پاداش جالب کارلوس کی‌روش به خوزه مورینیو

پاداش جالب کارلوس کی‌روش به خوزه مورینیو

سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از مصاحبه مفصل خود با هفته‌نامه اکسپرس پرتغال ماجرای جالبی را از خاطره مشترکش با سرمربی منچستر یونایتد تعریف کرد.

کد خبر : ۳۹۰۲۶
بازدید : ۱۱۱۸
پاداش جالب کارلوس کی‌روش به خوزه مورینیو
به گزارش خبرآنلاین، كارلوس كی‌روش سرمربی تيم ملی كشورمان در بخشی از مصاحبه مفصل خود با هفته‌نامه اكسپرس پرتغال كه روز گذشته منتشر شد از سوابق سرمربيگری خود گفت. اين مصاحبه در زمان اردوی تيم ملی در اتريش توسط پدرو كاندياس صورت گرفته كه در آخرین شماره هفته‌نامه اكسپرس منتشر شده است.
كی‌روش كه به تازگی با تيم ملی ايران چهارمين صعود خود به جام جهانی را جشن گرفت در خصوص اولين حضور پرتغال در جام كنفدراسيون‌ها با هدايت فرناندو سانتوس گفت: فرناندو سانتوس يك مربی باتجربه است و من مربی او بوده‌ام حالا ببينيد من چقدر سن دارم؟! (با خنده). تعدادی از مربيان در آستانه بازنشستگی بازيكنان من بوده‌اند، من متعلق به دوران دايناسورها هستم و يك بار در دوران كودكی با دايناسورها روبه‌رو شدم (با خنده).

اما بگذاريد يك داستان از مورينيو برای شما بگويم، پايان‌نامه مورينيو را بايد من تأييد كنم، او و پسيرو شاگردان من بودند و هستند، هر روز ما با هم در اين خصوص صحبت می‌كنيم تا در اين مورد به توافق برسيم اما مردم اين پايان‌نامه را خواهند ديد و نمی‌توان در آن مزخرف نوشت (با خنده). بنابر اين من به مورينيو گفتم تو منچستريونايتد را قهرمان كن من هم به عنوان پاداش پايان‌نامه‌ات را تأييد می‌كنم، پس از آن هم به او گفتم پايان‌نامه‌ات را به عنوان پاداش قهرمانی منچستر در يوروليگ تأييد كردم!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید