تصاویر/ رئیس جمهور سابق کره با دستبند به دادگاه آورده شد

تصاویر/ رئیس جمهور سابق کره با دستبند به دادگاه آورده شد

رییس جمهور سابق کره جنوبی با دستبند در جلسه دادگاه برای دفاع از خود در برابر سه اتهام رشوه خواری، سوء استفاده از قدرت و نیز نشت اسرار دولتی حضور یافت.

کد خبر : ۴۱۲۷۴
بازدید : ۴۰۰۹
فرادید | رییس جمهور سابق کره جنوبی با دستبند در جلسه دادگاه برای دفاع از خود در برابر سه اتهام رشوه خواری، سوء استفاده از قدرت و نیز نشت اسرار دولتی حضور یافت.

به گزارش فرادید، "پارک گون هه" رییس جمهور سابق کره جنوبی که در پی رسوایی فساد و سوء استفاده از قدرت، برکنار و بازداشت شد روز گذشته با دستبند به دادگاه آورده شد تا به اتهاماتش رسیدگی شود.

وی سومین رئیس جمهوری است که در حال انجام تحقیقات قضایی، تحت بازداشت خواهد بود. در صورتی که اتهام دریافت رشوه توسط پارک از مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ کره جنوبی تایید و اثبات شود، وی به 10 سال حبس محکوم خواهد شد.

پارک نخستین رئیس‌جمهور منتخب کره جنوبی است که مجبور به کناره گیری از قدرت می شود. چوی سن‌سیل، از دوستان نزدیک پارک گون‌هه، متهم شده است که با استفاده از موقعیت خود در دفتر خانم پارک، در انتصاب مشاوران رئیس جمهوری اعمال نفوذ و همچنین به نفع یک موسسه غیرانتفاعی مرتبط با خود سوء‌استفاده مالی کرده است.


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید