ناکامی استقلال در روز ادعای عجیب منصوریان

ناکامی استقلال در روز ادعای عجیب منصوریان

پرسپولیس چهارشنبه‌شب توقف خانگی ناباورانه‌ای را مقابل سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی تجربه کرد و این لابد بهترین فرصت ممکن برای استقلالی‌ها بود که 24ساعت بعد با پیروزی برابر سایپا، فاصله‎‌شان با رقیب سنتی را کاهش بدهند. همین مساله هم باعث شد غروب پنج‌شنبه ورزشگاه تختی مملو از جمعیت شود. با این وجود احتمالا هیچ‌کدام از هزاران نفری که برای تشویق استقلال راهی شرق تهران شده بودند، فکرش را هم نمی‌کردند در نهایت با دستانی کاملا خالی استادیوم را ترک کنند.

کد خبر : ۴۱۸۳۰
بازدید : ۲۵۶۴
ناکامی استقلال در روز ادعای عجیب منصوریان پرسپولیس چهارشنبه‌شب توقف خانگی ناباورانه‌ای را مقابل سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی تجربه کرد و این لابد بهترین فرصت ممکن برای استقلالی‌ها بود که 24ساعت بعد با پیروزی برابر سایپا، فاصله‎‌شان با رقیب سنتی را کاهش بدهند. همین مساله هم باعث شد غروب پنج‌شنبه ورزشگاه تختی مملو از جمعیت شود. با این وجود احتمالا هیچ‌کدام از هزاران نفری که برای تشویق استقلال راهی شرق تهران شده بودند، فکرش را هم نمی‌کردند در نهایت با دستانی کاملا خالی استادیوم را ترک کنند.
استقلال بازی حساس را یک‌برصفر به سایپا باخت تا نه‌تنها فاصله‌اش با پرسپولیس کاهش پیدا نکند، بلکه حتی این اختلاف نسبت به پایان هفته قبل یک پوئن هم بیشتر شود و به شش امتیاز افزایش یابد!

این شکست برای استقلال با انبوهی از رکوردها و طلسم‌های منفی همراه بود. آنها بعد از هشت سال در یک مسابقه لیگی به علی دایی باختند، این نخستین شکست آبی‌ها در لیگ هفدهم در تهران محسوب می‌شد و به علاوه ناتوانی در گلزنی باعث شد آمار گل‌های زده استقلال در این چهار مسابقه روی عدد عجیب و غریب یک، متوقف باقی بماند. طبیعی بود که این شرایط برای هواداران استقلال قابل تحمل نباشد و آنها را به واکنش وا بدارد. از یک‌سو برخی از مردم خواهان سر دادن شعار علیه منصوریان و درخواست جدایی او از استقلال شدند، اما دسته دوم به سرکردگی لیدرهای باشگاه، منصوریان را تشویق کردند. بعد از پایان مسابقه هم تعدادی از بازیکنان مهم تیم مثل جباری و منتظری به سود منصوریان مصاحبه کردند و گفتند باید به او زمان داده شود. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد منصوریان حداقل تا سه‌شنبه این هفته و بازی با پدیده در هفته پنجم فرصت خواهد داشت.

نشانه‌های نگران‌کننده

البته منصوریان چه در استقلال و چه در نفت تهران نشان داده معمولا فصل را ضعیف شروع می‌کند و بعد ناگهان اوج می‌گیرد. شاید امسال هم چنین اتفاقی رخ بدهد، اما فراموش نکنیم آنچه در حال حاضر می‌بینیم اصلا امیدوارکننده نیست. سجاد شهباززاده به‌عنوان مهاجم اصلی استقلالی‌ها اصلا بوی گل نمی‌دهد، بیت‌سعید هنوز سردرگم است، شجاعیان کماکان هزینه سه میلیاردی برای جذبش را توجیه نکرده، قائدی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک بازیکن تکرو و کم‌دقت است و مجتبی جباری هم در نخستین تجربه فیکس شدنش در این فصل، تقریبا همه توپ‌ها را لو داد. دوست صمیمی مجتبی یعنی پژمان منتظری هم در ادامه نمایش‌های ضعیفش، در این بازی اشتباه منجر به پنالتی سایپا را مرتکب شد.

وعده عجیب منصوریان

بعد از دومین شکست فصل اما، علیرضا منصوریان در نشست خبری جمله عجیبی گفت که به سرعت مثل یک بمب در شبکه‌های اجتماعی ترکید. او گفت درحال ساختن استقلالی است که با این فنداسیون تا سال 1403 به ابرقدرت ایران و آسیا تبدیل خواهد شد. بدیهی بود که بلافاصله بعد از این ادعا، منتقدانش سن رحمتی و منتظری و جباری و جباروف و شهباززاده را در سال 1403 حساب کردند و کلی سر به سر منصوریان گذاشتند!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید