انفجار در هایپر مارکت شیراز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز از بررسی و ارزیابی علت حادثه انفجار هایپرمارکت در این شهر خبر داد.

کد خبر : ۳۸۲۳۴
بازدید : ۱۸۵۲
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز از بررسی و ارزیابی علت حادثه انفجار هایپرمارکت در این شهر خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمد فرخ‌زاده درباره این حادثه اظهار داشت: تیم‌های امدادی در کمتر از 3.5 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند که شامل 7 واحد اطفایی، 2 تیم امدادونجات، واحد آبرسان و یک مجموعه از واحدهای تنفسی به همراه تیم تجسس بودند.

وی با بیان اینکه 50 آتش‌نشان در این عملیات حضور داشتند، گفت: در ابتدای عملیات تمامی افراد حاضر به طبقات بالا هدایت شدند و با بالابر و با کمک تیم‌های امدادونجات از محل حادثه خارج شدند.

فرخ‌زاده افزود: یکی از مشکلات این حادثه وجود مواد و کالا‌های اشتعالزا مانند مواد شوینده و اسپری‌ها در فروشگاه بود که کار اطفا را با مشکل روبه‌رو می‌کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز بیان کرد: پس از اطفا کامل حریق در ساعت 3.5 بامداد با سگ‌های زنده‌یاب محیط بررسی و تا صبح محوطه ایمن‌سازی شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی و ارزیابی علت حادثه هستند.

آخرین آمار مصدومان انفجار هایپر مارکت شیراز
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرین جزئیات حادثه انفجار در هایپرمارکت شیراز، گفت: ۳۷ نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند.

پیرحسین کولیوند د با اشاره به، آخرین جزئیات انفجار در پارکینگ هایپرمارکت شیراز که در نخستین دقایق بامداد امروز به وقوع پیوست گفت: این حادثه در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد صبح امروز به وقوع پیوسته است که بلافاصله بعد از آن، ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه این حادثه ۳۷ مصدوم بر جا گذاشته است، گفت: ۲۱ مصدوم به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و ۱۶ مصدوم به بیمارستان شهید رجایی و فقیهی اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها مساعد است.

موج انفجار سبب تخریب ساختمان این فروشگاه شده و شماری از ساختمان‌های اطراف هم آسیب دیده‌ است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید