تصاویر/ اولین تور خارجی ملانیا ترامپ، بانوی اول امریکا

تصاویر/ اولین تور خارجی ملانیا ترامپ، بانوی اول امریکا

ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا هفته گذشته اولین سفر خارجی خود در مقام همسر رئیس جمهور را از ریاض آغاز کرد؛ سفری که برای او بی حاشیه نبود.

کد خبر : ۳۷۸۴۰
بازدید : ۱۶۶۳۴
فرادید | ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا هفته گذشته اولین سفر خارجی خود در مقام همسر رئیس جمهور را از ریاض آغاز کرد؛ سفری که برای او بی حاشیه نبود.

به گزارش فرادید، پوشش بانوی اول امریکا در عربستان، دست دادن او با پادشاه مسلمان این کشور، بی اعتنایی به ترامپ و پوشش او در دیدار با پاپ از موارد حاشیه ساز اولین تور خارجی بانوی اول امریکا بود.

یکی از مهمترین موارد خبرساط سفر ترامپ و همسرش حجاب او در عربستان و واتیکان بود؛ رسانه های خارجی به این موضوع پرداختند که ملانیا در عربستان که حجاب برای زنان الزامی است حاضر به پوشاندن موهایش نشد اما در واتیکان که هیچ مانعی برای این امر وجود ندارد موهایش را پوشاند. برخی این گمانه را مطرح کردند که از آنجا که ملانیا اصالتی اسلوونیایی دارد و به شکل کلی، برای کلیسا و واتیکان احترام قائل است معتقد است حتی هنگام ورود به کلیساهای کوچک در روستاها نیز باید موهای خود را بپوشاند.

در کنار پوشش طاهری ملانیا اخبار دیدار های او با فعالان اجتماعی، مراکز آموزشی، تربیتی و درمانی از نکات قابل توجه اولین سفر بانوی اول امریکا بود؛ ملانیا دیروز نیز در حالی که دونالد ترامپ در بروکسل با مقام‌های اروپایی و ناتو دیدار می‌کرد، به یک بیمارستان کودک در بروکسل رفت و از بیماران عیادت کرد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید