تصاویر/ پایان کوپه هندی؛ فلفل تند و تیز کوچک!

تصاویر/ پایان کوپه هندی؛ فلفل تند و تیز کوچک!

درباره این فلفل تند و تیز کوچک باید گفت، تامو به لطف استفاده از موتور 1.2 لیتری توربوی خود قادر است 190 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد تا پس از عبور از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک، نیرو به چرخ های عقب انتقال یافته و در زمانی کمتر از 6 ثانیه تامو را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

کد خبر : ۴۱۳۳۶
بازدید : ۳۳۰۲
فرادید | ماه مارچ سال گذشته میلادی بود که بزرگ ترین خودروساز هندی شبه قاره از قصد خود برای تولید یک کوپه اسپورتی اختصاصی خبر داد و اعلام کرد قصد دارد آن را تا ابتدای سال 2018 راهی بازارهای جهانی کند. تاتا که قصد داشت این خودرو را با نام راسمو در زیر برند جدیدی تحت عنوان تامو به تولید برساند، سال گذشته نسخه مفهومی خودروی جدید خود را در نمایشگاه ژنو 2016 در سوئیس به همگان معرفی کرد.

به گزارش فرادید، حالا اما خبر رسیده تاتا از تصمیم خود برگشته و فعلا قصد ندارد تولید مدل راسمو را به جریان بیندازد. این خبر واقعا ناراحت کننده است چرا که این خودروی جدید هندی پس زمینه قدرتمندی به لحاظ فنی و ظاهری داشت و با استقبال زیادی از سوی محافل رسانه ای و خودرویی روبرو شد.

اطلاعات زیادی درباره تامو راسمو نیست اما در مجموع درباره این فلفل تند و تیز کوچک باید گفت، تامو به لطف استفاده از موتور 1.2 لیتری توربوی خود قادر است 190 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد تا پس از عبور از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک، نیرو به چرخ های عقب انتقال یافته و در زمانی کمتر از 6 ثانیه تامو را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

متاسفانه آنگونه که رسانه های هندی خبر داده اند، تاتا از سرمایه گذاری بر روی این پروژه منصرف شده و فعلا قصدی برای تولید راسمو ندارد. در واقع تاتا برنامه تازه ای برای کاهش هزینه های خود طراحی کرده و علاوه بر حذف پروژه تامو، بخشی از حقوق مدیران و پرسنل را نیز کاهش دهد.

در عین حال قرار است حضور در نمایشگاه خودروی ژنو و فرانکفورت را نیز کنسل کند چرا که عقیده دارد کالای خاصی برای ارائه به مشتریان اروپایی نداشته و حضور در این رویدادها تنها جنبه تبلیغاتی دارد. این موضوع با توجه به برنامه تاتا برای افزایش سهم خود در بازار و گسترش خطوط تولید فعلی موجه به نظر می رسد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید