چستر بنینگتون، در 41 سالگی در گذشت

چستر بنینگتون، در 41 سالگی در گذشت

پلیس بیان داشت که خواننده گروه لینکین پارک که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشته، به احتمال زیاد در خانه اش در لوس آنجلس دست به خودکشی زده است.

کد خبر : ۴۰۵۶۹
بازدید : ۴۳۱۰
چستر بنینگتون، خواننده اصلی گروه موسیقی لینکین پارک در 41 سالگی در گذشت

فرادید | پلیس تایید کرد که چستر بنینگتون، خواننده اصلی گروه موسیقی لینکین پارک، فوت کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از گاردین ، مرگ او در روز پنجشنبه در ساعت 9 صبح اتقاق افتاده است، و احتمال زیاد می رود که ناشی از خودکشی بوده است. وی به هنگام مرگ در خانه شخصی اش در پالوس وردس استیتس در شهرستان لوس آنجلس بوده است.

بنینگتون که در زمان مرگ 41 سال داشت، در سال 1999 به گروه موسیقی لینکین پارک ملحق شد و یک سال پس از آن با انتشار اولین آلبوم گروه با نام نظریه دورگه ( Hybrid Theory ) به شهرت رسید، این آلبوم نامزد جایزه گرمی در بخش بهترین آلبوم های راک شد. آلبوم دوم آنها با نام متئورا ( Meteora ) بیش از 27 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش کرد و در سال 2004 نیز آنها با خواننده معروف رپ، جی-زی همکاری داشتند.

بنینگتون، از سال 2013 تا 2015 با گروه موسیقی "Stone Temple Pilots" نیز همکاری داشت و همینطور حضوری کوتاه در فیلم های کرانک و اره سه بعدی داشت. هنگامیکه دوست صمیمی او، کریس کرنل که از موسیقیدانان راک بود، در ماه مه گذشته دست به خودکشی زد، بنینگتون پیامی در توییتر منتشر کرد و در مراسم خاکسپاری او قطعه ای اجرا کرد.

چستر بنینگتون، خواننده اصلی گروه موسیقی لینکین پارک در 41 سالگی در گذشت
چستر بنینگتون در حال اجرا به هنگام مراسم خاکسپاری کریس کرنل

"من در بسیاری از مراحل زندگی ام که تو حتی تصورش هم نمی تونی بکنی، ازت الهام گرفتم. استعداد تو خالص و بی رقیب بود. صدای تو دربرگیرنده لذت و رنج، عصبانیت و بخشش، عشق و شکست عشقی بود. دعا می کنم که در زندگی جدیدت به آرامش برسی. ممنونم ازت که اجازه دادی بخشی از زندگی ات باشم." این پیامی بود که بنینگتون پس از مرگ کرنل در حساب توییترش منتشر کرد.

در مصاحبه های پیشین، بنینگتون به طور صادقانه از اعتیاد شدیدش به الکل و مواد مخدر صحبت کرده بود. در مصاحبه ای که در سال 2009 با مجله نویزکریپ داشت، گفت که "اصلا حس خوبی نیست که یک الکلی باشی - اصلا حس خوبی نیست که مست کنی و احمقانه رفتار کنی" او ادامه می دهد که "اینکه بتوانم از شر این ها خلاص بشوم و به زندگی عادی برگردم، حس خوبی هستش. این دقیقا همون چیری هستش که من هستم، همون چیزی هستش که من در شعر هایم می نویسم، آنچه که من انجام می دهم، و بیشتر کارهای من بازتاب آن چیزی هستند که من در حال انجام دادنشون هستم."

او همچنین در مصاحبه سال 2011 خود با گاردین، به بیان جزییات آزارهایی که در دوران کودکی دیده بود، پرداخت: "وقتی که بچه بودم، زیاد کتک می خوردم و بارها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودم. این اصلا لذت بخش نیست، واقعا هیچ کس دوست نداره که این اتفاق ها براش بیفته، خدای من... من اصلا یادم نمیاد که از کی این اتفاقات شروع شد، هیچ جای تعجبی نداره که من الان یه معتاد به مواد هستم، یه معتاد به الکل هستم. هیچ جای تعجبی نداره که من یه مدت به طور کل دیوانه شده بودم."

چستر بنینگتون، خواننده اصلی گروه موسیقی لینکین پارک در 41 سالگی در گذشت

بنینگتون به هنگام مرگ دارای همسر و شش فرزند بود.

دیگر عضو گروه لینکین پارک، مایک شینودا پس از این اتفاق در توییتر خود نوشت که "شوکه شده ام و قلبم شکسته است". این در حالی است که بسیاری از خوانندگان دیگر نظیر ریحانا نیز در حساب های شخصی خودشان پیام های جداگانه ای را منتشر کرده اند.

آخرین آلبوم گروه موسیقی لینکین پارک، با نام "یک نور دیگر" در ماه مه گذشته منتشر شد؛ مرگ بنینگتون در حالی اتفاق افتاد که گروه در حال آماده سازی برای اجرای یک تور کنسرت جهانی بودند. دیروز صبح، گروه آخرین موزیک ویدیوی خود با نام "صحبت کردن با خودم" را که بنینگتون نیز در آن حضور داشته، منتشر کرده است.


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید