گره کور طارمی باز می‌شود؟

گره کور طارمی باز می‌شود؟

تنها 13روز به برگزاری اولین بازی رسمی پرسپولیس در فصل جدید باقی مانده است.

کد خبر : ۳۹۸۰۸
بازدید : ۱۷۶۸
گره کور طارمی باز می‌شود؟
پرسپولیسی‌ها حتی روز پنجشنبه اولین بازی تدارکاتی‌شان را هم برابر کولوس برگزار کردند و به برتری 4برصفر دست یافتند. با تمام این اوصاف اما هنوز خبری از بهترین بازیکن این تیم نیست که نیست.

به گزارش دنیای اقتصاد، تنها 13روز به برگزاری اولین بازی رسمی پرسپولیس در فصل جدید باقی مانده است. سرخپوشان باید روز 30تیر در چارچوب بازی سوپرجام به مصاف نفت تهران بروند و به همین مناسبت اردوی تدارکاتی شاگردان برانکو در اوکراین در جریان است.
پرسپولیسی‌ها حتی روز پنجشنبه اولین بازی تدارکاتی‌شان را هم برابر کولوس برگزار کردند و به برتری 4برصفر دست یافتند. با تمام این اوصاف اما هنوز خبری از بهترین بازیکن این تیم نیست که نیست.
مرخصی 14روزه طارمی برای یافتن یک مشتری خارجی که بتواند پول رضایت‌نامه یک میلیون یورویی این بازیکن را بپردازد به اتمام رسیده و طارمی قانونا باید در محل تمرینات حاضر شود، اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.
آقای گل سرخ‌ها حتی از سفر به اوکراین هم سرباز زد. در همین راستا دیروز هم اخبار ضدونقیضی در این مورد منتشر شد. ابتدا بامداد جمعه برخی از معتبرترین خبرگزاری‌های کشور از سفر طارمی به اوکراین خبر دادند، اما این اتفاق رخ نداد.
بعد از آن بود که مسائلی در مورد پیشنهاد هلندی وی مطرح شد و البته آخرش هم گفتند مهدی تا شنبه یعنی امروز از باشگاه فرصت گرفته تا پول رضایت‌نامه را جور کند!

می‌خواهد برود
درحالی‌که محتوا و سمت‌وسوی اخبار مربوط به طارمی لحظه به لحظه در حال تغییر است، خود این بازیکن از نیت قلبی‌اش برای جدایی از پرسپولیس خبر می‌دهد و مصر است که برود.
این موضوعی بود که آقای گل سرخ‌ها در مصاحبه‌اش با سایت ورزش‌سه هم روی آن صحه گذاشت: «من هنوز پیگیرم که بتوانم خواسته مالی باشگاه را انجام بدهم و بتوانم بروم.
دوست دارم سال قبل از جام‌جهانی طبق برنامه‌ای که دارم در اروپا باشم. مطمئن باشید امسال پرسپولیس تیم به مراتب بهتری نسبت به فصل قبل دارد و بود و نبود من تاثیر چندانی ندارد.»
در همین راستا دیروز هم یکی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس به صراحت از پافشاری طارمی بر جدایی از باشگاه خبر داد.
حمیدرضا گرشاسبی در این مورد می‌گوید: «طارمی گفت برنامه‌ریزی کردم که به اروپا بروم و در این شرایط نمی‌توانم حتی به اردوی اوکراین بروم. طارمی به ما گفت تا روز شنبه (امروز) تعهداتی که وجود دارد را پرداخت خواهد کرد. ما هم همه تلاش‌مان را کردیم که طارمی با ما بماند اما او مصرانه به‌دنبال جدایی از پرسپولیس و ادامه فوتبالش در اروپا است. طارمی از ما درخواست تخفیف برای دریافت رضایت‌نامه‌اش داشت اما ما به او گفتیم که اینجا ملک شخصی نیست.»

می‌خواهند بماند
در نقطه مقابل اما بازیکنان پرسپولیس از اوکراین سیگنال‌هایی برای طارمی می‌فرستند که حاکی از علاقه آنها برای ماندن این بازیکن است.
در دو روز گذشته خیلی از پرسپولیسی‌ها روی صفحه شخصی‌شان از حضور قریب‌الوقوع طارمی در تمرینات تیم خبر داده‌اند. شاید هم آنها با این کار قصد دارند دل برانکو را در صورت بازگشت احتمالی طارمی نرم کنند. همه می‌دانند که مربی کروات چقدر در مورد این مسائل سختگیر است.
او پارسال رامین رضاییان را نقره‌داغ کرد، اما حالا دوستان طارمی دارند تلاش می‌کنند فضایی بسازند که اگر مهدی در انتقال به اروپا ناکام ماند، حداقل در پرسپولیس با بی‌مهری پروفسور مواجه نشود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید