برکناری اتوبوسی در فدراسیون ژیمناستیک!

برکناری اتوبوسی در فدراسیون ژیمناستیک!

بعد از این که زهرا اینچه درگاهی کار خود را در فدراسیون ژیمناستیک آغاز کرد، در یک اقدام عجیب تمامی اعضای فدراسیون ژیمناستیک را کنار گذاشت.

کد خبر : ۴۰۶۶۷
بازدید : ۱۰۸۶
برکناری اتوبوسی در فدراسیون ژیمناستیک!
رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک در اقدامی منحصر به فرد تمامی کادرفنی، مسئولان و حتی مستخدم فدراسیون را کنار گذاشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بعد از این که زهرا اینچه درگاهی کار خود را در فدراسیون ژیمناستیک آغاز کرد، در یک اقدام عجیب تمامی اعضای فدراسیون ژیمناستیک را کنار گذاشت.

رییس فدراسیون با یک نامه دو خطی از دبیر فدراسیون گرفته تا مستخدم را کنار گذاشت و آنها را برای تسویه حساب به امور اداری فدراسیون ارجاع داد. این‌ در حالی است که افراد اخراج شده سابقه ۲۲ ساله در کارهای اجرایی و فنی فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده داشتند اما حالا یک نامه دو خطی مبنی بر خانه نشین شدن را پیش روی خود می بینند.

متن نامه رییس فدراسیون ژیمناستیک به ۱۷ نفر از اعضای فدراسیون اینگونه بود:

"با سلام

با توجه به پایان قرارداد شما از تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۹۶ مراتب جهت استحضار ابلاغ می‌گردد.

لذا جهت تسویه حساب و انجام امور مربوطه به واحد امور اداری مراجعه نمایید."

این نامه به ۱۷ مسئول فدراسیون ژیمناستیک از جمله اسماعیل آقایی، محمد آذرپی سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان، حسن میرقائمی مربی تیم‌ ‌ملی جوانان، اسماعیل خرسندل مربی بدنسازی، شهرآشوب، محمدرضا کاظمی، اصغری، رضایی، رحمان گلزار، علی نصیری، خانم سروری نایب رییس بانوان، فتحی و ... ابلاغ شده است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در آخرین اظهار نظر خود با ایسنا، اظهار کرد: در راس برنامه‌های ما تغییر در ساختار و چارت فدراسیون است، ساختارها در دنیا تغییر کرده‌ است و ما باید آنها را تغییر دهیم. کارهای کارشناسی انجام شده است و از زمانی که به این فدراسیون آمده ایم بر اساس چارت و ساختار جدید شرح وظایف را تعریف و در دست اجرا قرار دادیم. معرفی نفرات برای انجام وظایف این فدراسیون در دست بررسی است.

اما اسماعیل خرسندل، مربی بدنساز تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک در واکنش به این اقدام رییس فدراسیون، اظهار کرد: باور کردنی نیست که با لحن بدی نامه برکناری زده شده است و ۱۷ نفر از مسئولان فدراسیون کنار گذاشته شدند. در متن نامه حتی از واژه قدردانی نیز استفاده نشده بود. تمامی افراد سابقه حدود ۲۲ سال خدمت در فدراسیون ژیمناستیک را دارند، اما با لحن بسیار زشتی کنار گذاشته شده‌اند. بزرگترین مشکل دیگر این است که حتی کسانی برکنار شدند که قبل از برگزاری انتخابات در حمایت با اینچه درگاهی فعالیت می‌کردند.

در حال حاضر تنها رییس فدراسیون به همراه سرپرستان نایب رییسی بانوان و دبیری فدراسیون فعالیت خود را در این فدراسیون دنبال می کنند و بقیه مربیان و مسئولان روانه منزل شده اند. حال باید دید که رییس جدید فدراسیون چه استراتژی و برنام هایی را برای آینده فدراسیون پیش رو دارد و از چه افرادی در پست‌های مختلف بهره خواهد گرفت اما هر چه که هست کنارگذاشتن اتوبوسی در یک فدراسیون کاری چندان معقول به نظر نمی‌رسد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید