رقم دقیق بدهی‌ سرخابی‌ها مشخص شد

رقم دقیق بدهی‌ سرخابی‌ها مشخص شد

صدای آژیر قرمز برای استقلال و پرسپولیس هر روز بلندتر و نزدیکتر به گوش می‌رسد.

کد خبر : ۴۱۵۰۱
بازدید : ۱۱۵۵
صدای آژیر قرمز برای استقلال و پرسپولیس هر روز بلندتر و نزدیکتر به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، کار تا جایی پیش رفته که مدیران دو باشگاه دست به دامن مردم و دولت شده اند. تلنبار شدن بدهی های سال های قبل،مالیات های نداده و یک سری بدهی ها که از آنها با عنوان متفرقه یاد می شود باعث شده تا حالا فیفا چوب لای چرخ حرکت تیم های ایرانی بگذارد و یک بار برای همیشه ماجرای این بدهی ها،مالیات ها و هر انچه که از این دست را تمام کند.
رقم دقیق بدهی‌ سرخابی‌ها مشخص شد

این بار داستان بیشتر از قبل جدی است و اگر تا روز نهم شهریور ماه سال جاری دو تیم بزرگ پایتخت تکلیف خودشان را روشن نکنند ابتدا فیفا آنها را از لیگ قهرمانان کنار خواهد گذاشت و سپس کسر امتیاز و پس از آن شاید برخورد با تیم ملی! رقم آنقدر نجومی است که هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها با نگرانی درباره اش حرف می زنند. همین چند روز پیش بود که پندار توفیقی از نگرانی هایش گفت و عنوان کرد که اگر دولت دست این دو باشگاه را نگیرد فوتبال ایران رو به نابودی می رود! علی اکبر طاهری مدیر پرسپولیس هم از زمانی که متوجه شده کمک های هواداران چندان چشمگیر نیست و با آن شاید بتوان بدهی دو - سه بازیکن را داد اظهاراتی مشابه کرده و از دولتمردان خواسته است تا با ورود به ماجرای سرخابی ها اجازه ندهند که میلیون ها ایرانی از دیدن بازی های این تیم در لیگ قهرمانان محروم شوند.
به خصوص حالا که پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی آسیا قراردارد و خیلی ها می گویند اگر از این مرحله عبور کند شانس بالایی برای قهرمان شدن دارد.اما در پس همه این اتفاقات بدون شک خیلی ها دوست دارند بداند که بدهی دو باشگاه که سالهاست کسی به آن توجهی نکرده چقدر است. یا به زبان ساده تر مسئولان این دو تیم چقدر باید هزینه کنند تا سایه تعلیق از سر آنها برداشته شود؟

بر اساس اخبار منتشر شده در حال حاضر مجموع بدهی‌های باشگاه استقلال که شامل بدهی مالیاتی، دارایی و بدهی به اشخاص است، 118 میلیارد شده که مسئولان این باشگاه در حال حل کردن بدهی سنگین مالیاتی خود هستند. بدهی به اشخاص نیز باید هرچه زودتر در فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود.

این در حالی است که بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تقریبا دو برابر بدهی‌های باشگاه استقلال است. این باشگاه 3.5 میلیون دلار بدهی به اشخاص خارجی دارد که با احتساب دلار با قیمت 3 هزار و 800 تومان این باشگاه 13 میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی خارجی دارد. همچنین 30 میلیارد از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به اشخاص ایرانی اعم از مربی و بازیکن است. سنگین‌ترین بدهی باشگاه پرسپولیس هم مربوط به بیمه، دارایی و اداره مالیات است که به 140 میلیارد تومان می‌رسد.
همچنین پرسپولیس‌ها 28 میلیارد بدهی متفرقه یا سایر بدهی‌ها دارند که مجموع این بدهی‌ها 211 میلیارد و 300 میلیون تومان است.زنگ خطر خیلی وقت است به صدا درآمده و تنها راه قطع کردن آن برای همیشه تسویه حساب بدهی هاست.راه دیگری وجود ندارد و این بدهی ها باید به هر طریقی پرداخت شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید