توضیح درباره محرومیت جنجالی دختران والیبالیست

کد خبر : ۳۹۱۱۶
بازدید : ۳۶۰۱
جماران نوشت: پدر بازیکن تیم ملی والیبال بانوان گفت: «من پیگیر حواشی که برای دخترم ایجاده شده هستم و مستندات مورد نیاز را هم به فدراسیون ارائه کردم.»

قاسم شیرتری پدر نگین شیرتری بازیکن تیم ملی والیبال ایران که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به دلیل تمارض و و امتناع از بازی یک سال محروم شده است،درباره علت محرومیت دخترش اظهار کرد: ما اعتراض خود را به فدراسیون والیبال کرده و متوجه شدیم رای صادر شده برای نگین یک سال است. بحث درخصوص تمارض بوده و ما مستندات خودمان را ارائه کردیم. انشاءالله تا چند روز آینده هم رأی تجدید نظر اعلام می شود. با توجه به اینکه نتیجه تیم ملی ضعیف بوده به نظر می رسد کادرفنی تلاش کرده که باخت را با این گونه مسائل توجیه کند.

شیرتری ادامه داد: مربی تیم ملی اعلام گفته که نگین تمارض کرده و برای تیم ملی بازی نکرده است. او مربی است یا پزشک؟ پزشک و ماساژور تیم ملی حاضر هستند و حتی آقای افروزی هم گواهی پزشکی را صادر کرده اند. به نظرم آن چه که عنوان شده تنها یک توجیه است.

او در خصوص حواشی به وجود آمده بعد از اعلام رای نیز به جی پلاس گفت: هرکسی با توجه به تصورات خودش از نحوه اعلام فدراسیون برداشت کرد. پاسخگوی این موضوع باید خود فدراسیون باشد که چرا اینگونه رای را اعلام کرد؟! نوشته های سایت فدراسیون ذهنیت های بدی را از دلیل محرومیت ها ایجاد کرده و فدراسیون باید در این باره پاسخگو باشد. من به فدراسیون هم گفتم که بازیکنی که تمارض کرده باید جرمش ثابت شود و بعد جریمه شود.

قاسم شیرتری که خودش مربی والیبال است، افزود: من پی گیر حواشی که برای دخترم ایجاد شده هستم. اما این قضیه باید ثابت شود که اتهامی که به دخترم زده شده برچه اساس است. من مستندات را ارائه کردم و منتظر تجدید نظر هستیم.

پیش از این فدراسیون والیبال ایران نگین شیرتری بازیکن تیم ملی والیبال امیدهای ایران را به دلیل تمارض به بیماری و بازی نکردن در تیم ملی به یک سال محرومیت جریمه کرده بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید