ست اداری چیست؟

ست اداری چیست؟
کد خبر : ۴۲۰۶۸
بازدید : ۱۵۱۴

ست اداری به مجموعه از کاغذها یا اوراق گفته می شود که بشکل رسمی یا غیر رسمی برای انجام امور اداری و پرسنلی به کار می روند گاهی ست اداری را اوراق اداری نیز می نامند. اگر سازمان یا اداره ی از ست اداری استفاده کنند می توانند در شناخت خود به دیگران سریع تر عمل نمایند. معمولا ست های اداری موارد مختلفی را شامل می شوند که این موارد عبارت اند از سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، یادداشت ها.

ست اداری چیست؟

البته در برخی از موارد کارت های پرسنلی، فولدر، فاکتور و .... نیز جز این ست اداری قرار می گیرند. به هر حال می توانیم بگوییم برخی از موارد ست اداری به تعداد محدود چاپ می شوند و به تعداد نیاز مشتریان وابسته می باشد.

سربرگ: بصورت معمول این برگه در اندازه آ4 ( 7/9*21 ) می باشد و از سربرگ بیشتر برای انجام نامه نگاری اداره ها و موسسه ها و اشخاص حقیقی استفاده می شود. بیشتر در سربرگ ها تاریخ، شماره پیوست نشانی و تلفن قید می شود البته لوگو شرکت یا آرم شرکت نیز در بالای سربرگ وجود داشته است.

ست اداری چیست؟

کارت ویزیت: کارت ویزیت به عنوان اولین مانور تبلیغاتی یک شرکت است که مخاطب به محض دیدن آن حیطه کاری شرکت ، اداره و .... را بدست خواهد آورد. در کارت ویزیت نیز تماس و نشانی نیز قید می شود. البته نباید فراموش کرد که در طراحی کارت ویزیت از تصاویر مناسبی باید استفاده شود.

پاکت نامه: معمولا اندازه پاکت نامه ها را به گونه ی طراحی می کنند که متناسب با سربرگ باشد و اکثر موارد این طراحی به صورت افقی انجام می گیرد. در پاکت نامه ها موارد زیادی قید می شود که نشانی و شماره تماس یکی از آن موارد است.

یادداشت ها: یادداشت ها شامل برگه های هستند که برای نوشتن یک مطلب و .... بکار می روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آقای یاشار ژاله دوست مشاور مارکتینگ چاپ آقا تماس حاصل فرمایید.

سایت: https://www.chapagha.com
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید