نمای ساختمانی که می‌تواند حرکت کند!

نمای ساختمانی که می‌تواند حرکت کند!

این ساختمان سه طبقه که از تئاترهای سنتی چین الهام گرفته شده و یک نمای پرده مانند از لوله‌های برنزی دارد که شبیه به بامبو است.

کد خبر : ۳۹۳۱۱
بازدید : ۳۸۳۸
یک مرکز تجاری جدید به تازگی در نزدیکی ساحل شهر قدیمی شانگهای ساخته شده است. این ساختمان که توسط شرکت معماری بریتانیایی طراحی شده ۴۲۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و شامل دو برج شاخص ۱۸۰ متری است که دفاتر، هتل بوتیک و فضاهای خرده فروشی لوکس را دربرمی گیرند.

به گزارش برترین ها، یک مرکز تجاری جدید به تازگی در نزدیکی ساحل شهر قدیمی شانگهای ساخته شده است. این ساختمان که توسط شرکت معماری بریتانیایی طراحی شده ۴۲۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و شامل دو برج شاخص ۱۸۰ متری است که دفاتر، هتل بوتیک و فضاهای خرده فروشی لوکس را دربرمی گیرند.

در قلب این طرح مرکز فرهنگ و هنری با نمای انعطاف پذیر قرار دارد که می‌تواند حرکت کرده و نمای ساختمان را به طور شکل گیری تغییر دهد. این ساختمان سه طبقه که از تئاترهای سنتی چین الهام گرفته شده و یک نمای پرده مانند از لوله‌های برنزی دارد که شبیه به بامبو است. این لوله‌ها در سه لایه آویزان هستند و یک صفحه نمایش بیمه شفاف در مقابل پنجره‌ها و بالکن‌های ساختمان ایجاد می‌کنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید