دوقلوهای آمریکایی رام نمی‌شوند!

دوقلوهای آمریکایی رام نمی‌شوند!

شورولت سیلورادو همین امسال در کمتر از 9ماه بیش از 400 هزار دستگاه فروش داشته و سال قبل هم، جنرال موتورز توانسته بیش از 600 هزار دستگاه از آن را در سرتاسر جهان بفروشد. در عین حال با کمک مدل کلرادو، مجموع فروش سالانه شورولت و جمس در بخش وانت‌بارهای سنگین و نیمه سبک بیش از 1 میلیون دستگاه است

کد خبر : ۴۳۴۶۴
بازدید : ۳۳۸۴

فرادید | داشتن یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری، یک گیربکس 9 سرعته اتومات و البته 6 چرخ به مدل سیلواردوی شورولت کمک می‌کند تا در برابر غول‌های آهنی هم‌رده از قبیل فورد اف350 سوپر دیوتی یا دوج رم به اندازه کافی قدرتمند ظاهر شود. این خودرو که در زمینه یدک‌کشی توانی بالغ بر 4و نیم تن دارد، به دلیل ظاهر مهیب و البته لوکسی که دارد، موردپسند بسیاری از خریداران ثروتمند آمریکایی است و دربرخی گونه‌ها، قیمتی بالغ بر 80 هزار دلار دارد .

به گزارش فرادید، مدل دیگر این برند یعنی کلرادو که مدلی جوان‌تر است و از سال 2004 وارد خط تولید شرکت شده، به عنوان رقیب محصولات ژاپنی و آمریکایی یک وانت کاربردی تمام عیار است. شورولت سیلورادو همین امسال در کمتر از 9ماه بیش از 400 هزار دستگاه فروش داشته و سال قبل هم، جنرال موتورز توانسته بیش از 600 هزار دستگاه از آن را در سرتاسر جهان بفروشد. در عین حال با کمک مدل کلرادو، مجموع فروش سالانه شورولت و جمس در بخش وانت‌بارهای سنگین و نیمه سبک بیش از 1 میلیون دستگاه است . شرکت شورولت اخیرا تصاویری کمیاب از خط تولید و مدل‌های مختلف سیلواردو و کلرادو را یکجا منتشر نموده که دیدن آنها خالی از لطف نیست.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید