پوتینِ برهنه به دنبال چیست؟

پوتینِ برهنه به دنبال چیست؟

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، شخصی است که همیشه تمایل زیادی به ترسیم یک تصویر مردانه از خود دارد. روز شنبه، تلویزیون روسیه گزارشی از او در حال گذراندن تعطیلات در سیبری نمایش داد. در این گزارش او در حال آفتاب گرفتن، ماهی گیری، و هدایت یک قایق تندرو دیده می‌شود.

کد خبر : ۴۱۲۷۱
بازدید : ۹۷۰۲
تمایل پوتین به نشان دادن خود به عنوان یک مرد قدرتمند
فرادید | ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، شخصی است که همیشه تمایل زیادی به ترسیم یک تصویر مردانه از خود دارد. روز شنبه، تلویزیون روسیه گزارشی از او در حال گذراندن تعطیلات در سیبری نمایش داد. در این گزارش او در حال آفتاب گرفتن، ماهی گیری، و هدایت یک قایق تندرو دیده می‌شود.

به گزارش فرادید به نقل از گاردین ، اشتیاق او برای نشان دادن خود به عنوان یک مرد سرسخت، پیش‌تر نیز گزارش شده بود. تصاویر اسب سواری او به شکل نیمه برهنه، رفتن به اعماق دریاچه بایکال با یک زیردریایی - عمیق‌ترین دریاچه جهان - و شرکت در مسابقات جودو و شکست حریفان نمونه هایی از آن‌ها هستند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره پوتین چنین می‌گوید: "او بعضی اوقات به ماهیگیری در پای آبشار می‌رود، با نیزه در زیر آب به شکار ماهی‌ها می‌پردازد، در رودخانه‌های کوهستانی رافتینگ سواری می‌کند، قایق‌های تندرو را هدایت می‌کند، به کوهپیمایی می‌رود، و همینطور با موتور‌های چهارچرخ در کوهستان‌ها موتورسواری می‌کند".

در تصاویری که از او در تلویزیون پخش شده است، سعی بر آن شده است تا تناسب اندام و آمادگی جسمانی رئیس جمهور بر همگان محرز شود. به عنوان مثال می‌توان به تصویر در دست گرفتن یک اردک ماهی یا آفتاب گرفتن به همراه سرگئی شویگو، وزیر دفاع اشاره نمود.
دنبال کنید:
تصاویر/ تعطیلات تابستانی پوتین در جنوب سیبری

این سفر تفریحی او تن‌ها چند روز پس از آن صورت گرفت که پوتین در اطلاعیه‌ای به آمریکا دستور داد که ۷۵۵ دیپلمات خود را از روسیه خارج کند. تصمیمی که در پی وضع تحریم‌های جدید از سوی کنگره آمریکا بر علیه کرملین صورت پذیرفت.
تمایل پوتین به نشان دادن خود به عنوان یک مرد قدرتمند

این اولین بار نیست که چنین تصاویری از پوتین منشر می‌شود. در سال ۲۰۱۱ نیز، زمانیکه پوتین برای گذراندن تعطیلات به غواصی در دریای سیاه رفته بود، تلویزیون روسیه تصویری را نشان داد که در آن او دو آمفورا - خمره سفالی بزرگی - را در دست گرفته بود. پوتین ادعا می‌کرد که در حین غواصی آن‌ها را پیدا کرده است و آن‌ها متعلق به قرن ۱۵ میلادی هستند. ادعایی که مورد تمسخر رسانه‌های مستقل قرار گرفت، زیرا بر روی آن‌ها هیچ جلبک یا هیچ گونه آثاری از ماندن طولانی مدت در دریا یافت نمی‌شد. چند ماه بعد، پسکوف تایید کرد که آن صحنه یک نمایش از پیش تعیین شده بوده است.
۰
نظرات بینندگان
  • علي ارسالی در

    درود بر ولاديمير پوتين كه مثل كوه اورست در حال حاظر سد راه اميال ضد بشري آمريكايي ها شده است.

    • ناشناس ارسالی در

      درور!؟؟؟؟!!!!

    • علی ارسالی در

      دوست عزیز زیادی احساساتی نشو تاریخ ثابت کرده انسان روس همیشه دنبال استخوان چرب و چیلی تره روسها کم به ایران خیانت نکردن

  • ناشناس ارسالی در

    تیتر عالی بود

  • علی ارسالی در

    با پرستیژ پوتین ما هم صاحب پرستیژ می شیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی گردن کلفته

  • ناشناس ارسالی در

    به ما چه كه رييس جمهور روسيه چكار مي كنه؟! مگر اينجا روسيه ست؟ هر روز در اكثر خبر گزاريها حتما بايد يه خبر از پوتين داشته باشيم. از ساير روساي جمهور هم اينقدر خبر مي گذاريد؟

  • میرحسین ارسالی در

    روسیه و امریکا دو متحدی هستند که منافعشان از طریق استثمار کشورهایی چون خاورمیانه تامین می شود هر وقت هم دست تو جیب هم کردند این اونو تحریم میکنه امریکا اگه راست میگفت خیانت به .... نمی کرد و ملتی را بدبخت و محروم نگه داشت

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید