آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

در بازار امروز - پنجشنبه – سکه تمام طرح جدید با افزایش ۳۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا ۳۷۳۴ تومان قیمت دارد.

کد خبر : ۳۸۱۹۸
بازدید : ۱۲۸۱
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش ۳۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا ۳۷۳۴ تومان قیمت دارد.
آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

به گزارش ایسنا، در بازار آزاد امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با روند نزولی در مقایسه با دیروز به کمتر از ۱۱۴ هزار تومان رسیده و ۱۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می شود و مثقال طلا ۴۹۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود. همچنین در میان سایر اقلام سکه، نیم سکه ۶۳۴ هزار تومان و ربع سکه ۳۶۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۴۹ هزار تومان فروخته می شود.

از سوی دیگر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی با افزایش ۳ دلاری نسبت به دیروز همراه شده و ۱۲۶۶ دلار داد و ستد می‌شود.

همچنین در میان سایر ارزها یورو ۴۲۶۰ تومان، پوند انگلستان ۴۸۴۹ تومان و لیر ترکیه ۱۰۸۸ تومان قیمت دارد. همچنین دلار مبادله‌ای هم در بازار امروز ۳۲۴۴ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیست و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید