آیفون شما ممکن است خودش بتواند خواب‌تان را تنظیم کند

آیفون شما ممکن است خودش بتواند خواب‌تان را تنظیم کند

سنسورهای مختلفی در گوشی قرار خواهد گرفت که می‌تواند با بررسی زمان خواب افراد، زمان مشخصی برای خوابیدن و بیدار شدن به آن‌ها ارایه دهد و خودش هم به صورت خودکار، آن‌ها را تنظیم کند.

کد خبر : ۳۹۳۸۵
بازدید : ۱۷۸۵
آیفون شما ممکن است خودش بتواند خواب‌تان را تنظیم کند اپل به تازگی ایده‌ای را ثبت کرده است که طبق آن، می‌توان الگوی خواب افراد را پیشرفت داد.
به گزارش مجله دیجی کالا، اگر آیفون، یا اساسا هر گوشی هوشنمد دیگری، داشته باشید، احتمالا از این دستگاه برای کنترل زمان بیداری و خواب خودتان استفاده می‌کنید. به نظر می‌رسد که اپل، برنامه‌های بیشتری برای کنترل خواب و بیداری شما دارد. ظاهرا اپل می‌خواهد داده‌های زمان خواب شما را برای اینکه خواب بهتری داشته باشید، جمع‌آوری کند.

اپل به تازگی ایده‌ای را ثبت کرده است که طبق آن، می‌توان الگوی خواب افراد را پیشرفت داد. این گواهی ثبت که توسط بر و بچه‌های وب‌سایت Apple Insider کشف شده، روشی را توضیح می‌دهد که هشدارهای گوشی و زنگ بیداری به صورت خودکار توسط خود دستگاه تنظیم می‌شود.

سنسورهای مختلفی در گوشی قرار خواهد گرفت که می‌تواند با بررسی زمان خواب افراد، زمان مشخصی برای خوابیدن و بیدار شدن به آن‌ها ارایه دهد و خودش هم به صورت خودکار، آن‌ها را تنظیم کند. در گواهی ثبت شده‌ی اپل، هم گوشی‌های هوشمند و هم ساعت‌های هوشمند آمده‌اند، در نتیجه احتمالا اپل از این سیستم جدید، هم در آیفون و هم در اپل واچ استفاده خواهد کرد.

آیفون شما ممکن است خودش بتواند خواب‌تان را تنظیم کند

برای مثال ممکن است که سیستم اپل، تشخیص دهد که به اندازه‌ی کافی نخوابیده‌اید، در نتیجه خودش هشدارها را غیرفعال می‌کند تا بیشتر بخوابید. حتی یک سیستم چرت زدن جالب هم در ایده‌ی ثبت شده‌ی اپل وجود دارد که طبق آن، با فشردن صفحه‌ی نمایش وضعیت خواب کاربر، مشخص می‌شود.

تصور می‌کنیم کار به جایی برسد که Siri تبدیل به مادرتان شود و سرتان به خاطر اینکه چرا نخوابیده‌اید، فریاد هم بکشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید