چرا نبی را برای پرسپولیس می‌خواهند؟

چرا نبی را برای پرسپولیس می‌خواهند؟

مدیری که در دوره محمود گودرزی و با فشار وحشتناک او از فوتبال حذف شد تا شاید پایه های ریاست علی کفاشیان در فوتبال لرزان شود و در نهایت هم همین اتفاق افتاد ، حالا گزینه مورد وثوق وزیر جدید ورزش برای بازگشت ثبات به پرسپولیس است.

کد خبر : ۴۰۴۵۵
بازدید : ۱۰۱۱
چرا نبی را برای پرسپولیس می‌خواهند؟
وزارت ورزش تقریبا برای حضور در پرسپولیس ، انتخاب اصلی وزارت ورزش است.

به گزارش خبرآنلاین، مدیری که در دوره محمود گودرزی و با فشار وحشتناک او از فوتبال حذف شد تا شاید پایه های ریاست علی کفاشیان در فوتبال لرزان شود و در نهایت هم همین اتفاق افتاد ، حالا گزینه مورد وثوق وزیر جدید ورزش برای بازگشت ثبات به پرسپولیس است.
پرسپولیس بی شک مهمترین بخش فوتبالی ورزش بعد از فدراسیون فوتبال است و نبی حتما این ویژگی را به نظر مسعود سلطانی فر دارد که برای این جایگاه معرفی می شود.

مهدی محمد نبی از خانواده ای ورزشی است. برادرش از بزرگان والیبال ایران بوده و خودش هم از دهه 60 با پارس خودرو وارد مدیریت فوتبال شده و از آن تیم بازیکنانی مثل همین علیرضا منصوریان را در فوتبال معرفی کرده است ، از اواسط دهه 70 با سلطانی فر آشناست.
زمانی که وزیر فعلی مرد شماره 2 ورزش شد و نبی مرد شماره دوی مدیریت پرسپولیس بود. حالا بعد از دو دهه این دو هنوز آن رفاقت را دارند. درست مثل رفاقت سلطانی فر با عباس انصاری فرد یا مهدی تاج و حتی همین امیر عابدینی و خیلی های دیگر در فوتبال.

سلطانی فر از ماه ها قبل با طاهری رابطه گرمی نداشت و داشت مدارا می کزد. از استعفاهای پشت هم تا جنجال های رسانه ای درباره بی پولی قرمزها و تحصن ها و بعد دعوای اسپانسر و البته انفعال در دوره انتخابات. همه روی هم جمع شده بودند.
طاهری هم خیلی همدل پیش نمی آمد اما نبی برای سلطانی فر یک گزینه خودی است که خیلی خوب فوتبال را می شناسد. سالها رئیس پشت پرده فوتبال بوده. درباره اش بحث های زیادی شده. انتقادها کم نبودند اما با رفتنش هم مشخص شد او درد این فوتبال نبوده و اتفاقا با رفتنش دردها بیشتر شدند. حالا نبی یک گزینه ایده آل برای سلطانی فر است که پرسپولیس را جمع کند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید