تصاویر/ شکوه کادیلاک!

تصاویر/ شکوه کادیلاک!

کادیلاک فیس‌لیفت سدان XTS خود را با ظاهری تجدیدنظر شده، تکنولوژی‌های پیشرفته و بهبود راحتی سواری معرفی کرده است.

کد خبر : ۳۹۱۲۶
بازدید : ۱۹۲۱
هنوز هیچ صحبتی از قیمت مدل‌های مختلف XTS جدید نشده است.

به گزارش پدال، کادیلاک فیس‌لیفت سدان XTS خود را با ظاهری تجدیدنظر شده، تکنولوژی‌های پیشرفته و بهبود راحتی سواری معرفی کرده است.
البته چند وقت پیش تصاویر غیررسمی این خودرو در چین منتشر شد که تقریباً تغییرات ظاهری آن‌را مشخص نمود اما حالا می‌توانیم به‌روزرسانی‌های آن‌را به‌طور کامل ببینیم. در این فیس‌لیفت، نمای جلو و عقب XTS تغییرات نسبتاً کاملی را تجربه کرده و به سدان پرچم‌دار CT6 نزدیک شده است.
در نمای جلویی چراغ‌های جدیدی دیده می‌شود که طبق زبان طراحی جدید کادیلاک و مشابه مدل‌های XT5 و CT6 طراحی شده‌اند. در عقب نیز تغییرات نسبتاً کاملی انجام گرفته که شامل تغییر چراغ‌ها با ظاهری جدید و زاویه‌دار، انتقال جا پلاک به درون سپر و تغییراتی در سپر عقب می‌شود. علاوه بر این، رینگ‌های 19 اینچی و 20 اینچی جدیدی هم برای XTS در نظر گرفته شده است.
تصاویر/ شکوه کادیلاک، معرفی فیس‌لیفت XTS مدل 2018
کادیلاک آپشن‌های رنگ و تریم داخلی XTS را هم بروز نموده که شامل یک رنگ قهوه‌ای ویژه با ترکیب تریم مشکی‌رنگ می‌شود. علاوه بر این، در صندلی‌های جلو نیز تغییراتی صورت گرفته و هم‌اکنون برای راحتی بیشتر به هندسهٔ فوم متفاوت، ساختار فریم سیمی و پد حرارتی مجهز شده‌اند. این شرکت همچنین برای جلوگیری از ورود سروصدای بیرون، عایق‌های پیچیدهٔ مهندسی‌شده‌ای را هم به کابین XTS اضافه کرده است. علاوه بر این، برای بهبود سواری خودرو، طراحی هردو نمونۀ 19 و 20 اینچی تایرها هم اصلاح شده است. این درحالی است که برای اولین بار امکان سفارش سیستم کنترل مغناطیسی سواری و تنظیم بادی عقب هم برای XTS فراهم شده است درحالی‌که ترمزهای جلو نیز به‌صورت استاندارد از نوع برمبو هستند.
تصاویر/ شکوه کادیلاک، معرفی فیس‌لیفت XTS مدل 2018
علاوه بر این، کادیلاک برای XTS جدید آخرین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خود را در نظر گرفته که دارای رابط کاربری بهتر، اپلیکیشن‌های جدید و سیستم ناوبری متصل است. این سیستم از طریق یک نمایشگر لمسی هشت اینچی ارائه می‌شود. این سازندهٔ اصیل آمریکایی در بخش سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده نیز مواردی چون ترمز اتوماتیک سرعت‌پایین، کروز کنترل تطبیقی، ترمز خودکار جلو و عقب، هشدار تغییر خط و هشدار نقاط کور جانبی را در این سدان لوکس ارائه نموده است. همچنین به داخل خودرو چهار پورت USB به همراه یک سیستم صوتی جدید Bose با هشت بلندگو نیز اضافه شده است.
تصاویر/ شکوه کادیلاک، معرفی فیس‌لیفت XTS مدل 2018
XTS همانند سابق در تیپ پایه به‌صورت استاندارد با یک پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی عرضه می‌شود که 304 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور داشته و نیروی آن توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند؛ اما برای کسانی که به دنبال قدرت بیشتر و تجربهٔ سواری اسپرت هستند، مدل V Sport ارائه شده است که از نسخهٔ بای‌توربوی همان موتور V6 استفاده می‌کند. این مدل 410 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور دارد و به‌صورت استاندارد مجهز به سامانهٔ چهارچرخ محرک است.
تصاویر/ شکوه کادیلاک، معرفی فیس‌لیفت XTS مدل 2018
هنوز هیچ صحبتی از قیمت مدل‌های مختلف XTS جدید نشده است اما انتظار می‌رود شاهد افزایشی جزئی نسبت به قیمت پایهٔ 45,595 دلاری نسخهٔ کنونی آن باشیم. همچنین احتمالاً قیمت نسخهٔ بالا ردهٔ V-Sport نیز از 72,695 دلار کنونی افزایشی را تجربه خواهد کرد.
تصاویر/ شکوه کادیلاک، معرفی فیس‌لیفت XTS مدل 2018
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید