گوشی یخ آمازون در راه است

گوشی یخ آمازون در راه است

براساس اطلاعات منتشر شده آمازون در حال ساخت گوشی جدیدی به اسم «یخ» (Ice) است.

کد خبر : ۳۸۳۸۴
بازدید : ۱۳۰۰
براساس اطلاعات منتشر شده آمازون در حال ساخت گوشی جدیدی به اسم «یخ» (Ice) است.
گوشی یخ آمازون در راه است
به گزارش مجله دیجی کالا، البته این شرکت در گذشته تبلت‌ها و گوشی‌هایی با اسم «آتش»‌(Fire) راهی بازار کرده بود و حالا قصد دارد گوشی‌ّهای جدید خودش را با اسمی کاملا متفاوت راهی بازار کند.

گفته شده که گوشی‌های جدید شرکت آمازون ابتدا در آمریکا و اروپا منتشر خواهند کرد. البته به این موضوع هم اشاره شده که این تلفن‌های همراه هوشمند بازار کشورهای در حال توسعه را هدف قرار گرفته‌اند و به همین دلیل احتمال دارد که بازار کشور هم عرضه شوند.

گفته شده که این گوشی‌های جدید با سیستم عامل اندروید راهی بازار می‌شوند و از تمام سرویس‌های شرکت گوگل هم پشتیبانی می‌کنند. آمازون قبلا در گوشی‌ها و تبلت‌های خودش از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کرد که این اتفاق در نوع خودش بسیار جالب است.

در ادامه اطلاعات لو رفته به این موضوع اشاره شده که اولین مدل از گوشی‌های Ice صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی یا ۵٫۵ اینچی خواهد داشت. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید.
گفته شده که دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی آن‌ نصب شده است. حتی گفته شده که قیمت گوشی‌ Ice نزدیک به ۹۳ دلار خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید