نتیجه رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی دولت

نتیجه رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی دولت

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش پس از تنفس یک ساعته‌ای برای اعلام نتایج شمارش آراء رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم آغاز شد.

کد خبر : ۴۱۹۰۹
بازدید : ۱۳۰۹
نتیجه رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی دولت
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش پس از تنفس یک ساعته‌ای برای اعلام نتایج شمارش آراء رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم آغاز شد.
به گزارش ایسنا نتیجه شمار آراء به شرح زیر است:

بطحایی وزیر آموزش و پرورش شد
نخستین روز بررسی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس سیدمحمد بطحایی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش با ... رای موافق موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس برای وزارت آموزش و پرورش شد.

سیدمحمد بطحایی با ۲۳۸ رای موافق، 35رای مخالف و 13 رای ممتنع از مجموع 288رای، توانست اعتماد مجلس را برای تصدی پست آموزش و پرورش کسب کند.

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ماند
نمایندگان مجلس به وزیر بهداشت و درمان پیشنهادی دولت دوازدهم رای اعتماد دادند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی با 253 رای موافق و 18 رای مخالف و 14 رای ممتنع موفق به کسب رای اعتماد مجلس برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

مجلس به سیدمحمود علوی رای اعتماد داد
سید محمود علوی با 252 رای موافق و 22 رای مخالف و 13 رای ممتنع و 1 باطله از مجموع 288 رای ماخوذه نمایندگان،موفق به کسب رای اعتماد مجلس برای تصدی وزارت اطلاعات شد.

جهرمی وزیر ارتباطات شد
محمدجواد آذری جهرمی با ۱۵۲ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۹ رای باطله از نمایندگان مجلس دهم، به عنوان جوان‌ترین وزیر دولت دوازدهم و در مسند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کابینه‌ی حسن روحانی شناخته شد.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی ماند
مایندگان مجلس در جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس با ۱۸۸ رای موافق، 75 رای مخالف و 14 رای ممتنع و 1 باطله از مجموع 288 رای ماخوذه به آخوندی اعتماد کردند تا در ۴ سال آینده برنامه های دولت را اجرایی کند.

کرباسیان وزیر اقتصاد شد
مسعود کرباسیان در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس توانست با ۲۴۰ رای موافق ۳۱ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۸۸ رای ماخذوه رای اعتماد مجلس را برای تصدی وزارت اقتصاد کسب کند.

ظریف از مجلس رای اعتماد گرفت
محمدجواد ظریف با 2365 رای موافق و 26 رای مخالف و 26 رای ممتنع از مجموع 288 رای ماخوذه نمایندگان، موفق به کسب رای اعتماد مجلس برای تصدی وزارت امور خارجه شد.

حجتی در وزارت جهاد کشاورزی ماند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ادامه کار محمود حجتی در وزارت جهاد کشاورزی رای اعتماد دادند.

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، محمود حجتی با ۱۶۴ رای موافق، ۹۴ رای مخالف و ۲۳ رای ممتنع و ۷ رای باطله از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه ازنمایندگان رای اعتماد گرفت.

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با ۱۹۱ رای موافق، ۷۹ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع و ۳ رای باطله از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه به علی ربیعی برای وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد کردند.

شریعتمداری وزیر صنعت شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۴۱ رأی موافق، ۲۵ رأی مخالف و ۲۰ رأی ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۸۸ نماینده حاضر به محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی داد.

«بیطرف» از کابینه دوازدهم جا ماند
مجلس شورای اسلامی با 132 رأی موافق، 133 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع و 6 باطله از مجموع 288 نماینده حاضر به حبیب الله بیطرف رأی اعتماد ندادند.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد
در جلسه علنی امروز (یکشنبه) امیر سرتیپ امیر حاتمی با 261 رای موافق، 10 رای مخالف و 13رای ممتنع از مجموع 288 رای ماخوذه از نمایندگان برای حضور در هیات دولت دوازدهم رای اعتماد گرفت.

آوایی به دولت دوازدهم راه یافت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با ۲۴۴ رای موافق، ۱۸ رای مخالف و ۲۳ رای ممتنع و ۳ رای باطله از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه برای حضور آوایی در وزارت دادگستری رای اعتماد دادند.

صالحی به کابینه دوازدهم راه یافت
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس با ۲۴۲ رای موافق، ۲۵ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۸۸ رای ماخوذه صالحی را وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کردند.

زنگنه وزیر نفت ماند
مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای کابینه دوازدهم، با ۲۳۰ رأی موافق، ۳۵ رأی مخالف و ۲۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۸۸ نماینده حاضر به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت رأی داد تا شیخ الوزرا مجددا در این وزارت خانه برای دولت دوم حجت الاسلام حسن روحانی در وزارت نفت باقی بماند.

رحمانی فضلی در ساختمان فاطمی ماند
مایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۵۰ رأی موافق، ۲۵ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۸۸ نماینده حاضر به عبدالرضا رحمانی فضلی برای تصدی وزیر کشور رأی دادند.

سلطانی فر در وزارت ورزش ابقاء شد
مجلس شورای اسلامی با 225 رأی موافق، 39 رأی مخالف و 20 رأی ممتنع و 4 رای باطله از مجموع 288 نماینده حاضر به مسعود سلطانی‌فر رأی دادند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید