چرا زمان احمدی نژاد احساس فتنه نکردید؟

چرا زمان احمدی نژاد احساس فتنه نکردید؟

اگر این شبیه سازی‌ها منحصر به همان شعارهای روز قدس و مداحی سیاسی عید فطر و نشریاتی که به مقایسه رفتار بنی صدر با رئیس‌جمهور کنونی می‌پرداختند، محدود می‌شد خیلی جای نگرانی نبود اما با گفته‌های سنگین سخنگوی دستگاه قضا چه باید کرد؟

کد خبر : ۳۹۵۴۸
بازدید : ۳۴۴۵
چرا زمان احمدی نژاد احساس فتنه نکردید؟
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هفته قوه قضائیه گذشت و آنقدر که بنی صدر مطرح شد، بهشتی نشد، زیرا اولی برای این ملت دیگر تمام شده بود اما پروژه شبیه سازی شرایط کنونی با حوادث آن دوران، موجب گردید برای نسلی که این حوادث و اسامی را در کتاب‌های تاریخ خوانده بودند و یا از زبان پدر و مادران خویش شنیده‌اند، انگیزه‌ای برای ورود پیدا کنند و متاسفانه فریب‌های دنیای مجازی برای آنها چهره دیگری می‌سازد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، هفته قوه قضائیه گذشت و آنقدر که بنی صدر مطرح شد، بهشتی نشد، زیرا اولی برای این ملت دیگر تمام شده بود اما پروژه شبیه سازی شرایط کنونی با حوادث آن دوران، موجب گردید برای نسلی که این حوادث و اسامی را در کتاب‌های تاریخ خوانده بودند و یا از زبان پدر و مادران خویش شنیده‌اند، انگیزه‌ای برای ورود پیدا کنند و متاسفانه فریب‌های دنیای مجازی برای آنها چهره دیگری می‌سازد.

و برای همین باید نوشت: "بهشتی باز مظلوم".

اگر این شبیه سازی‌ها منحصر به همان شعارهای روز قدس و مداحی سیاسی عید فطر و نشریاتی که به مقایسه رفتار بنی صدر با رئیس‌جمهور کنونی می‌پرداختند، محدود می‌شد خیلی جای نگرانی نبود اما با گفته‌های سنگین سخنگوی دستگاه قضا چه باید کرد؟

ایشان در قالب بیان تاریخ و شرح خصوصیات بنی صدر و اینکه او مغرور به رای مردم نهادها را تخریب می‌کرد به زمان حال نقبی می‌زنند و می‌فرمایند: ''در داخل بعضا از لسان مسئولان ملت، نهادهای انقلابی، سپاه و دستگاه قضایی تحقیر می‌شوند، امروز تخریب علیه این نهادها شدت گرفته، به تجربه گذشته که نگاه می‌کنم یک توطئه و فتنه جدید در راه است یک اقدام جدید در پیش است''....اکنون که یک مقام رسمی کشور و یک چهره امنیتی شاخص بطور زنده با جهان سخن می‌گوید، این نگرانی تقویت می‌گردد که جریانی مصمم است جامعه را به سمت و سوی اختلاف و رودرویی ببرد، آن هم در شرایط حاد تهدیدات ترامپ و شیوخ مرتجع منطقه بر علیه کشورمان.

شاید لازم باشد سخنگوی محترم دستگاه قضا به چند سئوال ساده یک شهروند جواب دهند:

1- منش و شیوه رفتار شهید بهشتی حتی در قبال بنی صدر، دعوت به آرامش و وحدت بود. آیا جنابعالی با مرور سخنان خود چنین برداشتی دارید؟

2- منظور از مسئولینی که نهادهای انقلابی و قوه قضائیه را تخریب می‌کنند کیستند؟ اگرضد انقلاب باشد که واقعه جدیدی نیست ولی اگر خدای ناکرده کنایه به رئیس‌جمهور مستقر و منتخب اکثریت ملت است، باید درپیشگاه خداوند متعال و مردم پاسخگو بود. زیرا هیچ سندی وجود ندارد که ایشان نهادهای انقلابی و قوه قضائیه را تخریب کرده باشند.

3- اگر جنابعالی با شامه تیز و تجربیات طولانی خود در حوزه امنیت، فقط به خاطر یک انتقاد ساده از نحوه عملکرد اقتصادی نهادی انقلابی، خبر از فتنه و توطئه جدید می‌دهید پس چگونه بود وقتی رئیس‌جمهور سابق عبارت زننده ''برادران قاچاقچی'' را بکار برد، احساس فتنه نکردید؟

و نهایتا باید گفت شرایط امروز هیچ شباهتی به سال 60 ندارد مسئولان کشور همه انقلابی و یکپارچه زیر چتر قانون و ولایت هستند و در میان آنها حتی یک نفر نیست که با سپاه یا هر نهاد دیگری که جنابعالی در قیاس با حوادث اوایل انقلاب بیان کردید، کوچکترین زاویه‌ای در مشروعیت و تلاش برای استحکام آن داشته باشد. پس هدف از این بیانات چیست؟ چرا مردم باید همواره در ترس و نگرانی از آینده باشند؟ همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند اجازه دهید دولت جدید هرچه زودتر مستقر شود و با همکاری همه نهادها بویژه قوه قضائیه برای پیشرفت کشور و آرامش مردم تلاش نماید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید