تصاویر/ پسرِ دردسرساز ترامپ

تصاویر/ پسرِ دردسرساز ترامپ
کد خبر : ۴۰۰۷۰
بازدید : ۱۸۴۵۸
فرادید | افشای ارتباط "ترامپ جونیور" پسر رئیس جمهور امریکا با یک وکیل روس یک جنجال گسترده در جامعه امریکا ایجاد کرده که می تواند برای ترامپ پدر مشکل ساز شود.

به گزارش فرادید، ماه‌هاست که ترامپ به داشتن ارتباط پشت پرده با مسکو و ایفای نقش در انتشار ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال 2016 متهم است و رسانه‌های آمریکایی هر روز اسناد تازه‌ای که این ظن را تقویت می‌کند، منتشر می‌کنند.
بر اساس گزارش تازه نیویورک تایمز، «دونالد جان ترامپ جونیور» در ژوئن 2016، پس از آنکه نامزدی ترامپ از سوی حزب جمهوری‌خواه نهایی شد، به همراه «جارد کوشنر» داماد او، با زنی که به عنوان «وکیل دولت روسیه» معرفی شده، دیدار کرده‌اند.

تیم ترامپ بعد از گزارش نیویورک‌تایمز ابتدا تلاش کرد تا این دیدار را بی‌اهمیت و بی‌ارتباط با انتخابات جلوه دهد. بر اساس بیانیه ابتدایی ترامپ، این دیدار صرفا با هدف آشنایی و معارفه صورت گرفته است.

اما اتفاقات روزهای آینده و اسنادی که منتشر شد، نشان داد این دیدار چندان هم با انتخابات بی‌ارتباط نبوده و در واقع هدف اصلی این نشست دستیابی به اطلاعاتی بوده که تیم ترامپ تصور می‌کرده‌ می‌تواند کلینتون را در مظان اتهام قرار دهد. رسانه ها می گویند دردسری که ترامپ پسر برای پدرش ایجاد کرده، ابعاد گسترده‌تری به خود بگیرد. رویترز در همین رابطه به انتشار تصاویر پسر ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی و پس از آن دست زده است.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید