وان پلاس 5 معرفی شد

وان پلاس 5 معرفی شد

وان پلاس روز گذشته مشخصات، قیمت و زمان آغاز عرضه این محصول خود را در رویدادی رسمی اعلام کرد.

کد خبر : ۳۹۱۴۶
بازدید : ۱۲۷۳
این اسمارت فون یکی از گوشی های سال 2017 است که شایعات زیادی در خصوص آن شنیده شده بود و حالا باید دید در بازار چگونه ظاهر می شود.

به گزارش تک شات، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس که مدتی بود در انتظار رونمایی از آن بودیم بالاخره روز گذشته رسما معرفی شد. وان پلاس 5 تمام ویژگی هایی که در شایعات شنیده بودیم را داراست. وان پلاس روز گذشته مشخصات، قیمت و زمان آغاز عرضه این محصول خود را در رویدادی رسمی اعلام کرد. این اسمارت فون یکی از گوشی های سال 2017 است که شایعات زیادی در خصوص آن شنیده شده بود و حالا باید دید در بازار چگونه ظاهر می شود.

وان پلاس 5 معرفی شد
وان پلاس 5 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با نسبت 16:9 است که با پوشش گوریلا گلس 5 پوشیده شده است. ابعاد این گوشی 152.7x74.7x7.25 میلیمتر است و با بدنه ای آلومینیومی 153 گرم وزن دارد. طراحی این گوشی کمی با نسل پیشین این سری تفاوت دارد و از کناره هایی گرد و در مجموع ظاهری شکیل تر برخوردار است.

وان پلاس 5 معرفی شد
در داخل این گوشی از یک اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده شده که در کنار 6 گیگ رم و 64 گیگ فضای حافظه داخلی به پردازش اطلاعات می پردازد. وان پلاس همچنین نسخه ای با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی را عرضه خواهد کرد. در این گوشی همچنین از استاندارد حافظه UFS 2.1 استفاده شده که از سرعت بیشتری برخوردار است.


وان پلاس 5 معرفی شد

وان پلاس 5 همچنین دارای یک پورت USB Type-C، پشتیبانی از دو سیم کارت نانو، و یک جک هدفون 3.5 میلیمتری استاندارد است. باتری این اسمارت فون 3300 میلی آمپر ساعتی است و از قابلیت شارژ Dash Charge برخوردار است. اسکنر اثرانگشت، اسپیکرهایی که در قسمت تحتانی گوشی قرار دارند، و 3 میکروفون با قابلیت حذف نویز نیز از سایر مشخصات این محصول هستند. این گوشی از اتصالات وای فای، LTE، بلوتوث، NFC و GPS پشتیبانی می کند.

وان پلاس 5 معرفی شد
این نخستین اسمارت فون کمپانی وان پلاس است که با سیستم دوربین دوال معرفی شده است. این سیستم دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی زاویه باز با گشودگی دیافراگم f/1.7 و یک لنز تله فوتو 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.6 است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است که از گشودگی دیافراگم f/2.9 بهره می برد. دوربین پشتی قادر است ویدیوهای 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. بر روی پنل پشتی همچنین یک فلش LED دوگانه قرار دارد.

وان پلاس 5 معرفی شد
وان پلاس ادعا می کند که وان پلاس 5 کم ضخامت ترین اسمارت فونی است که تا کنون ساخته شده و با این وجود این کمپانی توانسته عمر باتری را تا 20 درصد نسبت به آنچه در وان پلاس 3T دیده بودیم افزایش دهد.

وان پلاس 5 معرفی شد

وان پلاس 5 در دو رنگ مشکی و خاکستری و از روز 27 ژوئن به فروش خواهد رسید. نسخه ای از این گوشی که 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی دارد به قیمت 479 دلار و نسخه دارای 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی به قیمت 539 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید