تصاویری از حضور مردم پای صندوق‌های رای

تصاویری از حضور مردم پای صندوق‌های رای

حضور مردم پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 96 نسبت به دوره های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. آخرین تصاویر جالب از حضور پرشور مردم را می‌توانید از طریق همین گزارش دنبال کنید.

کد خبر : ۳۷۵۸۱
بازدید : ۱۴۸۸۵
فرادید | انتخابات ریاست جمهوری شوراهای شهر و روستا و همچنینی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ایران ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی آغاز شد. رای گیری تا ساعت 6 بعداز ظهر امروز ادامه می‌یابد.
از شروع رای گیری حضور کم سابقه مردم برای شرکت در انتخابات چشم گیر بوده است. در همین رابطه رییس ستاد انتخابات کشور نیر اعلام کرد، حضور مردم در انتخابات افزایش چشمگیری نسبت به دوره‌های گذشته دارد. به گفته وی گزارش ها حاکی از این است که حضور مردم در انتخابات نسبت به دوره های گذشته افزایش چشمگیری دارد.
در همین حال روزنامه گاردین نوشت: مردم ایران روز جمعه در حالی پای صندوق‌های رای رفته‌اند که گفته می‌شود نتایج آن می‌تواند مسیر این کشور برای یک نسل را مشخص کند. پیروز این رقابت‌ها نه تنها بر آینده تاثیرگذار است، بلکه مسیر آینده کشور را تعیین خواهد کرد. رقبای اصلی در این انتخابات حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران و ابراهیم رئیسی هستند.

روحانی که به عنوان فردی میانه‌رو شناخته می‌شود توانست در ژوئیه 2015 با گروه موسوم به 1+5 به توافقی هسته‌ای دست یابد که منجر به رفع تحریم های ایران در ازاء محدودیت برنامه هسته‌ای این کشور شد.

به نظر می‌آید رئیسی که از حزب اصولگرا و تندرو است، رویکردی بسته‌تر در تعامل با جامعه بین‌الملل دارد. اما چالش بزرگ روحانی برای پیروزی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری است. بسیاری برای مشاهده عکس‌هایی از حضور مردم به سایت وزارت کشور مراجعه می‌کنند اما آخرین تصاویر انتخابات را از همین گزارش می‌توانید دنبال کنید. گفتنی است بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، مهلت رای گیری تا ساعت 20 تمدید شد.

گاردین نوشت: مردم ایران که در صف‌های طولانی رای‌گیری را آغاز کرده‌اند، قرار است روابط آینده کشور با غرب را نیز انتخاب کنند. تصاویر خبرگزاری ها را در ادامه می‌بینیم:
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید