مصدومیت ٣ پلیس در تعقیب و گریز با سارقان

مصدومیت ٣ پلیس در تعقیب و گریز با سارقان
کد خبر : ۳۷۶۷۱
بازدید : ۱۳۶۸
مصدومیت ٣ مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز با سارقان مسلح
به گزارش شهروند، سه مامور نیروی انتظامی در درگیری بین سارقان تحت تعقیب، با شلیک گلوله زخمی شدند. این سارقان که از چندی قبل تحت تعقیب پلیس بودند، هنگام دستگیری، درگیری به راه انداختند و با زخمی کردند ماموران، خودشان نیز مجروح شدند.

ساعت ١٠: ١٤ روز یکشنبه به دنبال شناسایی مخفیگاه سارقان مسلح تحت تعقیب، در فلکه دوم دولت‌آباد شهرری، ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند.
آنها در یک عملیات قصد دستگیری متهمان را داشتند که متهمان پا به فرار گذاشتند. عملیات تعقیب و گریز آغاز شد که ماموران پلیس مورد حمله قرار گرفتند. در این حادثه دو مامور کلانتری و یک مامور پلیس آگاهی با شلیک گلوله مجروح شدند. همچنین ٤ سارق زخمی و راهی بیمارستان شدند.

پلیس آگاهی تهران با تأیید خبر درگیری مسلحانه ماموران پلیس در جنوب تهران و در محدوده دولت‌آباد گفت: «از مدت‌ها پیش رصد اطلاعاتی اعضای باند سارقان مسلح که اقدام به سرقت‌های مسلحانه و بعضا خشن در سطح پایتخت و شهرک‌های اطراف تهران می‌کردند در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
تا این‌که محل اختفای متهمان از سوی ماموران پلیس شناسایی شد. ماموران برای دستگیری ظهر روز یکشنبه راهی محل شناسایی‌شده رفتند.
ماموران با تنگ‌تر کردن محاصره، قصد داشتند همه اعضای باند را به صورت یکجا دستگیر کنند اما با لو رفتن عملیات، اعضای باند سرقت‌های مسلحانه از مخفیگاه خود متواری شدند و تعقیب و گریز ماموران پلیس با سارقان تا محدوده دولت‌آباد ادامه داشت. ماموران در این محل با سارقان درگیر شدند.
طی این درگیری ماموران پلیس برای جلوگیری از فرار متهمان اقدام به استفاده از سلاح کردند و با تیراندازی موفق شدند، ۴ نفر از سارقان مسلح را زمینگیر کنند و طی این عملیات ۳ نفر از ماموران پلیس آگاهی نیز مجروح و برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.»

دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور نیز در این‌باره گفت: «این حادثه به مرکز اورژانس اعلام و بلافاصله ٤ دستگاه آمبولانس برای پیگیری موضوع، به محل حادثه اعزام شد.»

وی با بیان این‌که در این حادثه ٧ نفر مصدوم شدند که ٣ نفر از آنها مامور نیروی انتظامی بوده‌اند، افزود: «مصدومان نیروی انتظامی به بیمارستان ناجا و بقیه مصدومان به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند. همچنین ٤ دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر شد.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید