تصاویر/ تصادف شدید مجری محبوب

تصاویر/ تصادف شدید مجری محبوب
کد خبر : ۳۸۶۰۴
بازدید : ۹۳۳۸
ریچارد هاموند، از اجرا کنندگان سابق برنامه تلویزیونی "تخت گاز" (تاپ‌گیر) در جریان یک حادثه رانندگی شدید در جاده‌های سوئیس مجروح شده و با هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شده است.
تصاویر/ تصادف شدید ریچارد هموند مجری سابق تخت گاز

جرمی کلارکسون، دیگر مجری سابق این برنامه که ویژه معرفی خودروهای برتر جهان است، گفته این "شدیدترین تصادفی" بوده که او به عمرش دیده اما خوشبختانه آقای هاموند جراحاتش جدی نبوده است.

ریچارد هاموند در حال تمرین با یک خودروی الکتریکی بود که دچار این سانحه شد؛ او خود را برای حضور در برنامه تلویزیونی که شرکت آمازون تحت نام تور بزرگ در حال تهیه دارد، آماده می‌کرد.

روابط عمومی این برنامه تلویزیون آمازون اعلام کرده ریچارد هاموند موفق شده پیش از آن که خودرو آتش بگیرد خود را از آن بیرون بکشد.
جرمی کلارکسون، که او هم یکی از مجریان همراه آقای هاموند است در توییتی نوشته: "ترسناک‌ترین سانحه رانندگی بود که به عمرم دیده بودم... اما ریچارد جان سالم به در برد".

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرده ریچارد هاموند هنگامی که در حال "کامل کردن مسیر تپه همبورگ در سوئیس" بود دچار این سانحه شدید شده است "اما در کمال خوشبختی، او جراحات جدی ندیده است".

خودرو الکتریکی که از آن به عنوان یک سوپر خودرو الکتریکی یاد شده در کشور کرواسی ساخته شده بود و در این مجموعه تلویزیونی آمازون که "تور بزرگ" نام دارد به کار گرفته شده بود.

بنابر این اطلاعیه، آقای هاموند از ناحیه زانو دچار شکستگی شده اما هوشیار است و بعد از سانحه توانسته سخن بگوید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید