برخورد دوگانه با وضعیت سرمربی آبی‌پوشان

برخورد دوگانه با وضعیت سرمربی آبی‌پوشان

هیئت مدیره استقلال در حالی امروز تشکیل جلسه می‌دهد تا درباره وضعیت منصوریان تصمیم‌گیری کنند.

کد خبر : ۴۲۹۱۲
بازدید : ۹۱۵
برخورد دوگانه با وضعیت سرمربی آبی‌پوشان
همین موضوع احتمال برکناری منصوریان را افزایش داده اما نکته این است که هیئت مدیره استقلال یکدست نیست و تشتت آرا در آن وجود دارد و به همین دلیل نمی‌توان گفت که برکناری منصوریان قطعی است اگر چه احتمال آن زیاد است.

با شرایط موجود و آنچه در هیئت مدیره استقلال می‌گذرد، چند احتمال وجود دارد. یکی اینکه مربی خارجی جایگزین منصوریان شود. برخی از اعضا در این زمینه رایزنی‌هایی را انجام داده‌اند و حتی گفته شده با مربیانی هم صحبت شده است.

راهکار دیگری که هیئت مدیره استقلال در نظر دارد - در صورت عدم موافقت با حضور مربی خارجی- استفاده از یک مربی استقلالی خارج از کادر فنی فعلی است، نفراتی که قبلا هم در این تیم یا سرمربی بوده‌اند یا بازیکن. در این میان البته برخی چهره‌های استقلالی نظیر پاشازاده هم اکنون تیم دارند. با این حال این هم یکی دیگر از گزینه‌های هیئت مدیره استقلال است.

راهکار سوم ابقای منصوریان است و گفته می‌شود اگر هیئت مدیره به دلیل همان تشتت آرایی که در بالا به آن اشاره شد به جمع‌بندی نرسد، منصوریان فعلا (شاید تا دربی) به کار خود ادامه خواهد داد.
البته به نظر می رسد افرادی در باشگاه در حال زمان خریدن هستند تا همچنان منصوریان به کارش در باشگاه ادامه دهد. اخراج منصوریان به ضرر بعضی افراد و بازیکنان است و اخراج او می تواند برای آنها گران تمام شود. منصوریان در ابتدای فصل چند بازیکن را به استقلال آورد و با خارج شدن او از راس هدایت آبی پوشان، حضور آنها هم در استقلال به خطر خواهد افتاد.

باید دید تا عصر امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد و در نهایت هیئت مدیره استقلال چه راهکاری برای خروج از بحران در نظر می‌گیرند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید