ویدیو/ در تسلا مدل ۳ می‌توانید نقاشی بکشید و در مریخ برانید!

ویدیو/ در تسلا مدل ۳ می‌توانید نقاشی بکشید و در مریخ برانید!

تصورش عجیب است اما تسلا به جرات یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است.

کد خبر : ۴۱۲۰۶
بازدید : ۴۴۰۲

شاید این یکی از عجیب‌ترین خبرهایی باشد که تا به حال شنیده‌اید. همان‌طور که از تیتر خبر پیداست، شما می‌توانید با تسلا مدل ۳ هم نقاشی بکشید و هم در مریخ برانید!


به گزارش دیجی مگ، شاید این یکی از عجیب‌ترین خبرهایی باشد که تا به حال شنیده‌اید. همان‌طور که از تیتر خبر پیداست، شما می‌توانید با تسلا مدل ۳ هم نقاشی بکشید و هم در مریخ برانید!

داستان از این قرار است که در تسلا مدل ۳، ویژگی جالبی پنهان شده، امکانی که به تازگی یکی از صاحبان تسلا مدل ۳ متوجه آن شده و کلیپی از آن تهیه کرده است. یکی از ویژگی‌های جالب و عجیب سیستم نویگیشن این خودرو، نمایش موقعیت خودرو در نقشه‌ی سیاره‌ی مریخ است! یعنی با شبیه‌سازی صورت گرفته، خودرو به راننده موقعیت فرضی مریخ‌نورد کنجکاوی را روی سیاره مریخ بدون هیچ ترافیکی نشان می‌دهد. متناسب با رانندگی تسلا مدل ۳، موقعیت مریخ‌نورد در نقشه مسیریاب هم تغییر می‌کند!
**ویدیو/ در تسلا مدل ۳ می‌توانید نقاشی بکشید و در مریخ برانید!
نقاشی با صفحه نمایش لمسی از دیگر امکانات فراهم شده در سیستم مالتی مدیای اتومبیل است. از آن‌جایی که تسلا مدل ۳ می‌تواند هنگام سفارش با هزینه‌ی ناقابل برای مشتری، به حالت رانندگی خودکار هم مجهز شود، راننده می‌تواند با سپردن هدایت اتومبیل به سیستم هوشمند، به تمرین نقاشی بپردازد! در ادامه نظر شما را به ویدیوی کوتاه از این امکانات جالب و عجیب، جلب می‌کنیم.

همان‌طور که دیدید، صاحب اتومبیل تسلا مدل ۳ ما را با این ویژگی‌های جالب آشنا کرده است. تصورش عجیب است اما تسلا به جرات یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید