برادرکُشی در جنوب تهران

برادرکُشی در جنوب تهران

در ساعت 21:30 بیست و هشتم تیرماه امسال از طریق مرکز اورژانس، جوانی که از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل شد که بلافاصله اقدامات درمانی از سوی تیم پزشکی انجام شد؛ اما با توجه به شدت جراحات وارده ، جوان مصدوم به‌نام بهرام 28 ساله جان خود را از دست داد.

کد خبر : ۴۰۵۳۲
بازدید : ۱۳۰۹
برادرکُشی در جنوب تهران
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در جریان یک نزاع خانوادگی برادرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ساعت 21:30 بیست و هشتم تیرماه امسال از طریق مرکز اورژانس، جوانی که از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل شد که بلافاصله اقدامات درمانی از سوی تیم پزشکی انجام شد؛ اما با توجه به شدت جراحات وارده ، جوان مصدوم به‌نام بهرام 28 ساله جان خود را از دست داد.

با اعلام خبر مرگ جوان مصدوم به مأموران انتظامی حاضر در بیمارستان، تحقیقات اولیه از همراهان متوفی انجام و برادر مقتول به نام مصطفی30 ساله که به‌همراه همسر خواهرش به‌نام احمد40 ساله در بیمارستان حضور داشت ، در اظهارات اولیه گفت: به‌همراه برادرم در نزدیکی محل سکونتمان واقع در منطقه مرتضی گرد - خیابان ولیعصر به صورت پیاده در حال تردد بودیم که سرنشینان دودستگاه موتورسیکلت به قصد زورگیری به سمت من حمله‌ور شدند، برادرم در برابر آنها مقاومت کرد که مورد اصابت ضربات چاقوی آنها قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد .

باتشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه عمومی بخش آفتاب، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیداکردند که در محدوده زمانی ساعت 21 تا 22 روز حادثه هیچ گونه گزارشی مبنی بر زورگیری منجر به ضرب و جرح به کلانتری 171 مصطفی خمینی اعلام نشده اما در همان ساعت و تاریخ ، گزارش نزاع و درگیری خانوادگی دقیقا به نشانی محل سکونت مقتول و برادرش واقع در منطقه مرتضی گرد - خیابان ولیعصر به کلانتری اعلام شده است.

باتوجه به اطلاعات به‌دست آمده، تحقیقات از خانواده مقتول به ویژه برادرمقتول دردستور کار کارآگاهان قرارگرفت و برادر مقتول همچنان همان اظهارات اولیه اش مبنی بر زورگیری از وی و برادرش را مطرح کرد، اما در ادامه لب به بیان حقیقت گشود و گفت که برادرش توسط وی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

برادر مقتول که به مصرف موادمخدر اعتیاد داشت ، پس از اعتراف به ارتکاب جنایت و قتل برادرش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم داخل خانه بود که من به منزل آمدم، او در حال مصرف مواد مخدر بود که با یکدیگر مشاجره کردیم و برادرم شروع به فحاشی کرد و من نیز با چاقوی آشپزخانه چندین ضربه به‌او زدم. مادرم قصد جدا کردن ما را داشت اما قادر به این کارنشد و زمانیکه برادرم روی زمین افتاد، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردیم اما پس از چند ساعت فوت کرد .

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی دراختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید