تصاویر/ جشن تولد ۶۰ سالگی مهرانه مهین‌ترابی

تصاویر/ جشن تولد ۶۰ سالگی مهرانه مهین‌ترابی

بیست و پنجمین تولد ماه به مناسبت سالروز تولد مهرانه مهین‌ترابی، بازیگر سینما و تلویزیون، عصر امروز با حضور جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای دینی برگزار شد.

کد خبر : ۴۱۵۳۶
بازدید : ۳۲۳۶۵
تصاویر/ جشن تولد ۶۰ سالگی مهرانه مهین‌ترابی
جشن تولد 60 سالگی مهرانه مهین‌ترابی، امروز (جمعه ۲۰ مرداد) با حضور جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای دینی برگزار شد.

بیست و پنجمین برنامه تولد ماه به مهرانه مهین‌ترابی، بازیگر سینما و تلویزیون اختصاص داشت.

هوشنگ مرادی‌کرمانی، بهزاد فرهانی، مرضیه برومند، سیامک اطلسی، اکبر عالمی، حسین محجوبی، امیر سماواتی، الهام پاوه‌نژاد، پرستو گلستانی، اکرم محمدی، بهروز بقایی، افسر اسدی و ... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

در ابتدای این برنامه که امروز در موزه هنرهای دینی برگزار شد، شهرام کرمی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: «بانو مهین‌ترابی، نماد یک زن واقعی است که چهره معصوم و مهربان او در تمام صحنه‌ها و فیلم‌ها یادآور یک شخصیت پرمحبت ایرانی است. از حضور هنرمندانه این زن باشکوه ایرانی در عرصه هنر تشکر می‌کنم و امیدوارم باز هم شاهد حضور ایشان در همه عرصه‌های هنری باشیم.»

در بخش دیگری از این مراسم، الهام پاوه‌نژاد، بازیگر تئاتر و تلویزیون، مهرانه مهین ترابی را خواهر بزرگ‌تر خود خواند و از ویژگی‌های شخصیتی و هنری او گفت.

اکرم محمدی، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون بود که در ادامه این مراسم حضور داشت و در سخنانی گفت: «واقعاً شایسته است که برای مهرانه واژه بانو را به کار ببرم. مهرانه عزیز را مثل خواهر دوستش دارم. گاهی اوقات آدم‌ها در ارتباطات همدیگر را کم می‌بینند ولی ارتباط به قدری قوی است که من ایشان را مثل روز اول دوستش دارم و امیدوارم همیشه باشد و از کارهایش لذت ببریم.»

مرضیه برومند، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون هم با اشاره به کم کار شدن مهین ترابی تاکید کرد: «متاسفانه الان دو سوم کسانی که مشغول به‌کار بازیگری هستند، اطلاعاتی ندارند ولی مهرانه کسی است که بسیار با تکنیک و باهوش است و من دوست دارم که او بازهم کار کند. امیدوارم سریال‌های بهتری ساخته و قدر این دوستان دانسته شود.»

در ادامه، هوشنگ مرادی کرمانی، داستان نویس، در سخنانی کوتاه خطاب به مهین ترابی گفت: «شما کاریزما دارید و روی پرده می‌درخشید.»

پرستو گلستانی، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون هم در سخنان خود با اشاره به همکاری‌اش با مهرانه مهین ترابی، گفت: «سال 68 در تئاتر «بلبل سرگشته» نقش ماه‌گل را بازی می‌کردم و مهرانه نقش زن‌بابای من را داشت که هر شب من را روی صحنه کتک می‌زد اما در پایان اجرا و پشت صحنه از من عذرخواهی می‌کرد.»

او ادامه داد: «مهرانه جزو بازیگرانی است که اخلاق بسیار حرفه‌ای و انسانی دارند و همیشه نان بازوی‌شان را می‌خورند.»

در ادامه، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت:«خوشحالم در بیست و پنجمین برنامه تولد ماه، بالاخره تولد یکی از بانوان هنرمند هم گرفته شد؛ مهرانه مهین‌ترابی یکی از هنرمندان تراز اول کشور است. هدف ما از این برنامه معرفی هنرمندان عزیز کشور به نسل جوان است.»

در پایان این مراسم، مهرانه مهین‌ترابی ضمن تشکر از مهمانان گفت: «ما هنرمندان خیلی بیشتر باید هوای یکدیگر را داشته باشیم چون همه ما به‌هم وابسته‌ایم و سرنوشت ما به هم گره خورده است.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید