لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد

لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد

همان‌طور که دیروز شایعه شده بود، شرکت لایکا در حال ساخت دوربین بدون آینه‌ای به نام TL2 است.

کد خبر : ۴۰۱۰۱
بازدید : ۱۵۴۳
لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد
شرکت لایکا قیمت بالایی هم برای دوربین جدیدش در نظر گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۹۵۰ دلار خریداری کنند.
به گزارش دیجی مگ، همان‌طور که دیروز شایعه شده بود، شرکت لایکا در حال ساخت دوربین بدون آینه‌ای به نام TL2 است. این محصول امروز رسما معرفی شد. دوربینی که جایگزین TL خواهد شد. البته شرکت لایکا قیمت بالایی هم برای دوربین جدیدش در نظر گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۹۵۰ دلار خریداری کنند.
لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد
دوربین TL2 به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه عکاسی پی در پی انجام دهد. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. محصول جدید شرکت لایکا اندازه کوچکی دارد و از بدنه‌ آلومینیومی بهره می‌برد که در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ساخته شده است.
براساس اطلاعات منتشر شده دوربین TL2 می‌تواند عکس‌های RAW هم بگیرد. حداکثر میزان ISO هم به ۵۰۰۰۰ می‌رسد و می‌تواند روی ۴۹ نقطه مختلف فوکوس کند. این دوربین که توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد، می‌تواند فیلم‌های Full HD با ۶۰ فریم برثانیه و فیلم‌هایی با کیفیت ۷۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.
لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد
یک صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی هم برای این دوربین بدون آینه در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید با اپلیکیشنی مخصوص دوربین خودتان را به گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید