واکنش‌ رسانه‌ای‌ها به درگیری‌ لفظی بهناز جعفری

619 نفر از اهالی رسانه در واکنش به درگیری پیش آمده در نشست خبری سریال «زیر پای مادر»، کمپین «توهین به اهالی رسانه ممنوع» را راه‌اندازی کردند.

کد خبر : ۳۸۹۱۸
بازدید : ۱۲۸۳
619 نفر از اهالی رسانه در واکنش به درگیری پیش آمده در نشست خبری سریال «زیر پای مادر»، کمپین «توهین به اهالی رسانه ممنوع» را راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از درگیری لفظی پیش‌آمده در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» که چهارشنبه ۲۶ خرداد برگزار شده بود، جمعی از خبرنگاران، با انتشار بیانیه‌ای از تشکیل کمپین «توهین به اهالی رسانه ممنوع» خبر دادند.

در این بیانیه با انتقاد از توهین‌های بهناز جعفری در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» و سپس اظهارنظر ناشایست رامبد جوان، تاکید شده است این کمپین قصد دارد در ادامه راه بر لزوم رعایت شان و احترام اهالی رسانه و رسانه ها تاکید کند و فرصتی برای پیگیری حقوق همه اهالی رسانه باشد.

این کمپین قرار است در گام بعدی اقدام به نگارش نامه‌ای جامع به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کند و پیگیر حقوق صنفی اهالی رسانه باشد.

امضاهای این بیانیه از ظهر روز ۲۵ خرداد تا ظهر ۲۷ خرداد جمع آوری شده است و شامل بر ۶۱۹ نفر می‌شود.

متن نامه بدین شرح است:

«شامگاه 24 خرداد در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» سخنان تند یکی از بازیگران خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست و همچنین توهین به فعالان عرصه خبر، باعث رنجش جامعه رسانه ای شد که این موضوع مسبوق به سابقه است و پیش از این هم تعدادی از بازیگران و کارگردانان به خود اجازه هتک حرمت همکاران رسانه ای را داده بودند. به دلیل تکرار این امر به نظر می رسد وقت آن رسیده که این موضوع از مراجع رسمی از جمله خانه سینما پیگیری شود ولی آنچه سبب نگارش این متن و امضای تعدادی از همکاران رسانه‌ای شده اقدام ارزشمند هادی داداشی مدیر روابط عمومی سریال «زیر پای مادر» است که به دلیل سابقه چندین ساله‌اش در عرصه خبر در حمایت از همکاران خود و به دلیل اینکه معتقد بوده در آن مراسم به اهالی رسانه توهین شده است، از مسئولیت خود در این پروژه استعفا کرده است.

ما امضاکنندگان این نامه ضمن قدردانی از این عمل همکار خوبمان هادی داداشی بار دیگر تاکید می‌کنیم که همواره سعی خبرنگاران هنری تعامل سازنده و دوستانه و محترمانه با اهالی هنر بوده و خواهد بود و سخنان معدود افرادی از جامعه بزرگ و محترم هنری ما را دلزده و ناامید نکرده و هرگز اصول اخلاقی را زیر پا نگذاشته و همچون همیشه باز هم با احترام با جامعه هنری در تعامل خواهیم بود.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید