خودکشی زن زاهدانی پس از قتل نوزاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز قتل نوزاد شش ماهه توسط مادر ش کشف شد.

کد خبر : ۳۸۷۲۷
بازدید : ۱۶۱۹
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز قتل نوزاد شش ماهه توسط مادر ش کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از قتل زن 32 ساله و نوزاد شش ماهه‌اش در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های شهرستان زاهدان در حالی که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بودند، مواجه شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه چاقو مورد استفاده شده در این قتل‌ها در صحنه جرم به جا مانده بود، افزود: کارآگاهان پلیس اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی عامل این جنایت آغاز کردند.

وی تصریح کرد:کاراگاهان پلیس در تعاقب پایش‌های میدانی و انجام تحقیقات تخصصی دریافتند که مادر این نوزاد به دلیل ازدواج اجباری با همسرش مبتلا به بیماری روحی و روانی بوده و اختلافات گسترده با وی داشته است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی به بهانه شیر دادن کودک شیرخوار خود را داخل اتاق برده و پس از اینکه وی را با چاقو به قتل رساند، خودکشی می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید