عالیجناب لکسوس وارد می‌شوند!

عالیجناب لکسوس وارد می‌شوند!

این خودرو به عنوان رقیب مستقیم مرسدس اس-کلاس، ب.ام.و سری7 و آئودی ای8 از سطح بالای تکنولوژی‌های رفاهی، ایمنی و ارتباطی برخوردار بوده و با قیمتی کمتر، از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به رقبای آلمانی برخوردار است. نسل‌های قبلی لکسوس ال.اس در ایران طرفداران بسیاری دارد اما این خودرو به دلیل قوانین واردات نمی‌تواند فعلا به ایران راه یابد.

کد خبر : ۴۳۳۹۱
بازدید : ۷۶۱۹

فرادید | لکسوس مدت‌هاست درصدد رونمایی و تولید انبوه از نسل جدید لیموزین ال.اس است و این خودرو را اخیرا در اختیار نشریاتی نظیر موتورترند، موتور1، کار ادوایس و ... قرار داده تا به بررسی ابعاد مختلف آن و ویژگی‌های فنی‌اش پرداخته تا به این طریق آخرین ساخته برند محبوب ژاپنی را محک بزنند.

به گزارش فرادید، این خودرو به عنوان رقیب مستقیم مرسدس اس-کلاس، ب.ام.و سری7 و آئودی ای8 از سطح بالای تکنولوژی‌های رفاهی، ایمنی و ارتباطی برخوردار بوده و با قیمتی کمتر، از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به رقبای آلمانی برخوردار است. نسل‌های قبلی لکسوس ال.اس در ایران طرفداران بسیاری دارد اما این خودرو به دلیل قوانین واردات نمی‌تواند فعلا به ایران راه یابد. ال.اس جدید در نسل تازه خود هم بزرگتر و هم زیباتر شده و به خطوط و زبان طراحی پیشرفته لکسوس با نام ظرافت ال ( L- finesse ) مزین شده است. نسل پنجم این خودرو با فرمی اختصاصی از زیر فشار همیشگی منتقدان که لکسوس را متهم به تقلید از بنز و ب.ام.و می‌کردند، بیرون آمده و فرمی جالب به خود گرفته است. اینجا می‌توانید تصاویری منتخب از این خودروی جذاب و لوکس ژاپنی را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید