ال جی به صورت رسمی از +G6 رونمایی کرد

ال جی به صورت رسمی از +G6 رونمایی کرد

از چندین ماه پیش شایعه شده بود که ال جی قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی G6 خود را به بازار عرضه کند. اکنون صحت این شایعات تایید شده است و ال جی به صورت رسمی از عضو جدید خانواده G6 خود که +G6 نام دارد رونمایی کرده است.

کد خبر : ۳۹۰۶۷
بازدید : ۱۰۷۱
گفته می‌شد که حافظه داخلی یکی از مهم ترین تمایزهای این دو گوشی خواهد بود و اکنون مشخص شده که این پیش بینی حقیقت دارد زیرا این گوشی اکنون با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز قابل خریداری است.

به گزارش تک شات، از چندین ماه پیش شایعه شده بود که ال جی قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی G6 خود را به بازار عرضه کند. اکنون صحت این شایعات تایید شده است و ال جی به صورت رسمی از عضو جدید خانواده G6 خود که +G6 نام دارد رونمایی کرده است.
ال جی به صورت رسمی از +G6 رونمایی کرد

همان طور که در شایعات آمده بود +G6 جدید تفاوت چندانی با نسخه قبلی این گوشی ندارد. گفته می‌شد که حافظه داخلی یکی از مهم ترین تمایزهای این دو گوشی خواهد بود و اکنون مشخص شده که این پیش بینی حقیقت دارد زیرا این گوشی اکنون با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز قابل خریداری است.

ال جی هم چنین مدعی شده است که کیفیت صدای گوشی جدید خود را افزایش داده و آن را به هدفون‌های B&O Play و فناوری Hi-Fi Quad DAC 32 بیتی مجهز کرده است. با این حال این تفاوت‌های انگشت شمار نتوانسته جی 6 پلاس را چندان نسبت به جی 6 متمایز کند. هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز هستند این در حالی است که بسیاری از کاربران منتظر ارتقای این تراشه به اسنپدراگون 835 بودند.

در هر حال آن دسته از افرادی که به دنبال خرید یک گوشی با برند ال جی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 هستند می‌توانند امیدوار باشند زیرا قرار است این شرکت به زودی از گوشی V30 رونمایی کند که احتمالا به جدیدترین قطعات سخت افزاری مجهز خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید