در كنار هميم

کد خبر : ۳۸۸۵۰
بازدید : ۹۸۵
عبدالله ناصری فعال سياسی اصلاح‌طلب در روزنامه اعتماد نوشت:

اظهارنظر وزير خارجه امريكا كاملا برخلاف حقوق بين‌الملل و حقوق بشر و مصداق مداخله در امور داخلي كشورها بود. مهم‌تر اينكه در فضاي مه آلود منطقه، مثلث امريكا، صهيونيست‌ها و عربستان در بحران‌سازي و تقويت بحران‌هاي منطقه نقش دارند.
موضع اصلاح‌طلبان هميشه در چنين شرايطي مشخص بوده و در هر شرايطي دخالت كشورهاي بيگانه در امور كشور را محكوم كرده‌اند.
همچنانكه حمله امريكا به كشور عراق را محكوم كرد. امروز نيز هر گونه مداخله‌گري را اصلاح‌طلبان محكوم مي‌كنند. وزير خارجه امريكا خواسته در فضاي بعد از انتخابات كه فضايي كاملا به نفع اصلاح‌طلبان است همچون جريان راديكال كه به حاشيه رانده شده از آب گل آلود ماهي بگيرد.
در اين شرايط حساس سعي مي‌كنند فضا را مه‌آلود كنند. اين بيانيه از سوي اصلاح‌طلبان امضا شد و پيامش اين است كه امريكا بداند كه اصلاح‌طلبان با وجود اختلاف ديدگاه‌هايي كه با جريان رقيب خود دارند، در برابر مسائل بين‌المللي و مواجهه با ديگر كشورها با همديگر اتحاد دارند.
موضع‌گيري وزير خارجه امريكا را مصداق كامل مداخله در كشور مي‌دانيم. در چنين شرايطي هر دو جناح سياسي كشور در كنار هم هستند و اين رفتار امريكايي‌ها را محكوم مي‌كنند. فضاهاي رسانه‌اي كه شكل گرفته و سوءاستفاده‌هايي كه از تعابير آتش به اختيار شده است سبب شد تا اصلاح‌طلبان موضع قاطع خود را نسبت به شرايط اخير نشان دهند.
اصلاح‌طلبان هرگز بهانه‌اي به دست آنهايي كه عليه منافع ملي كشور رفتار مي‌كنند چه در داخل كشور و چه خارج نمي‌دهند و آن را به‌شدت محكوم مي‌كنند.
منافع ملي كشور براي اصلاح‌طلبان اهميت زيادي دارد. ما تمام منازعات و رقابت‌هاي سياسي و انتخاباتي را درون جغرافياي ايران و با حفظ منافع ملي و تماميت ارضي كشور دنبال مي‌كنيم.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید