دستور تهیه "قهوه لاغری"

دستور تهیه "قهوه لاغری"

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که نسبت به اضافه کردن چربی یا روغن به فنجان قهوه‌تان فورا موضع می‌گیرند. همان‌هایی که تصمیم می‌گیرند مکمل قهوه (کافی میت) بدون چربی مانند "فرنچ وانیلا" مصرف کنند صرفنظر از اینکه یکی از مواد تشکیل دهنده‌اش "روغن پالم" است! به همین خاطر قصد داریم تا نگاهتان را به این موضوع عوض کنیم!

کد خبر : ۳۷۷۸۱
بازدید : ۱۴۱۹۲
دستور تهیه

فرادید | شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که نسبت به اضافه کردن چربی یا روغن به فنجان قهوه‌تان فورا موضع می‌گیرند. همان‌هایی که تصمیم می‌گیرند مکمل قهوه (کافی میت) بدون چربی مانند "فرنچ وانیلا" مصرف کنند صرفنظر از اینکه یکی از مواد تشکیل دهنده‌اش "روغن پالم" است! به همین خاطر قصد داریم تا نگاهتان را به این موضوع عوض کنیم!

به گزارش فرادید*، اگر روغن نارگیل را به قهوه‌تان اضافه کنید، نه تنها به اضافه وزنتان کمک نکرده‌اید بلکه با افزایش متابولیسم به سوزاندن کالری‌های بیشتر کمک خواهید کرد.

این روغن سرشار از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط است که با اسیدهای چرب با زنجیره بالا که در روغن‌های دیگر یافت می‌شود، متفاوت است. دانشمندان دریافته‌اند که مصرف روزانه یک قاشق چایخوری از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط می‌تواند به سوزانده شدن 120 کالری بیشتر کمک کند.

نکته دیگر این است که این ترکیب قهوه شما را چرب و سرد نخواهد کرد. در عوض طعم آن را نیز به شکل خاصی بهتر می‌کند. در این ترکیب می‌توانید از عسل، وانیل و دارچین نیز استفاده کنید. اگر می‌توانید این قهوه را هر روز صبح همراه با یک صبحانه خوشمزه میل کنید تا از انرژی کافی در طول روز برخوردار شوید.

علاوه بر موارد فوق، ترکیب زیر حاوی مقادیر فراوان ویتامین K2 می‌باشد که برای جلوگیری از پوکی استخوان ضروری است. مواد موجود در این ترکیب به طور کل به تقویت قوای ذهنی و جسمی شما کمک خواهد کرد.
دستور تهیه
مکمل قهوه روغن نارگیل
مواد مورد نیاز
  • سه چهارم روغن فنجان، ارگانیک
  • یک قاشق چایخوری عصاره خالص وانیل
  • یک قاشق چایخوری پودر دارچین، ارگانیک
  • یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو، ارگانیک (سلیقه‌ای)
  • نصف فنجان عسل خالص (اگر نمی‌خواهید قهوه‌تان شیرین باشد، می‌توانید از عسل استفاده نکنید)
دستور تهیه
تمام مواد فوق را داخل ظرفی ریخته و به خوبی هم بزنید تا ترکیبی همگن به دست بیاید. سپس آن را داخل یک پارچ شیشه‌ای در دار بریزید.

ابتدا دو فنجان از قهوه مورد علاقه‌تان را درست کنید. البته حواستان باشد که قهوه ارگانیک تهیه کنید. سپس یک تا دو قاشق غذاخوری از ترکیب روغن نارگیل را همان اول به قهوه اضافه کنید. سپس آن را خوب هم بزنید تا یکنواخت شود و سپس نوش جان کنید.

منبع: supertastyrecipes.com
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید