تازه ترین خبرها از گوشی جدید نوکیا 9

تازه ترین خبرها از گوشی جدید نوکیا 9

اسنادی که به تازگی از سوی نهاد تنظیم مقررات رادیویی آمریکا انتشار یافته نشان می دهد گوشی هوشمند نوکیا 9 که پیش از این با عنوان شماره مدل TA-1004 مجوز عرضه را دریافت کرده بود، از این پس با شماره تجاری TA-1012 شناخته خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۰۰۲
بازدید : ۲۳۱۶

به گزارش وب سایت تک شات: اسنادی که به تازگی از سوی نهاد تنظیم مقررات رادیویی آمریکا انتشار یافته نشان می دهد گوشی هوشمند نوکیا 9 که پیش از این با عنوان شماره مدل TA-1004 مجوز عرضه را دریافت کرده بود، از این پس با شماره تجاری TA-1012 شناخته خواهد شد. شرکت HMD که تولید گوشی های نوکیا را بر عهده دارد در نامه ای به این نهاد خواستار این تغییرات شده است.


نتایج آزمایش های بنچ مارک Geekbench برای گوشی نوکیا 9، مدل های شش و هشت گیگابایتی آن را افشا کرده است. هر دو مدل که مورد آزمون قرار گرفته اند از پردازشگرهای رده بالای اسنپدراگون 835 استفاده می کردند. همچنین، در نتایج دیگری که برای گوشی مدل TA-1004 منتشر شده بود، خبر از رم چهار گیگابایتی داده می شد. به این ترتیب می توان اینطور نتیجه گرفت که شرکت HMD از تولید مدل چهار گیگابایتی از این گوشی منصرف شده است.

انتظار می رود گوشی نوکیا 9 دارای نمایشگر 5.3 اینچی با تفکیک پذیری 1440 در 2560 و کیفیت QHD باشد. دوربین دوگانه سیزده مگاپیکسلی در پشت آن از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی است.

این روزها هرچه به زمان رونمایی از این گوشی نزدیک می شویم، جزییات بیشتری درباره آن انتشار می یابد.
تازه ترین خبرها از گوشی جدید نوکیا 9
تازه ترین خبرها از گوشی جدید نوکیا 9
تازه ترین خبرها از گوشی جدید نوکیا 9
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید