزهای منتهی به انتخابات و روز رای گیری به تصویر کشید . تصاویر بیشتر را اینجا ببینید.
آخرین
روحانی ۲۵ رئیسی ۱۶
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۲۲
شنیده‌های غیر رسمی حاکی از آن است که حسن روحانی با ۲۵ میلیون رای، در دور نخست، برنده انتخابات ریاست جمهوری شده است.
همین شنیده‌ها حاکی از آن است که ابراهیم رئیسی با ۱۶ میلیون رای، در رده دوم قرار گرفته است.
گزارش رویترز از نتیجه اولیه انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۰۸
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع خود خبر داده است که از ۳۷ میلیون رای شمرده شده، حسن روحانی با کسب ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار رای پیشتاز است. بنا بر این گزارش که رسما تایید نشده، ابراهیم رئیسی با حدود ۱۴ میلیون در رتبه دوم قرار دارد.

هنوز هیچ آمار رسمی از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.
عروس و داماد مشهدی پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۶:۴۴
آخرین
دستگیری بیش از صد نفر در حوزه های اخذ رای تهران
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۶:۳۵
رئیس کل دادگستری استان تهران می‌گوید افزون بر ۱۰۰ نفر به خاطر تخلفات انتخاباتی متعدد از جمله خرید و فروش آرا، توسط مقامات قضایی و ضابطین دستگیر شدند.
گمانه زنی ها درباره پیروزی روحانی قوت گرفت
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۶:۳۳
هر چند نتایج انتخابات، از منابع غیر رسمی اعلام شده و حاکی از یک پیروزی بزرگ است اما وزارت کشور تاکنون، هنوز حتی آمار یک حوزه انتخابیه را نیز اعلام نکرده است. خبرهای غیر رسمی حاکی از پیروزی روحانی در مرحله اول انتخابات است.
جدیدترین خبرهای رسمی انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۶:۲۸
با گذشت پنج ساعت و نیم از آغازش شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری هنوز نتیجه‌ای رسمی از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. وزارت کشور که ابتدا گفته بود نتیجه را یک‌جا اعلام خواهد کرد، بعد از مشورت با شورای نگهبان عقب‌نشینی کرد و گفت که نتایج به صورت تدریجی اعلام می‌شود. با وجود این هنوز مشخص نیست که نتایج اولیه چه زمانی اعلام می‌شود.

وزارت کشور هشدار داده است که نتایج اعلام شده در فضای مجازی غیر رسمی و غیر قانونی است.
صفحه اول سایت ستادهای روحانی و رئیسی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۶:۲۳
در شب اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، سایت های ستادهای دو رقیب اصلی دیدن دارند.
آخرین
آخرین
شمردن رای مردم
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۵:۴۴

توئیت پیام فضلی نژاد از نویسندگان کیهان
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۵:۱۱
آخرین
اطلاعیه رییس ستاد روحانی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۵:۱۱
محمد شریعتمداری به ستادهای سراسر کشور نوشت:
معاونين محترم، روساى محترم ستادهاى اقشارى و روساى محترم ستادهاى استانى
سلام عليكم
حسب اعلام وزارت كشور، اعلام زودهنگام نتايج انتخابات و برگزارى مراسم جشن پيروزى قبل از اعلام رسمى بر خلاف قانون است. همچنين برگزارى جنش پيروزى از سوى ستادها در مكان هاى محصور و با اخذ مجوز امكانپذير است

انشاالله همه عزيزان و ستادهاى نامزدهای ما همان طور كه تا كنون نمونه قانونمدارى و رعايت موازين اخلاقى بوده اند در اين خصوص هم توجه لازم مبذول دارند

اين پيام به منزله اعلام رسمى ستاد مركزى است.
جدیدترین توییت ابوطالبی، معاون سیاسی روحانی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۵:۱۰
آخرین
رای دادن در شیکاگو
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۳:۴۲
شرکت هم‌وطنان در انتخابات شیکاگو ساعت پنج و نیم عصر بوقت محلی و سه صبح ایران
آخرین
در حاشیه آخرین ساعات رای گیری در شعب اخذ رای تهران
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۳:۳۴
آخرین
شمارش آرا در سنندج
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۳:۳۱
آخرین
رئیسی در قم پیشتاز است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۳:۲۹
این اطلاعات غیررسمی بوده و توسط منابع رسمی تایید نشده است.
نتایج اولیه شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم نشان از آرای بالاتر حجت الاسلام رئیسی نسبت به سایر نامزدها در این استان دارد.

به گزارش یک منبع آگاه، شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم تا ساعت ۳ بامداد تقریبا به نیمه راه رسیده است.

بر اساس اطلاعات کسب شده از منابع غیر رسمی با شمارش حدود نیمی از صندوق‌های رأی حجت الاسلام رئیسی توانسته است از رقیب خود حجت الاسلام روحانی پیشی بگیرد.

در برخی روستاهای قم نظیر فردو و بخش‌های سلفچگان و کهک آرای حجت الاسلام ابراهیم رئیسی بالاتر از سایر رقبا است و شمارش آرا در بخش‌های دیگر نظیر خلجستان حکایت از آرای بیشتر حجت الاسلام حسن روحانی از رقیب انتخاباتی خود دارد.

روحانی در کردستان همچنان پیشتاز است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۳:۲۸
اخبار غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری در کردستان نشان می دهد که حسن روحانی در این استان همچنان پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، شمارش آراء همچنان در استان کردستان ادامه دارد و اخبار غیررسمی حاکی است که حسن روحانی اختلاف بیشتری با سید ابراهیم رئیسی پیدا کرده است.

در حالی که تاکنون هیچ منبع رسمی وضعیت شمارش آراء در استان کردستان را اعلام نکرده است ولی اخبار غیررسمی حاکی است که حسن روحانی همچنان پیشتاز است.

تا این لحظه بالای ۶۵ درصد آراء شمارش شده در استان کردستان به حسن روحانی رسیده است و سید ابراهیم رئیسی حدود ۳۰ درصد آراء را کسب کرده است.

تا این لحظه هیچ منبع رسمی آمار آراء شمارش شده در استان کردستان را اعلام نکرده است.
نظریه جدید تتلو
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۵۸
امير تتلو معتقد است، تا ساعت ١٦، فقط از ميان هوادارانش بيش از ٤ ميليون نفر به كانديداي محبوب وي راي داده اند!
آخرین
مشارکت در دوره های قبلی انتخابات چقدر بوده
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۵۲
آخرین
صفحه نخست روزنامه های فردای انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۵۰

توییت محمود صادقی
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۴۸
آخرین
روایتی تازه از مشارکت در انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۲۸
یک منبع آگاه به ایلنا گفته است که بنابر آمار اولیه بیش از ۴۱ میلیون در سراسر کشور در انتخابات شرکت کرده‌اند. همچنین بنابر همین آمار اولیه، تعداد رای‌دهندگان در پایتخت نیز بیش از ۶ میلیون نفر بوده و البته این آمار جدا از صندوق‌های سیار است.
تساوی روحانی و رئیسی در لرستان
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۲۴
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به شمارش کامل آرای روستاهای لرستان گفت: روحانی و رئیسی آرای مساوی را کسب کرده اند.

حبیب الله خجسته پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کار شمارش آرای ریاست جمهوری در روستاهای استان به اتمام رسیده است، گفت: به طور تقریبی میزان آراء روحانی و رئیسی در روستاها مساوی است.

وی با بیان اینکه کار شمارش آراء در شهرهای استان آغاز شده است، تصریح کرد: احتمالا نتایج آرای ریاست جمهوری در شهرهای استان ظرف یک تا دو ساعت آینده اعلام می شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: شمارش آرای شهرهایی که اخذ آراء به صورت الکترونیکی است کمتر از یک ساعت دیگر مشخص می شود و اعلام نتایج مابقی شهرها نیز طول می کشد.
آمارهای فضای مجازی رسمی نیست
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۱۳
شبکه خبر اعلام کرد: آمارهای فضای مجازی رسمی نیست. خبرهای رسیده از وزارت کشور حاکی از این است که نخستین آرا رسمی از سوی وزارت کشور نزدیک ساعت شش صبح اعلام خواهد شد.
پیشتازی حجت الاسلام حسن روحانی در فارس
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۶
آمار غیر رسمی حاکی از پیش تاز بودن «حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آمارهای غیر رسمی از شعب اخذ رای حاکی از پیشتازی حسن روحانی نسبت به رقبا در انتخابات ریاست جمهوری است.

حسن روحانی و ابراهیم رئیسی با اختلاف معنا داری از دو رقیب دیگر جلوتر هستند اما تعداد آرای حسن روحانی و ابراهیم رئیسی فاصله زیادی ندارد.

گفتنی است این اطلاعات را منابع رسمی تایید نکرده اند و شمارش آرا کماکان ادامه دارد.

شرکت دو میلیون مازندرانی در انتخابات
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۱
استاندار مازندران گفت: بیش از 2 میلیون نفر از مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند که برای نخستین‌بار این حضور بی‌نظیر بوده است.
پیشی گرفتن روحانی از رییسی در شهرستان میانه
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۵۹
نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در میانه حکایت از پیشی گرفتن روحانی از رییسی دارد.

حاکی از اعلام شدن نتایج آرا ریاست جمهوری در این شهرستان و روستاهای آن است.

بر اساس این گزارش مجموع آرا شهرستان میانه (اکثرا روستاها) ۱۹هزار و ۱۳۱ رای است که حسن روحانی از سید ابراهیم رییسی پیشی گرفته است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز تا ساعت امشب۲۴ ادامه داشت و گفتنی است هنوز هیچ گونه اعلام رسمی از جانب ستاد انتخابات استان درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انجام نشده است.
روحانی در بروجن پیشتاز است
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۵۹
حجت الاسلام حسن روحانی در بروجن چهارمحال و بختیاری پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از منابع مطلع، از ساعتی پیش شمارش آرا در شعب اخذا رای استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

نتایج اولیه شمارش آرا بیانگر پیشتازی حجت‌الاسلام حسن روحانی در شعب اخذ رای بروجن است.

این اطلاعات غیررسمی بوده و شمارش آرا در این منطقه همچنان ادامه دارد.

این خبر هنوز به تایید هیچ منبع رسمی نرسیده است.

پیشتازی روحانی در یزد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۵۷
خبرگزاری مهر نوشت:
شمارش اولیه آرای برخی صندوق ها به ویژه صندوق های مکانیزه حاکی از آن است که روحانی در استان یزد پیشتاز است اما این خبر هنوز به تایید منابع رسمی نرسیده است.

بر اساس شمارش نخستین صندوق ها در برخی شعب شهرستانهای اردکان و میبد، حسن روحانی با فاصله کمی از ابراهیم رئیسی فعلا پیشتاز است.

اما شرایط در روستاها کاملا متفاوت است و در حالی که در برخی صندوق های روستایی آمار رئیسی پیشتاز است در برخی دیگر از مناطق از جمله برخی روستاهای شهرستان های اردکان و یزد آرای روحانی از رئیسی پیشی گرفته است.

میزان مشارکت چند استان بزرگ کشور اعلام شد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۲۸
میزان مشارکت مردم در چند استان بزرگ کشور در انتخابات تا این لحظه اعلام شد.
احمد ترک نژاد نماینده حسن روحانی در ستاد انتخابات کشور آمار و میزان مشارکت مردم در چند استان بزرگ کشور در انتخابات روز گذشته، تا این لحظه را اعلام کرد.

این آمار به شرح زیر است:

*تهران: 5740315

*اصفهان:2560347

*خراسان رضوی: 3329596

*فارس:2442678

*خوزستان: 2147139

*آذربایجان شرقی: 2009871

*آذربایجان غربی: 1598198
مشارکت بالای 70 درصدی مردم هرمزگان
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۲۱
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از مشارکت بالای 70 درصد مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
حدود 75 درصد مردم همدان در انتخابات شرکت کردند
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۶
رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: حدود 75 درصد از واجدین شرایط این استان از آغاز رای گیری تاکنون در انتخابات شرکت کردند.
مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم تهران
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۳
رییس ستاد انتخابات استان تهران از مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم تهران در انتخابات خبرداد.

سید شهاب‌الدین چاووشی در جمع خبرنگاران از مشارکت بی‌سابقه مردم استان تهران در انتخابات ریاست جمهوری خبرداد و گفت: بیش از ۷۰ درصد واجدان شرایط انتخابات در استان تهران شرکت‌کرده‌اند که تا کنون بی‌سابقه است.
واکنش معاون سیاسی ریاست جمهوری به خبر اشتباه صداوسیما
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۸
معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری نسبت به عملکرد صدا و سیما در اطلاع‌رسانی نسبت به ساعت پایان اخذ رای انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حمید ابوطالبی در حساب توئیتری خود نوشت: «شرایط عجیبی است؛ وزارت کشور مجری انتخابات است و به دنبال حضور حداکثری تا ساعت قانونی ۲۴؛ تلویزیون زیرنویس می‌کند رای‌گیری خاتمه یافته است!!»

دادستان بندرعباس از بازداشت ۱۵ نفر در جریان برگزاری انتخابات در بندرعباس خبرداد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۷

شمارش آرا در شعبه حسینیه ارشاد آغاز شد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۶
با پایان مهلت رای گیری، شش صندوق ثابت و سیار در حسینیه ارشاد مربوط به انتخابات ریاست جمهوری جهت شمارش آرا باز شد.

به گزارش ایسنا، شش صندوق شمارش آرا در حسینیه ارشاد شامل چهار صندوق ثابت و دو صندوق سیار برای انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان وزارت کشور، ‌ هیئت نظارت و هیئت اجرایی و نیروی انتظامی، ناظران صندوق و تیم اجرایی برگزار کننده انتخابات ریاست جمهوری در شعبه حسینیه ارشاد برای شمارش آراها باز شد.

بعد از اتمام شمارش آرای صندوق‌های ریاست جمهوری، ‌شمارش آرا برای صندوق‌های شورای شهر آغاز می‌شود.
آمار شرکت در انتخابات به حدود 42 میلیون نفر رسید
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۶

مردم جامانده از انتخابات در حسينيه ارشاد
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۱
آخرین
آغاز شمارش آرا
۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۱۸
با پایان رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شمارش آرا آغاز می‌شود. وزارت کشور اعلام کرده است که نتایج به صورت تدریجی اعلام می‌شود و اعلام نتیجه نهایی ممکن است تا روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ادامه پیدا کند.
وحید حقانی از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۶
وحید حقانی دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات از نزدیک در جریان مراحل مختلف انتخابات قرار گرفت.

شنیده‌ها حاکی از این است که حقانی در جلسه‌ای مشترک با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، رحمانی فضلی وزیر کشور و محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان شرکت کرد.

جهانگیری پیش از عزیمت به وزارت کشور اعلام کرده بود: باتوجه به اینکه تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان همچنان در صف‌های طولانی شعب اخذ رأی هستند برای پیگیری و چاره اندیشی موضوع عازم وزارت کشور هستم.

مشارکت حدود 40 میلیون
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۹
خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور: گفته می‌شود مشارکت حدود 40 میلیون نفر بوده است.
درب های حسینیه ارشاد بسته شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۳
مسئولان رای گیری مستقر در حسینیه ارشاد براساس آخرین اطلاعیه وزارت کشور درب‌های حسینیه ارشاد را بستند.

مردمی که در بیرون از حسینیه ارشاد حضور داشتند به داخل شعبه هدایت شدند و از همه آن‌ها رای‌گیری به عمل خواهد آمد.

مسئولان شعبه حسینیه ارشاد تاکید کردند تا زمانی که مردم در شعبه حضور داشته باشند از همه آن‌ها رای گیری می‌شود اما طبق اطلاعیه وزارت کشور درب‌های شعبه بسته شده و کس دیگری نمی‌تواند داخل شعبه حسینیه ارشاد شود.
علت حضور جهانگیری در وزارت کشور
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۲
معاون اول رییس جمهور برای پی‌گیری وضعیت هموطنانی که در پشت درب شعب منتظر رای دادن هستند عازم وزارت کشور شد.

در این یادداشت توئیتری آمده است : باتوجه به اینکه تعدادکثیری از هموطنان عزیزمان همچنان در صف های طولانی شعب اخذ رای هستند برای پیگیری و چاره اندیشی موضوع عازم وزارت کشورهستم.
ثبت 735 هزار رای در لرستان
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۰
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفـت: تاکنون 735 هزار رأی در استان ثبت شده است .
شمارش آرا بلافاصله پس از پایان رای گیری انجام می شود
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۸
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه گزارشات زیادی به ما رسیده، مطرح کرد: در این برهه از انتخابات هوادارن و طرفداران کاندیداها شور و حال خاصی دارند و در این فضا هر کدام سعی می‌کنند که گزارشی که به دستشان می‌رسد را برای ما ارسال کنند.

عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان، گفت: گزارشات زیادی به دست ما رسیده و در این برهه از انتخابات هوادارن و طرفداران کاندیداها شور و حال خاصی دارند و در این فضا هر کدام سعی می‌کنند که گزارشی که به دستشان می‌رسد را به دست ما برسانند.

وی افزود: ما از این اقدام آنها تشکر می‌کنیم و افرادی که علاقه مند به نظام و انتخابات هستند این گزارشات را برای ما ارسال می‌کنند، اما ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات این گزارشات را لحظه به لحظه بررسی می‌کنیم و تا آنجا که می‌توانیم با مباحثی مثل کمبود تعرفه یا تخلفات تبلیغاتی بر سر صندوق‌ها را بررسی می‌کنیم.

کدخدایی با بیان اینکه گزارشات دیگری نیز در حال ارسال به شورای نگهبان است، اظهار گفت: پس از بررسی و جمع بندی گزارشات این جمع‌بندی‌ها به اعضای شورای نگهبان ارسال می‌شوند تا اعضا نظرات خود را اعلام کنند و نتایج را اعلام کنند و قطعا به هر نتیجه‌ای برسیم این نتایج را به همه مردم اعلام خواهیم کرد و هیچ ملاحظه‌ای نسبت به هیچ فرد خاصی نخواهیم داشت.
مشارکت از 38 میلیون نفر گذشت
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۴

همه باید نتیجه انتخابات را قبول کنند
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۳
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی انتخاباتی با این حجم نظارت برگزار می‌شود، باید همه نتیجه آن را قبول کنند.

اشتباه شبکه خبر و تصحیح سخنگوی وزارت کشور
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۰
شبکه خبر صداوسیما به اشتباه اعلام کرد ساعت 11 امشب پایان رای گیری است اما سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: رای گیری تا ساعت 12 امشب تا ساعت 24 ادامه دارد
آخرین
رای گیری انتخابات فقط تا ساعت 24 امکان پذیر است
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۶
بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری فرآیند رای گیری انتخابات باید در یک روز انجام شده و اخذ رای نیز باید در روز جمعه انجام شود.

فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از 3 بار تمدید تا از سوی وزارت کشور در سراسر کشور ادامه دارد.

بر اساساین خبر طبق ماده 20 قانون انتخابات ریاست جمهوری اخذ رای در داخل و خارج کشور در یک روز انجام می‌شود و مدت آن 10 ساعت است و در صورت ضرورت قابل تمدید است.

تبصره 2 ماده 20 قانون انتخابات نیز تاکید دارد که رای گیری از رای دهندگان باید در روز جمعه انجام شود.
تصویر شناسنامه و کارت ملی محمود احمدی نژاد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۸
آخرین
مهلت رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۹
آخرین
تعرفه در هیج کجا کم نبود
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۷
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با شبکه خبر گفت: با توجه به گزارش‌های تخلفات توانستیم با پیگیری‌های اولیه آن‌ها را رفع کنیم.

او افزود: این که گفته می‌شود گزارش تخلفات زیاد بوده به منظور این نیست که تخلفی صورت گرفته است.برای مثال گفته می‌شود که در فلان شهر و فلان نقطه تعرفه کم است اما وقتی بررسی صورت گرفت مشاهده شد که تعرفه به اندازه کافی بوده است. ما موظف به بررسی تمامی گزارش‌های مربوط به تخلف هستیم.

کدخدایی ادامه داد: اعلام تمدید ساعت اخذ رأی برعهده وزارت کشور است و ما از آن تبعیت می‌کنیم اما روز رأی‌گیری جمعه و حداکثر زمان اخذ رأی ساعت 24 است.
شهاب حسینی هم رای داد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۶
شهاب حسینی، هنرمند سینما رای خود را جهت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر داخل صندوق رای انداخت.
آخرین
بقایی به احمدی نژاد رای داد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۴
حرکت عجیب حمید رضا بقایی پای صندوق رأی؛ در اقدامی نامتعارف بقایی معاون پیشین رئیس دولت دهم رای خود را به نام محمود احمدی نژاد نوشت.
آخرین
پیام فوری برای شهروندانی که هنوز رای نداده اند
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۸
شهروندان گرامی توجه داشته باشند چنان که در صف رای دهندگان حاضر باشند و حتی مهلت رای‌گیری پایان پذیرند مسوولین حوزه موظف هستند آنها را به داخل حوزه هدایت کنند و رای آنها ر بگیرند. بنابراین از شهروندان انتظار می رود در صف حاضر باشند
احمدی نژاد شبانه رای داد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۱
صندوق اخذ رای در واشنگتن
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۵
آخرین
آخرین
اولین انتخابات خانواده هاشمی پس از آیت الله
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۴
خانواده هاشمی امروز با حضور در جماران در اولین انتخابات پس از درگذشت آیت الله شرکت کردند. خانواده هاشمی ابتدا در جماران رای خود در انتخابات شورای شهر را به صندوق انداختند و سپس با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت مرقد امام راحل و مزار پدرش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
آخرین
آخرین
آخرین
احمدی نژاد و حميد بقايی رای دادند
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۸
احمدی نژاد و حميد بقايی رای خود را در مسجد الحسين عليه السلام نارمك به صندوق انداختند
آخرین
آغاز شمارش آراء در اغلب حوزهای انتخابیه در خارج از کشور
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۱
مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور: در اغلب حوزه‌های انتخابات رای گیری در خارج از کشور گرفتن اخذ رای به اتمام رسیده است و شمارش آراء آغاز شده است. اخذ رای در کشورهای آمریکای لاتین و همچنین ایالات متحده همچنان ادامه دارد.
حضور احمدی نژاد پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۶
محمود احمدي نژاد نیز رای خود را به صندوق خواهد انداخت.
آخرین
رئیسی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۴
به همه دوستان اجرايى خسته نباشيد عرض میكنم...سازوكار انتخابات در کشور ما اطمينان بخش است.
آخرین
حوزه رای انتخابات در منهتن نيويورک
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۶
آخرین
تصویر آسوشیتدپرس از حوزه اخذ رای در قم
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱
آخرین
دوقلوها پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۷
آخرین
ظریف و همسرش پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۳
وزیر خارجه کشورمان با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوف انداخت. تصاویر بیشتر را اینجا بخوانید
آخرین
مادربزرگ اینگونه پای صندوق رای آمد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۵
آخرین
دختر شیرازی که دست نداشت با انگشت پا رای داد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۱
آخرین
تصاویر عکاس france24
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۷
آخرین
آخرین
آخرین
عارف در جمارن رای داد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۹
محمدرضا عارف با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت؛ عارف به همراه همسرش در شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد حاضر شد.
آخرین

زمان رای گیری تمدید شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۹
زمان رای گیری در شعب اخذ رای تا ساعت ۲۰ تمدید شد

گزارش گاردین از انتخابات در ایران
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸
به نوشته روزنامه گاردین، مردم ایران روز جمعه در حالی پای صندوق‌های رای رفته‌اند که گفته می‌شود نتایج آن می‌تواند مسیر این کشور برای یک نسل را مشخص کند. پیروز این رقابت‌ها نه تنها بر آینده تاثیرگذار است، بلکه مسیر آینده کشور را تعیین خواهد کرد. رقبای اصلی در این انتخابات حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران و ابراهیم رئیسی هستند.

روحانی که به عنوان فردی میانه‌رو شناخته می‌شود توانست در ژوئیه 2015 با گروه موسوم به 1+5 به توافقی هسته‌ای دست یابد که منجر به رفع تحریم های ایران در ازاء محدودیت برنامه هسته‌ای این کشور شد.

به نظر می‌آید رئیسی که از حزب اصولگرا و تندرو است، رویکردی بسته‌تر در تعامل با جامعه بین‌الملل دارد. اما چالش بزرگ روحانی برای پیروزی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری است.

گاردین نوشت: مردم ایران که در صف‌های طولانی رای‌گیری را آغاز کرده‌اند، قرار است روابط آینده کشور با غرب را نیز انتخاب کنند.
هاشمی شاهرودی هم رای خودش رو به صندوق انداخت
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۶
آخرین
مدارس تهران فردا تعطیل است
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۴
به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات و شمارش آرا تمامی مدارس شهر و شهرستان‌های تهران شنبه 30 دیبهشت ماه 96 تعطیل است.

به گزارش ایسنا، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران و عضو هیات اجرایی انتخابات شورای شهرتهران اعلام کرد: با توجه به مشارکت گسترده مردم شریف تهران در انتخابات و احتمال تمدید زمان رای گیری و طولانی شدن زمان شمارش آرا و همچنین استفاده از فضا های آموزشی و مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات تمامی مدارس شهرتهران شنبه سی ام اردیبهشت ماه 96 تعطیل خواهند بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیز اعلام کرد:‌ با توجه به طولانی شدن فرایند انتخابات و اعلام نظر رئیس شورای آموزش و پرورش مناطق شهرستان‌های استان تهران و مدیران مناطق تمام مدارس آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران روز شنبه 30 اردیبهشت تعطیل است.
هنرمندان و چهره ها در صف رای گیری
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۲
آخرین
انتخابات ریاست جمهوری شوراهای شهر و روستا و همچنینی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ایران ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی آغاز شد. رای گیری تا ساعت 6 بعداز ظهر امروز ادامه می‌یابد.
از شروع رای گیری حضور کم سابقه مردم برای شرکت در انتخابات چشم گیر بوده است. در همین رابطه رییس ستاد انتخابات کشور نیر اعلام کرد، حضور مردم در انتخابات افزایش چشمگیری نسبت به دوره‌های گذشته دارد. هنرمندان، ورزشکان و چهرهای سرشناس فرهنگی نیز امروز در کنار مردم در صف های طولانی برای رای گیری منتظر ماندند.
آخرین
آخرین
بازتاب انتخابات در رسانه های خارجی
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۰
رسانه های مهم جهان که هفته هاست نگاه ویژه‌ای به انتخابات ایران دارند، امروز جمعه حماسه حضور پرشور و گسترده ایرانیان را در انتخابات به تصویر کشیدند.

بر اساس اعلام اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از 570 خبرنگار از 42 کشور جهان از نزدیک این انتخابات را پوشش خبری و تصویری می دهند.

سی ان ان: حضور مردم ایران در انتخابات بسیار بالا است
شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا با پوشش خبر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران توسط خبرنگار خود، از تهران گزارش داد: حضور مردم ایران در انتخابات بسیار بالا است.
رویترز: حضور پررنگ ایرانی ها در انتخابات
خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) در گزارشی اختصاصی از شروع انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور پررنگ ایرانی ها خبر داد.

این رسانه انگلیسی با اشاره به تشکیل صفوف طولانی مردم ایران در مقابل شعب اخذ رای برای انتخاب رئیس جمهوری آینده کشور نوشت: 56 میلیون نفر از جمعیت بیش از 80 میلیونی ایران واجد شرایط رای دادن هستند.

رویترز افزود: «رهبر عالی انقلاب (رهبر معظم انقلاب) پس از دادن رای گفت همه باید در این انتخابات مهم رای دهند ... در ساعات اولیه رای گیری. مردم سرنوشت کشور را تعیین می کنند.»
شبکه خبری و تلویزیونی تی.آر.تی.خبر ترکیه نیز در گزارشی اعلام کرد که مردم ایران امروز برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به پای صندوق های رای رفتند.
تلویزیون دولتی عراق موسوم به 'العراقیه' اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات شروع رای گیری، در پای صندوق آراء حاضر شد و رای خود را به صندوق ریخت.

العراقیه افزود که رهبر معظم انقلاب بعد از اعطای رای خود، خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد.

العراقیه در ادامه با حسن هانی زاده و صباح زنگنه دو تحلیلگر ایرانی پیرامون روند انتخابات و حضور گسترده مردم در اولین ساعات رای سخن گفتند.

شبکه های تلویزیونی عراق طی دو روز گذشته بصورت گسترده و در بخش های مختلف خبری رویدادهای مربوط به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران را پوشش می دهند.
شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه نیز در خبر خود در خصوص انتخابات ایران با اشاره به آغاز مرحله اخذ آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا اعلام کرد که مردم ایران می تواند تا ساعت 20 با حضور در پای 130 هزار به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند. ادامه را اینجا بخوانید
میرسلیم هم پای صندوق رای حاضر شد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۷
آخرین
سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد قبای تهران رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: به نتیجه آرا که برخواسته از نظر مردم است تمکین می کنیم.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که واکنش شما نسبت به پیروزی رقبا در انتخابات چه خواهد بود، اظهار داشت: هرکس که برنده این انتخابات باشد به او تبریک خواهم گفت و تلاش می کنم مجموعه ای از آورده هایم که حاصل شناخت از وضع کشور است در قالب پیشنهادهایی ارائه خواهم کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: بحمدالله مردم با شور و دلگرمی بسیار خوبی در انتخابات مشارکت می کنند و امیدوارم نتیجه مطلوب از این حضور حاصل شود.

وی با بیان اینکه یکی از وجوه مردم سالاری دینی، نظارت عمومی است، اظهار داشت: حفظ مشارکت عمومی در کنار نظارت عمومی بسیار مهم است و مردم باید پس از انتخابات نیز در صحنه نظارت حاضر باشند و خواسته های خود را مطالبه کنند.

میرسلیم در پایان گفت: همگی باید به قانون تمکین کنند و تا زمانی که راه قانون وجود داردحتی اگر از آن خوشمان نیاید باید همگی نسبت به آن مطیع باشیم.
رئیسی در شهر ری رای داد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰
آخرین
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از انداختن رای به صندوق با بیان اینکه باید به رای مردم احترام بگذاریم گفت: ملت ایران در همه صحنه‌ها و حضور در انتخابات همواره افتخارآفرین بوده‌اند.

وی گفت: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی حضور مردم برای شکل دادن به نهادهای کشور بوده است. رای مردم در نظام جمهوری اسلامی تشریفاتی نیست.
آخرین

رئیسی تاکید کرد: در دنیا با رای مردم قیافه می‌گیرند و حرف آن را می زنند اما در نظام جمهوری اسلامی رای مردم یک واقعیت است.

وی گفت: مردم در این انتخابات سکاندار قوه مجریه را انتخاب می‌کنند. پیش بینی می‌کنم که حضور مردم در انتخابات حداکثری و بسیار خوب باشد.

رئیسی پس از شرکت در انتخابات96 ، به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم رفت.
هاشمی طبا پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۹
آخرین
سید مصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز(جمعه ۲۹ اردیبهشت) رای خود را در مدرسه شهید قاسم زاده در خیابان شهید عراقی به صندوق انداخت.
سیدحسن خمینی پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۷
آخرین
یادگار امام راحل با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت. حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دقایقی پیش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شرکت کرد.
جهانگیری و همسرش در حسینیه ارشاد
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۲
آخرین
معاون اول رییس جمهور با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز(جمعه-۲۹ اردیبهشت) با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداخت.

جهانگیری یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود که روز شنبه به نفع حسن روحانی از ادامه رقابت کناره گیری کرد.
روحانی پای صندوق رای
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۹
آخرین
حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که حضور پرشور در انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند، گفت:هر نامزدی که انتخاب می شود باید به او کمک کرد تا این مسئولیت سنگین را به سرانجام برساند و هر کس که انتخاب می شود باید از فردا با وحدت، همدلی و نشاط و شادی به او کمک کنیم.
رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداخت
۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۴
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.
آخرین

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس با اشاره به نعمت مردمسالاری و حضور مردم در انتخابات، افزودند: مردم هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و هر چه زودتر در پای صندوقهای رأی حاضر شوند، زیرا کار نیک را باید در اول وقت انجام داد و نباید آن را به تأخیر انداخت.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کردند: سرنوشت کشور در دست آحاد مردم است، چرا که رئیس قوه مجریه را انتخاب می‌کنند، همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مهم است زیرا منتخبانِ آن، خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند.
آخرین

ایشان با تشکر از صداوسیما و خبرنگاران که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند، به آحاد مردم توصیه کردند: با دقت، ملاحظه و شناخت در انتخابات شرکت کنید.

آخرین نتایج انتخابات 96

فرادید | روز جمعه شاهد نخستین انتخابات ریاست جمهوری پس از برجام هستیم. حسن روحانی رابطه ایران با جامعه جهانی را از انجماد خارج کرد. شکست وی در انتخابات موجب شکست اصلاح‌طلبان و به روی کار آمدن محافظه‌کاران خواهد شد. ابراهیم رئیسی، رقیب اصلی روحانی در انتخابات پیش رو است. نتایج انتخابات 96 را در همین گزارش بروز خواهیم کرد.

به گزارش فرادید، این انتخابات به مثابه آزمونی برای سنجش تحولات اقتصادی پسا برجامی است. در سوی دیگر، رئیسی خودش را کاندیدای فقرا معرفی کرده است. در انتخابات 29 اردیبهشت 96، بیش از 1600 نفر در انتخابات شرکت کردند که تنها صلاحیت 6 نفرشان تایید شد. از جمله افرادی که صلاحیتشان تایید نشد "محمود احمدی نژاد،" رئیس جمهور پیشین ایران بود که ثبت نام وی به شدت جنجالی بود. علاوه بر این موارد، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال گذشته باعث شد تا معادلات سیاسی ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96 به هم بخورد.

در این بین، محمد باقر قالیباف روز دوشنبه به نفع رئیسی کنار کشید و اسحاق جهانگیری نیز روز گذشته به سود روحانی کنار کشید.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳9۶ برگزار خواهد شد.

آخرین نظرسنجی انتخابات 96 پس از انصراف قالیباف و جهانگیری
آیا پیش بینی انتخابات 96 با توجه به شرایط فعلی قابل تحقق است؟ برخی از کارشناسان معتقدند که درصد محسوسی از آرای قالیباف پس از انصراف وی به سبد آرای حسن روحانی ریخته خواهد شد. به اعتقاد آن‌ها شرایط به نحوی است که احتمال دو مرحله‌ای شدن انتخابات 96 چندان زیاد نیست چرا که دو کاندیدای دیگر آقایان میرسلیم و هاشمی طبا از آرای قابل توجهی برخوردار نیستند و رقابت اصلی بین حجت الاسلام رئیسی و روحانی است.
آخرین نتایج انتخابات 96
روحانی یا رئیسی؟
فضای تبلیغات انتخاباتی در این دوره بسیار داغ بود و می‌توان این مسئله را در مستندهای تبلیغاتی و سخنرانی‌هایی که به صورت زنده از فضای مجازی پخش می‌شدند، مشاهده کرد. تا جایی که حتی جمیله علم‌الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی، در فیلم تبلیغاتی وی ظاهر شد. نکته دیگر راستی‌آزمایی سخنان و ادعاهای کاندیداها، از وعده یارانه‌های 250 هزار تومانی گرفته تا اشتغال زایی، بود که همزمان با مناظره‌ها انجام می‌شد. برخی حتی به زندگی خصوصی حسن روحانی تاختند تا بلکه آرای گروهی هر چند اندک را جذب کنند.

این روزها تلگرام و توییتر بدون شک به رسانه نخست انتخابات تبدیل شده است. اخبار مربوط به انتخابات پیش از آنکه روی خروجی خبرگزاری یا صفحات روزنامه‌ها قرار گیرد، در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی دست به دست می‌شود. لایو اینستاگرام و لایو تلگرام، این امکان را به کاربران شبکه اجتماعی می‌دهد تا به شکل مجازی در گردهمایی کاندیدای محبوب خود حضور پیدا کنند. شبکه‌های اجتماعی در این دوره از انتخابات رونق را از رسانه‌های کلاسیک مانند رادیو و تلویزیون گرفت و تعریفی جدید از تبلیغات انتخاباتی ارایه داد. حتی برای نخستین بار در انتخابات ایران، تمام کاندیداها حضور پررنگی در فضای مجازی داشته‌اند. حتی هشتگ #iranelections2017 نیز جزو هشتگ‌های محبوب توییتر در روزهای اخیر بوده است.


آخرین نتایج انتخابات 96
بر اساس نتایج به دست آمده در روز اخیر، حسن روحانی حدود ۶۱ درصد از آرای مردم را به دست خواهد آورد / ابراهیم رئیسی 27 درصد این آرا را کسب خواهد کرد

آخرین نتایج انتخابات 96
نظرسنجی ایپو در ارتباط با آرای فعلی مردم

آخرین نتایج انتخابات 96
تغییر آرا پس از انصراف قالیباف


آخرین نتایج انتخابات 96
موج سوم نظرسنجی تلفنی ایسپا (متعلق به جهاد دانشگاهی) حاکی از رشد آرای حسن روحانی است / طبق نتایج نظرسنجی ملی میدانی ایسپا، میزان تمایل مردم کشور برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در حال حاضر حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد تخمین زده شده است


البته همه ماجرا این نیست. خبرگزاری فارس به نتایج یک نظرسنجی اتکا کرده که منبع آن را "یک نهاد معتبر" معرفی کرده است. بر اساس این گزارش، «نتایج نظرسنجی مزبور که پیش از ظهر امروز به جمع‌بندی رسیده، مشارکت در انتخابات را در حدود 71 درصد پیش‌بینی می‌کند و سهم سید ابراهیم رئیسی از سبد رای را 48.3 درصد تخمین می‌زند. سهم آقای روحانی از سبد رای 41.1 درصد است. سید مصطفی میرسلیم در حدود 1.3 درصد، اسحاق جهانگیری در حدود 1.2 درصد و سید مصطفی هاشمی‌طبا هم نیم درصد از سبد رای کلی را به خود اختصاص داده‌اند.»

اما این نظرسنجی از سوی رسانه‌های دیگر مورد تردید قرار گرفته است. کانال خبر آنلاین نزدیک به علی لاریجانی در این باره نوشته است: «شامگاه جمعه در دستورالعملی که به تعدادی خبرگزاری و سایت و روزنامه اعلام شد، مقرر گردید در روزهای آتی این خبر منتشر شود که آرای روحانی در نظرسنجی‌ها رو به کاهش است.»
آخرین نتایج انتخابات 96
پیشینه کاندیداهای تایید صلاحیت شده
در روزهای آتی و از طریق همین صفحه، آخرین نتایج انتخابات را تنها بر اساس منابع رسمی و موثق برایتان بروز خواهیم کرد.

/ تکمیل می‌شود



۰
نظرات بینندگان
  • حسین ارسالی در

    این نظرسنجی واقعی نیست

    • حامد ارسالی در

      ⭕️ در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در مشهد چه کسی پیروز شد ؟

  • عباس روحانی ارسالی در

    نتیجه قطعی کی میاد ؟

  • رامین ارسالی در

    رای ما روحانی

  • سینا ارسالی در

    نتایج نظر سنجی با چیزی که خودم با چشم خودم دیدم زمین تا اسمون فرق داره. روحانی همون 40 درصد بیشتر رای نمیاره. رییسی هم مثل دور گذشته روحانی با حداقل رای 51 درصد رییس جمهور میشه. مردم از این حزب بازیهای الکی اقایون خسته شدن.

  • ناشناس ارسالی در

    رای من ابراهیم روحانی یا حسن رییسی

  • گل یاس ارسالی در

    فقط رییسی

  • ناشناس ارسالی در

    شما چیو با چش خودت دیدی؟ رای همه مردم ایرانو با کدوم چشت دیدی؟ جل الخالق این از بصیرتم فراتر رفته

  • ناشناس ارسالی در

    روحانی

  • اصغر جعفر ارسالی در

    رییسی 5 درصد هم رای نمی آورد این را با اطمینان می گویم در یک روستا 95 درصد به روحانی رای دادند من این را خودم دیدم فقط یک نفر له رییسی رای داد بیشتر از ۵ درصد غیر قابل قبول خواهد بود.

  • پری ارسالی در

    فقط روحانی انشاالله

  • علی ارسالی در

    روحانی

  • محمد ارسالی در

    تا ابد روحانی

  • مهدیه ارسالی در

    والا من دو ساعت 20 دقیقه تو صف به حوزه تو تبریز واسادم مردم که باهم حرف میزدن همه روحانی بودن من راییسی ندیدم خیلیاشون از هم میپرسیدن این بهویی از کجا پیداش شد اخه

  • کریمی ارسالی در

    روحانی

  • ناشناس ارسالی در

    نیازی به نظرسنجی نیست ان شاءلله همه چی معلوم میشه صبرکنید

  • سید مهدی ارسالی در

    فردا خواهیم دید ک فقط رئیسی با 6 میلیون رای بیشتر

  • ناشناس ارسالی در

    زنده باد افکار روحانی به خاطر گرفتن حق ملت بدبخت ایران با ترفند نه با حرف مفت

  • ali ارسالی در

    بابا این مسخره بازیا چیه . شما که همش یک طرفه به نفع روحانی میرید کمتر دروغ بدید

  • تاشناس ارسالی در

    چقدر تابلو نویسنده از روحانی دفاع کرده.خب بازم به آدم بی طرف مینوشت مه بهتر بود.

  • محمد ارسالی در

    بلوچا همه به روحانی رای دادن زنده باد روحانیییییی

  • ناشناس ارسالی در

    هیچکدام

  • عامو علی ارسالی در

    به امید خدا تا ۱۴۰۰ با روحانی.
    طرفدارای ریسی هم ول معطلین.

  • سید ارسالی در

    مامردم یادروغگوی بدی هستیم یابلدنیستیم دروغ بگوییم ازانطرف میگوییم کارهارکوداست ازان طرف بخواهیم به روحانی رای بدهیم مگرانسان چندبارازیک سوراخ نیش میخورد

  • احمد ارسالی در

    از نتایخ اعلام شده از روستاهای شهرستان اقلید آرای روحانی و رئیسی 70 به 30 هست.در یکی از روستا ها.که امارش به فرمانداری اقلید ارسال شد.آرای روحانی 1630 و آرای رئیسی 242 بودد. مابقی روستا ها هم همین وضع رو دارند جز یکی دو روستا که با اختلاف بیست یا سی رای رئیسی بیشتر رای اورده.

  • هانیه ارسالی در

    چطورتاحالا همه رئیسی رئیسی میکردن حالاهمه شدن طرفدارروحانی؟ ؟ طوری بودکه همه میگفتن صددرصد رئیسی برنده است

  • مهدی ارسالی در

    عشق من روحانی .

  • ناشناس ارسالی در

    رییسی ریس است

  • زهرا ارسالی در

    انشاالله به،حق مادر سادات...جناب رئیسی رئیس جمهورن

  • ناشناس ارسالی در

    پس توئیتر فقط برای مردم عدی فیلتره و آقایون وزیر وزرا و مدیرای گردن کلفت اجازه دارن ازش استفاده کنن!

  • ستاره ارسالی در

    اگر روحانی رای بیاره.....عالی میشه. روحانی دوست داریم

  • امیر ارسالی در

    روحانی رییس جمهور شد رفت.کجایید طرفدارای رییسی رفتین قایم شدین.کجایند اونهایی که میگفتن آخر هفته روحانی رفته.یالا بیاین خودتون رو نشون بدید.خخخ.زنده باد روحانی

  • ناشناس باهوش ارسالی در

    ان شالله روحانی برنده است زنده باد روحانی طرف های ما که همه روحانی بودن

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر زیبا با بازیشون همه رو کشیدن به صندوق های رآی

  • ناشناس ارسالی در

    چرامنفی تون کارنمیکی

  • ناشناس ارسالی در

    شهرستانهایی که بیشتر به رئیسی رای دادن اگه از فقر و نداری شکایت دارن اینو از تنبلی خودشون بدونن ومنتظر صدقه رئیس دزدا نباشن که رای نمیاره

  • ناشناس ارسالی در

    فرارو جمع کل و درصدها رو در صفحه اول اصلاح کن

  • اسی ارسالی در

    واقعا برای اونهایی که روحانی.روحانی می کنن متاسفاسم.شماها عقل و چشم دارید روحانی تو این چهار سال جکار کرد.آیا اشتغال درست شد.تورم و گرانی بهتر شد.فساد در دستگاههای دولتی و اجرایی بهتر شد.همین روحانی یارانه رو به 35 هزار تومان می خواست کنه.اینم از وضع انرژی هسته ای تعطیل شد رفت بتن ریختن.تمام کارکنان انرژی هسته ای الان تو اداره وآب و برق کار می کنن.روز به روز مردم مستضعف فقیرتر و سفره آنها کوچکتر میشه.به جای روحانی کردن برین تحقیق کنید کدام ریسٔ جمهور بهتره

  • طاهره ارسالی در

    آقای دکتر روحانی باید از آقای جهانگیری در سمت سخنگوی دولت یا معاون اول خودش استفاده کند

  • ناشناس ارسالی در

    اگه رئیسی نیاره هم بازم تو قلب ماس و ما فقط ترس از روزی داریم ک ۲۰۳۰اجرا بشه...رئیسی اگه رای هم نیاره بازم پیروزه

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا سند اصلی 2030 رو مطالعه کنین و به دور از شایعات اگه سند اصلی مشکلی داشت آرزو کنین که اجرا نشه!!!! مردم فقط میگن 2030 بده حالا اکه بپرسین کجاش بده چندتا جمله تکراری از تو شایعات منتشر شده تحویل میدن! بد نیست یه خرده خودمون هم مطالعه کنیم، با امید به آینده روشن برای کشور عزیمون ایران

  • ali ارسالی در

    یجور دیگم میشه حساب کرد 16 ملیون کسایی که رای ندادن +16 ملیون کسایی که به رییسی رای دادن =32 ملیون نفر مخالف روحانین

    • ناشناس ارسالی در

      و حتما مخالف روحانی بودن یعنی موافق رییسی بودن و اصولگرایان؟!! :))))
      دیگر اینکه بسیار بدیهی است که بیشتر کسانی که رای نمی دهند و مخالف رای هستند

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم از این انتخاب .کاش من ایرانی نبودم

  • ناشناس ارسالی در

    ملت دوباره تکرار کرد

  • سید کریم کاوش ارسالی در

    از همون اول گفتم روحانی پیروز میدانه،بیخودی خودتون خسته کردین. حالا بیاین و به ما تبریک بگین. زوووود

  • ناشناس ارسالی در

    هموطن تند روی من،
    دلگیر نباش و خشم را فراموش کن.
    ما با دستانی بسته،
    با یارانی در حبس،
    با رهبرانی ممنوع التصویر،
    با کاندیداهای رد صلاحیت شده،
    در این انتخابات پیروز شدیم.
    با خشم بسیار تو و آن لحن عجیبت،
    که از میان ما مبارز می طلبیدی،
    ما وارد صحنه شدیم.
    و بدون هیچ ابزاری و یا حمایت از جانب نهادهای قدرت رای دادیم،
    و پیروز شدیم.
    اما تو از ما نترس،
    چون ما برای انتقام گرفتن نیامدیم.
    چون ما برای وحشت نیامده ایم.

    بلکه
    ما آمده ایم برای آزادی و برای آرامش.
    ما معتقدیم ایران متعلق به همه ایرانیان است.

  • ناشناس ارسالی در

    درسته
    تازه میشه اینجوری هم حساب کرد که 22 میلیون رای آقای روحانی + 16 میلیون کسانی که رای ندادن، میشه 38 میلیون مخااااااااااااالف آقای رییسی هستن.
    فقط آقای روحانی. این پیروزی مبااااااااااارک باشه ملت ایران

  • ناشناس ارسالی در

    این موفقیت عظیم رو به آقای دکتر روحانی تبریک عرض میکنم... پیش به سوی موفقیت های بیشتر

  • امید ارسالی در

    سلام.تبریک به مقام معظم رهبری، دولت و ملت شهید پرور ایران.

  • ماسال ارسالی در

    مگه شما نمیگید مردم ولینعمت ما هستند ،خوب مردم رای دادن و همه باید تمکین کنند.
    مردم به کسایی که تندرو هستند رای نمیدن.
    اون پانزده میلیون هم به یارانه سه برابری کذب رای دادن و یا به ضرب تهدید و تطمیع به رئیسی رای دادن.

  • باران ارسالی در

    سلام،ب نظر من فرقی نداره کی انتخاب بشه مهم اینه که ب مشکل ما جوانان ک جیبمان خالیه،سرمونم همیشه از خجالت پایین هس رسیدگی کنن،همین

  • ناشناس ارسالی در

    اول هفته است رییسی رفته است

  • کوروش رضایی ارسالی در

    انتخاب روحانی نشان دهنده فساد فکری و اخلاقی در جامعه رای دهنده گان است چرا که دیگر کسی به ارزشهای انقلاب ارزش قایل نیست اما فساد چرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید